Ijsfonteinen waar te koop

*bump*

Over een aantal maanden is mijn vriendin jarig en wil ik haar verrassen met een letterbord, waar haar naam en leeftijd in afgebeeld is.
Ik heb heel internet afgestruind naar ijsfonteinen en heb ik ze gevonden.
Wat ik nog niet gevonden heb, is het gebruik van lont.
Welke lont ik hiervoor moet gebruiken en eventueel hoeveel ijsfonteinen per letter nodig zijn..
Viscolont heb ik genoeg, maar naar mijn mening is dat toch echt te traag hiervoor, wil ik alle letters tegelijkertijd hebben aangestoken.

Iemand een advies?

Ps. Wilde geen nieuw topic hiervoor openen.

hiervoor gebruikt men altijd tapematch

BB7030.jpg

Ik ben nu 3 Action winkels afgegaan en nergens hadden ze ijsfonteinen. Weet iemand of deze pas later binnenkomen of hangt het van het filiaal af of ze ze hebben?

Op internet vind je ze wel maar gewoonweg te duur!

gr
Havenmeester

als je naar de sligro KAN hebben ze dara grote doosjes liggen met fontijnen voor 5 euro ofzo

QUOTE=Vinnievuurwerk;356667]hiervoor gebruikt men altijd tapematch

image
[/QUOTE]

Even een correctie :cool::cool::cool: Buiten gebruik je tapematch en binnen gebruik je flashkoord....

Wordt tijd dat je een cursus gaat doen Vin :handsup: :handsup:!!!!

Bij de Action zag ik ze vandaag weer liggen, 5 st voor 0,99, voor de gene die nog wanhopig op zoek is.. ghehe:tongue2:

bij ons bij de c1000 zijn sterretjes wel 2 euro voor 80 stuks!! Maar wat is er zo leuk daan ijsfontieinen?

Dat ze in normaal gesproken in ijs worden gestoken en je dus ijs mag eten;-)
Ik vind ze leuk omdat je er een soort waterval van kan maken.
Letterborden heb ik nog nooit geprobeerd. Misschien moet ik mijn vrouw daar eens mee verrassen.

greetzzz

Mijn Excusses dat ik een topic omhoog bump van 2 jaar oud...

Maar aangezien er hier veel vraag voor is en uiteraard vuurwerkcrew.nl als eerste omhoog komt met dit topic zal ik de mensen helpen die ze nog zoeken:

Horeca vuurwerk verkoopt ze voor € 14,96 per 24 en zijn bedoeld voor op etenswaren.
Pas op dat je met zeer goedkope varianten rotzooi krijgt op je eten.

Je kunt ze hier vinden:
http://www.horeca-vuurwerk.nl/ijsfonteinen-60-seconden

Ik heb al tijden die van de action gebruikt en nooit iets op mijn taartje gehad. Aangezien die nogal wat goedkoper zijn neem ik die altijd.
greetzz

Back
Bovenaan