aasamember
VWC lid
Artikelnummer: 1052
Artikelnaam: Il Cielo
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 13 shots
Effectomschrijving: Deze pot vult de lucht met een 13 tal schoten. Deze schoten bestaan uit de volgende effecten:
Effect A: Rode, blauwe en zilveren flitsende mijn dat overgaat in een brocade crown met een brocade staart
Effect B: Rode, blauwe en zilveren flitsende mijn met een blauwe staart en zilveren flits en blauwe ster.
Effect C: Rode, blauwe en zilveren flitsende mijn dat een zilveren staart heeft en gaat over in een brocade crown met een zilveren flitsende ster.
Effect D: Rode, blauwe en zilveren filtsende mijn dat overgaat in een knetterende staart en draken eieren.
Effect E: Groene en knetterende mijn met een groen knetterent na-effect.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
Hij stond er nog niet bij dus ik plaats hem even.
Bekijk bijlage 9759
Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Artikelnaam: Il Cielo
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 13 shots
Effectomschrijving: Deze pot vult de lucht met een 13 tal schoten. Deze schoten bestaan uit de volgende effecten:
Effect A: Rode, blauwe en zilveren flitsende mijn dat overgaat in een brocade crown met een brocade staart
Effect B: Rode, blauwe en zilveren flitsende mijn met een blauwe staart en zilveren flits en blauwe ster.
Effect C: Rode, blauwe en zilveren flitsende mijn dat een zilveren staart heeft en gaat over in een brocade crown met een zilveren flitsende ster.
Effect D: Rode, blauwe en zilveren filtsende mijn dat overgaat in een knetterende staart en draken eieren.
Effect E: Groene en knetterende mijn met een groen knetterent na-effect.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
Hij stond er nog niet bij dus ik plaats hem even.
Bekijk bijlage 9759
Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Laatst bewerkt door een moderator: