illegaal vuurwerk in beslag genomen

jappy-b

VWC lid
Politie Twente heeft dinsdag 6 december bij een aantal jongeren illegaal vuurwerk in beslag genomen.

Enschede
Dinsdagmiddag 6 december werd van drie jongens (12, 13 en 13 jaar) illegaal vuurwerk in beslag genomen. Het betroffen vier grote bommen en elf pakken met elk twintig stuks nitraatbommen. De jongens worden, na overleg met hun ouders, doorgestuurd naar bureau HALT.

Hengelo
Van een 13-jarige jongen uit Hengelo werd een zevental nitraatbommen in beslag genomen. De politie vermoedt dat hij dit samen met vier jongens uit Hengelo in de leeftijd van 12, 13 en 14 jaar, had aangeschaft. De politie doet onderzoek of de jongens het vuurwerk ook verhandelden.

bron

meestal zijn de politie berichten niet zo vervuild met dit soort sensatie woorden. erg jammer dit

Vandalen zijn het 12, 13 en 14 jaar. Brandmerken!!!!!! Aanpakken die ouders van die vuurwerkterroristen. Wat moet daar van terecht komen als ze 'groot' zijn geworden. Toené 'duizend bommen en granaten' (NO MORE ENSCHEDE) gelukkig oom agent slaapt niet. Hopelijk zal die HALT straf ervoor zorgen dat ze voortaan niet meer dan 1 bom tegelijk op zak hebben en afknallen.

bommerdebommerdebom:angry:(dit vind ik wat betreft de sensatiewoorden)wtf doet kindergrut met dat soort vuurwerk waar is pa en ma???tjonge opvoeding is weer ver te zoeken

Wat ga jij iemands opvoeding beoordelen waar je niks vanaf weet als of jij een geweldige vader bent vaak weten de ouders het niet

Vandalen zijn het 12, 13 en 14 jaar. Brandmerken!!!!!! Aanpakken die ouders van die vuurwerkterroristen. Wat moet daar van terecht komen als ze 'groot' zijn geworden. Toené 'duizend bommen en granaten' (NO MORE ENSCHEDE) gelukkig oom agent slaapt niet. Hopelijk zal die HALT straf ervoor zorgen dat ze voortaan niet meer dan 1 bom tegelijk op zak hebben en afknallen.

Wat nou terroristen :bonk: Ik zie niks gesloopt ofzo hoor? :frusty:

Halt straffen zijn sowieso niet spannend, kunnen ze onderling stoer hun verhaaltjes vertellen..

Maar een onderzoek naar een 12, 13 en 14-jarige of die het verhandelden.. LOL
Neem hun computer, telefoon en auto beslag! Snel voordat hij zijn auto verkoopt, een nieuwe harde schijf plaats, etc. :')
Verder zou ik hun telefoons tappen, gezien hun leeftijd heb je dan zo beet..
Oh en een peilbaken op de auto's van papa en mama is ook een 'must', misschien is het wel grootschalig.....

De idioot die dit aan deze kinderen geeft om alleen maar zijn eigen zakken te vullen, mag van mij een jaartje gaan zitten. Hoe onverantwoord is dit zeg. Gvd.

:angry:

Nitraatbommen van pakjes van 20? Dat zijn dus de fp3 ofzo? Lijkt me nu niet zo heel erg. Maarja het is en blijft verboden!

Wat ga jij iemands opvoeding beoordelen waar je niks vanaf weet als of jij een geweldige vader bent vaak weten de ouders het niet

nee je moet net als de pvda ze lekker doodknuffelen nou goed en dan nog wat als ouders hoor je gewoon te weten wat dat grut uitvreet.ik heb vaker gehoord dat ze zeggen we wisten het niet ik vind dat slap,je hoort gewoon te weten wat dat grut doet.vergeet niet naar de leeftijd te kijken we hebben het niet over iemand van 16 die stiekem een sigaret rookt.dit gaat over kinderen van 13 daarvan hoor je gewoon te weten waar ze uithangen

De idioot die dit aan deze kinderen geeft om alleen maar zijn eigen zakken te vullen, mag van mij een jaartje gaan zitten. Hoe onverantwoord is dit zeg. Gvd.

:angry:

Tja, iemand van 25 denkt, ach die is 18, dat kan wel. Die van 18 denkt, oh die gozer is 17, dat kan wel. Die van 17 verkoopt het aan z'n maatje van 15, en zo komt het uiteindelijk bij jonkies terecht.

Als het een volwassen handelaar is die gaat verkopen aan jonge binkies is hij echt superdom. :bonk:

Tja, iemand van 25 denkt, ach die is 18, dat kan wel. Die van 18 denkt, oh die gozer is 17, dat kan wel. Die van 17 verkoopt het aan z'n maatje van 15, en zo komt het uiteindelijk bij jonkies terecht.

Als het een volwassen handelaar is die gaat verkopen aan jonge binkies is hij echt superdom. :bonk:

Steekt iemand van 17/18 jaar of ouder zelf knallers af die ze zelf verkregen hebben, dan vind ik het eigen verantwoordelijkheid.

Maar kinderen gevaarlijk spul leveren om alleen je zakken te vullen, dan ben je in mijn ogen crimineel bezig.

Back
Bovenaan