’Ik mis het respect voor vuurwerk’

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat een zeer groot percentage van de totale hoeveelheid afgestoken vuurwerk in Nederland illegaal is. De hoeveelheid die elk jaar in beslag wordt genomen is maar een fractie van wat er echt in omloop is. In het algemeen heeft de gemiddelde illegaal vuurwerk bezitter dan ook meer dan de legale klant... Maar om als vuurwerkhandelaar je gal hierover te spuwen in de krant is een beetje loos, zeker gezien het in de media nooit een positief beeld schept, wat eigenlijk een beetje tegenstrijdig is met de aard van het artikel. Als je dan ook nog eens vaktermen op een dusdanig hilarische manier verwoordt, dan zinkt de geloofwaardigheid van je artikel als een baksteen.

-

Laatst bewerkt:
Van wat ik over Eevelien heb gehoord (hoe en wat heb ik het verder niet over) kan ze ook best wel laks zijn met de regels betreffend handel in vuurwerk, dus ehhh... :frusty:

ik weet niet of je het dan uberhaupt moet zeggen als je niet wil spreken over het hoe en wat. Op deze manier ben je suggestief bezig en gaan mensen allerlei dingen denken.
Dat vind ik jammer, want deze uitspraak kan ik niet verifieren.

greetzzz

Ik heb het weggehaald, is inderdaad niet erg handig. Was verder ook niets ernstigs ofzo, waar ik het over had, voordat mensen dingen gaan denken

Waarom zou dat niet gezegd mogen worden? Laat mensen maar denken. Ze doen het immers zelf ook maar dan in de media. Wie de bal kaatst....

Voordat we de verkeerde kant op gaan in dit topic wil ik nog ff zeggen wat ik bedoelde.
Ik bedoel dat als je dingen zegt, dat deze gebaseerd zijn op controleerbare feiten, tenzij het een subjectieve mening is.
Anders moet je het kunnen controleren.
Daarbij vind ik dat als wij hier over respect praten naar iedereen toe dat je dan ondanks dat misschien mensen geen respect hebben voor anderen je dit zelf wel mag hebben.
Dat was alles wat ik ermee bedoelde.

greetzzz

Back
Bovenaan