IJsselmonde 27-06-2009

moontan

VWC lid
Wanneer: 27 juni 2009
plaats : Ijsselmonde
provincie : Zuid Holland
Wie : nog niet bekend
Wat : nog niet bekend
Waar : IJsselmondsehoofd
Tijd : 22.45 uur

Zaterdag 27 juni:
15.00 – 16.30 uur: Paardenmarktconcert in de Adr.Janszkerk m.m.v. Chr.mannenkoor Nieuw Zuid

IJsselmondse hoofd/Bovenstraat: Slotavond Paardenmarktweek 2009:
22.45 uur : Spectaculaire Vuurwerk-show (IJsselmondsehoofd)
Livemuziek in samenwerking met Bluessocieteit L’esprit 21.00 uur – 00.30 uur twee muzikale topbands:
• “Blues, Rock & Soul Review” (21.15 uur)
• “The Stolling Rones” (23.15 uur) -Rolling Stones-coverband-

http://www.hoogvliet.nl/smartsite2241115.dws?Tekstmode=0&MainMenu=2049319

Programma Paardenmarktweek IJsselmonde

20 juni t/m 27 juni - Gehele week Kermis op het IJsselmondse hoofd.

Zaterdag 27 juni:
15.00 – 16.30 uur: Paardenmarktconcert in de Adr.Janszkerk m.m.v. Chr.mannenkoor Nieuw Zuid

IJsselmondse hoofd/Bovenstraat: Slotavond Paardenmarktweek 2009:
22.45 uur : Spectaculaire Vuurwerk-show (IJsselmondsehoofd)Livemuziek in samenwerking met Bluessocieteit L’esprit 21.00 uur – 00.30 uur twee muzikale topbands:
• “Blues, Rock & Soul Review” (21.15 uur)
• “The Stolling Rones” (23.15 uur) -Rolling Stones-coverband-

gevonden op : http://www.ijsselmonde.rotterdam.nl/smartsite2241115.dws

Ben dus even geweest en vond het een leuke show.
Typisch broodshowtje, maar daar ontkom je niet aan.
Lekker doorknallen en een gezellige sfeer.
Van te voren muziek, een biertje en gewoon een gezellig gebeuren.
Daarnaast nog even met een medefreak gepraat en heb even kunnen genieten van vuurwerk.

Gewoon leuk op een zaterdag waar ik geen verwachtingen van had. Leuk!

Complimenten voor en dank aan Vincent dat hij alle freaks in Nederland wil laten meegenieten van zijn werk.
Show zelf is leuk, maar ik dacht hem al eerder gezien te hebben.

Die fluiters met boeket, heeft iemand een idee welk potje dit is?
Leek me geen Zware Jongens, maar zou dit dan de Concerto Rosso kunnen zijn? Of iemand nog een ander idee?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de overwegend positieve kritiek.
Overigens is het potje dat je ziet van de marijncollectie en zit deze in het levensgenieter assortiment.

Heb gisteren veel lol gehad met opbouwen en vond het zelf ook een leuke show om terug te zien. Bedankt voor het filmen Vincent.

Groet,

San Quinton

Laatst bewerkt:
Een formaliteit misschien , maar:
Twee cake,s uit het pakket Levensgenieters. De cake met de prachtige spinners naar peony komt ook uit dit pakket.

Ik vind de spullen van Marijn echt een meerwaarde hebben. Dit zijn dan ook wel hun toppertjes. Rauwe fluiters met boeket en dan naar de finale toe draaikolken met boeket, ik vind ze TOP!

Lekker doorgeschoten!

Een formaliteit misschien , maar:
Twee cake,s uit het pakket Levensgenieters. De cake met de prachtige spinners naar peony komt ook uit dit pakket.

Ja de knalcake aan het begin en eind ook.
er zitten 4 cakes in het pakket en deze zijn gisteren allemaal in 6-voud afgestoken.
Snap niet helemaal waar je heenwil met je opmerking Fred.

Voor de goede orde het hele assortiment is 6 keer in de show verwerkt. Er zijn uiteraard ook andere collectie gebruikt voor de show.

Ja de knalcake aan het begin en eind ook.
er zitten 4 cakes in het pakket en deze zijn gisteren allemaal in 6-voud afgestoken.
Snap niet helemaal waar je heenwil met je opmerking Fred.

Voor de goede orde het hele assortiment is 6 keer in de show verwerkt. Er zijn uiteraard ook andere collectie gebruikt voor de show.

Bedankt voor je aanvullende info.
Ik wil nergens heen met mijn opmerking. Ik heb nergens aandelen van, ook niet van Marijn Vuurwerk. Ik ben gewoon een oude consumentenvuurwerkfreak die vaak meer aandacht heeft voor het consumentengebeuren dan voor het profgebeuren.
Zo schiet Katan veel van haar eigen collectie maar ook van B&W. Zitten daar goede spullen tussen steek ik dat ook niet onder stoel of banken.
Hetzelfde geldt voor Dream, Xena, Azuma, Rohan en andere schietbedrijven.

Back
Bovenaan