Illegaal vuurwerk bij afscheid doodgeschoten Joey Moes

oerendhard

VWC lid
ENSCHEDE - Met luid knallend en flitsend illegaal vuurwerk is woensdagmiddag een laatste groet gebracht aan de vorige week doodgeschoten Joey Moes (24) uit Enschede.

Het vuurwerk werd ontstoken op een braakliggend veldje naast Uitvaartverzorging Vredehof aan de Wethouder Beversstraat. De rouwstoet met witte limousines hield halt bij het veldje. De familie stapte uit en applaudisseerde na de laatste knallende groet.

image-4687570.jpg

0002.jpg

hoe een krant als Tubantia dit ook weer plaatst,erg triest..ze zoeken gewoon weer iets.

daarom komt die krant hier noot meer in de bus,altijd negatief.
en als je dan een reactie plaatst op de site laten ze die nooit zien.
het moet altijd in hun straatje passen.
-----------------------------------------

een heel mooi eerbetoon dit,het is zelfs afgezet met lint zie ik.

Inderdaad een leuk idee, als ik gecremeerd zou worden,
dan wil ik ook wel in de lucht geschoten worden als een salute.

Wat voor cakes zijn dat eigenlijk ?

dus al het mooie vuurwerk is natuurlijk weer illegaal .
nou je word bedankt want dadelijk krijgt iedereen die van mooi vuurwerk houd de verdenking dat ze mogelijk illegaal vuurwerk in huis hebben .
slaat weer helemaal nergens op !!

Helaas ookal meerdere vrienden verloren, ook op deze manier enkele.
Op sommige begrafenissen ook vuurwerk afgeschoten, heeft een maat van mij een keer een boete voor gehad ook nog.... kansloos

Helaas ookal meerdere vrienden verloren, ook op deze manier enkele.
Op sommige begrafenissen ook vuurwerk afgeschoten, heeft een maat van mij een keer een boete voor gehad ook nog.... kansloos

Inderdaad kansloos.. Waarschijnlijk hetzelfde soort agenten dat bewust boetes staat uit te delen op een uitvaart omdat iemand zijn parkeerticket verlopen is.

Prachtig voor de overledenen natuurlijk als hij ervan hield.
moet kunnen vind ik.

Mischien ongepast op dit moment...

Leven en laten leven.:wink: als mense hier nou eens aan dachte inplaats van steeds maar te zeiken.

Kansloos dit andre hazes werd ook afgeschoten met een vuurpijl.
Hierom klagen betulde maatschapij wordt het.
Sterkte voor nabestaande mooi gebaar dit.

Back
Bovenaan