Illegaal vuurwerk gevonden in woning

ylke

VWC lid
In twee woningen in Roermond is maandagochtend zwaar illegaal vuurwerk in beslag genomen.

De politie vond het materiaal in een woning aan de Schepen Crusanckerstraat en de Schepen van der Holtstraat. De bewoners van beide panden, een 19 en 31-jarige Roermondenaar, zijn aangehouden en overgebracht naar het politiebureau.

De politie stelt verder onderzoek in

Bron

En alweer mensen opgepakt, ik heb het gevoel dat de politie er meer opzit dan vorig jaar, of komt het dat er meer verklikkers rondlopen.

Ik vind het juist meevallen. De politie heeft het makkelijker met het jaar door social media etc. maar je leest minder nieuws berichten dan vroeger.

Er zijn inderdaad niet meer berichten maar je ziet dat het in elk bericht om meerderen personen gaat, dus dan kom je al snel op een groter aantal denk ik.

Ik vind het juist meevallen. De politie heeft het makkelijker met het jaar door social media etc. maar je leest minder nieuws berichten dan vroeger.

Daar heb je gelijk in, het zijn vaak alleen maar kleine aantallen vuurwerk. De grote handelaren, die hoor je nu wel minder.

klopt, het lijkt een beetje of ze in oude gewoonte vervallen. Alleen in plaats van aan de grens mensen pesten die consumentenvuurwerk uit belgië halen zijn ze nu vooral bezig met mensen opsporen die wat cobra's via internet fixen. Nog weinig gehoord over containers of vrachtwagens vol dit jaar!

klopt, het lijkt een beetje of ze in oude gewoonte vervallen. Alleen in plaats van aan de grens mensen pesten die consumentenvuurwerk uit belgië halen zijn ze nu vooral bezig met mensen opsporen die wat cobra's via internet fixen. Nog weinig gehoord over containers of vrachtwagens vol dit jaar!

Het kan ook zijn dat ze dat uit de media houden. Dit zie je ook soms gebeuren bij grote drugszaken en andere grote opsporingsactiviteiten. Soms komt het dan pas veel later naar buiten. Dit doen ze dan meestal om het onderzoek verder niet te frustreren.

Het kan ook zijn dat ze dat uit de media houden. Dit zie je ook soms gebeuren bij grote drugszaken en andere grote opsporingsactiviteiten. Soms komt het dan pas veel later naar buiten. Dit doen ze dan meestal om het onderzoek verder niet te frustreren.

Klopt inderdaad, alleen ik kan me wel herinneren dat we in voorgaande jaren rond deze tijd wel berichten over grote(re) vangsten zagen van maanden eerder. In ieder geval lijkt het dit jaar net of ze eigenlijk alleen nog maar mensen gepakt hebben die voor eigen gebruik illegaal vuurwerk hadden.

Klopt inderdaad, alleen ik kan me wel herinneren dat we in voorgaande jaren rond deze tijd wel berichten over grote(re) vangsten zagen van maanden eerder. In ieder geval lijkt het dit jaar net of ze eigenlijk alleen nog maar mensen gepakt hebben die voor eigen gebruik illegaal vuurwerk hadden.

Krijg nou wat hahaha, net nu ik beweer dat het me opvalt dat er nog weinig vrachtwagens vol gepakt worden word er toevallig eentje bij de grens gepakt :O

Back
Bovenaan