Illegaal vuurwerk bij controle in beslaggenomen

moontan

VWC lid
Illegaal vuurwerk bij controle in beslaggenomen

Op de rijksweg A27 hebben agenten een 23-jarige man uit Capelle aan den IJssel aangehouden die in het bezit was van illegaal vuurwerk. Agenten controleerden in de nacht van donderdag op vrijdag 18 februari zijn auto en troffen op de achterbank twee tassen met doosjes nitraten, vlinders en een 14-tal stuks zeer zwaar vuurwerk (cobra’s). De politie maakt een proces-verbaal op.

http://www.politie.nl/zuid-holland-...llegaalvuurwerkbijcontroleinbeslaggenomen.asp

ik kon een glimlach niet onderdrukken bij de gedachte dat de persoon in kwestie dacht ik ga lekker vroeg in het jaar zodat ik geen gezeik heb met controles

maar complimenten aan de berichtschrijver dat die het niet tot het absurde overdrijft maar gewoon gewoon het beestje bij de naam noemt en er geen levensgevaarlijke termen bij haalt

Die bovengenoemde cobra's, 'zeer zwaar vuurwerk', zal dat dan ook niet om de Cobra's die nu bij Original verkrijgbaar zijn gaan? Of zijn die nog niet verkrijgbaar?

Die bovengenoemde cobra's, 'zeer zwaar vuurwerk', zal dat dan ook niet om de Cobra's die nu bij Original verkrijgbaar zijn gaan? Of zijn die nog niet verkrijgbaar?

oh ja , ga je dat weer krijgen in de media dat je zeer zwaar vuurwerk in belgie kan halen,lekker handig ...
...niet naar jou hoor sniperX:wink:

Tjah in deze tijd staan ze niet echt voor vuurwerk te controleren ,getipt?bekenden van de politie??

Euhm, misschien heeft de timing iets met voetbal te maken? Europese wedstrijd in België afgelopen donderdagavond... :wink:

Er worden wel eens vaker auto's aan de kant gezet. Dat is helemaal niet zo vreemd. Gewoon een routine controle waarbij toevallig wat vuurwerk gevonden is.

Back
Bovenaan