Ik zoek een cat. 1 artikel

Hoe zit dat eigenlijk met cat 1 in Duitsland. Ligt dat daar nu ook al in de schappen? Begreep dat Funke daar een groter cat 1 assortiment heeft.

Ik begreep uit het jaarverslag van Lesli dat ze dit jaar met een uitbreiding kwamen met "leuke" cat1 producten. Weet iemand hier meer van? En wanneer zou dit dan in de winkel liggen?

Ik was nog op zoek naar Mini Stromboli, was uitloop volgens mij.
Vandaag gevonden bij Zena Vuurwerk Prinsenbeek (in de Groenrijk) sfeervolle winkel verder moet ik zeggen. Als je in de buurt komt en je hebt de tijd er voor, zou ik er zeker naar toe gaan.

Wat voor producten heeft de Partyshop? Beetje vergelijkbaar als De Snuffelaar?

Verre van, echt een karige boel. Het is een beetje weggemoffeld naast de kassa. Niet de moeite waard. Het lijkt erop alsof ze er helemaal niet op inspelen. En aan de prijzige kant ook. Snuffelaar veel meer. Toch vind ik dat ook tegenvallen. Had wel meer verwacht. Misschien komt dat nog.

Kids hier willen graag ook nog wat morning glory's, ik zie ze nu alleen tussen de 3 a 4euro per zes. Iemand die weet waar ze een beetje voordelig te koop zijn?

Als je het Siervuurwerkpakket van de Aldi koopt (wat ook door een aantal vuurwerkwinkels wordt verkocht) heb je 6 grote morningglory's van een cm of 70 in het pakket zitten, samen met een hoop fonteinen en ander klein siervuurwerk (de flitspaaltjes die daar in zitten zijn echt prachtige kwaliteit). Maar goed dat helpt je waarschijnlijk niet verder.

Knallende ketel in Almere heeft 12 morning glorys voor 2eur. Vind de weco color spruher voor 1.30 ook goed bij Almere haven.

Iemand nog een adresje in de regio Noord Holland waar ik de Colour Conics van original fireworks kan ophalen met de nieuwe regels?

Ergens nog plastic knetterballen te vinden van voorheen Aldi? De XXL versie of de normale ergens omgeving Amsterdam? Kan ze nergens vinden...

Kids hier willen graag ook nog wat morning glory's, ik zie ze nu alleen tussen de 3 a 4euro per zes. Iemand die weet waar ze een beetje voordelig te koop zijn?
Bij Valk zijn ze dead cheap, 2 pakjes van 6 voor € 1,25 maar geen idee of het enige kwaliteit is.

Iemand bekend met de poepende baby, kakkende koe of schijtlijster die nu nog te koop zijn, ergens in het oosten van het land?
Heb ze gezien bij Huisman in Huissen, maar zoek ze het liefst nog oostelijker :) En als het kan per direct af te halen.

Back
Bovenaan