Zo,
Ook net terug. Ik ben nog even na het uiterst gezellige etentje samen met de mensen van Flash Barrandov, Luso, en Galaxis afgezakt naar de hotel bar.
Waar we nog even zeer gezellig hebben ná geborrelt. Het is een nogal sjiek hotel en bar. Wat ik echter daarom niet verwachte is dat er 2 hoeren aan de toog zaten. Tsja het is blijft een Oost Europees land ...

Anyways, ook de andere kregen dit in de gaten. Er onsprong een nogal humoristisch spelletje tussen onze groep en de 2 hoeren. Niemand zat er namelijk op te wachten op deze 2 duidelijk overjarige taarten die zich in ietst te korte rokjes hadden gekleed
wat begon met het roepen van H oer in je eigen taalde in diverse varianten en smaken eindigde in valse opmerkingen richting deze lelijke dames. De Portugeese maakte het echter helemaal bont en blauw. Een er van papte ook daad werkelijk aan met een van de dames. plotseling roept hij in het engels kijhard: you are way to pricey and you are very ugly get out a here!
Onze hele groep lach in een denderende lachstuip.. het ho ertje op haar beurt begon tegen de Portugees te schelden en te doen in het Tsjechisch. Waarop de Portugees terug reageerde met zaken zoals: heb je je kunst gebit thuis laten liggen, want je spuugt nogal. Maarja dat zal vast beter zuigen zo.
Ik had het zowat niet meer en pieste zo stilletjes aan in mn broek van het lachen. EDe barman vond het zo wel weer genoeg en pleurde dat mokkel buiten. Dit wel onder de nodige scheld partijen richting ons en de barman.
Nadat de bar zn deuren sloot om 2 uur zijn we nog even naar de Hotel kamer gegaan van iemand van Galaxis gegaan waar we nog even wat dronken en over dit napraten, en ben ik nu weer op mn eigen hotelkamer. en is het inmiddels weer kwart voor drie geweest!
Morgen dat showTJE van Luso.. ik heb er zin an!