Iemand een idee wat hier de lucht in gaat?

roel_tje

VWC lid
Ik kwam dit filmpje toevallig tegen op youtube en weet dat dit bij mij vlak in de buurt is. Dit vuurwerk valt mij altijd zo erg op tussen al het andere legale en illegale vuurwerk, ik zie eigenlijk nooit iets dat aan deze kwaliteit kan tippen. En het is ook niet 1 zo'n blok, dit soort spul gaat daar achter elkaar de lucht in.

Het filmpje is bagger maar opzich is het wel duidelijk dat het een zwaar blok is aangezien de klappen hard zijn (vooral aan het eind) terwijl de cameraman toch een behoorlijk eind weg staat.

Iemand enig idee welk merk en type blok in dit filmpje de lucht in gaat?

moeilijk te zien maar lijkt wel een prof blokkie of een combie van eigen cake's aan het einde lijkt wel jaloers van marijn

Denk dat je moet zoeken in een prof cakebox met 50mm tubes.
Dit effect is mixed en kan van alles zijn.

Lijkt mij de Tears Of Heaven van Xplode.

Weet je eigenlijk wel welke tears from heaven is?
Er zit geen effect in die overeen komt..

Ontopic. ik heb veel videos gezien van wat er tekoop is, ben deze niet eerder tegengekomen.. misschien een no-name variant wat niet zo bekend is als xplode of jorge etc..

Het zal mij benieuwen of iemand hier de juiste naam van dit blok kan geven. Ik heb zelf rond zitten kijken en heb een vermoeden dat dit wel eens van blackboxx zou kunnen zijn. Vooral de grote effecten van dit blok komen sterk overeen:

http://shop.blackboxxfireworks.de/shop1/jumbo-mega-blaster-p-2678.html

Als ik geen duidelijk antwoord krijg, zal ik dit jaar eens wat filmen en uploaden in dit topic. Ik sta er een behoorlijk eind vanaf maar denk wel wat leuks op camera te kunnen krijgen. Dit soort blokken worden ieder jaar afgeschoten, dit jaar dus ook vast wel weer.

Laatst bewerkt:
Ik heb een antwoord gekregen op avp. Betreffend persoon geeft aan 100% zeker te zijn dat het gaat om:

R1249 BATERIA 2" 49s
R10002 BATERIA 3" 25S

noname blokken

Aangezien ik de blokken nergens van herken, ga ik ervanuit dat deze info correct is. Thanks to Fexzy.

Ik heb een antwoord gekregen op avp. Betreffend persoon geeft aan 100% zeker te zijn dat het gaat om:

R1249 BATERIA 2" 49s
R10002 BATERIA 3" 25S

noname blokken

Aangezien ik de blokken nergens van herken, ga ik ervanuit dat deze info correct is. Thanks to Fexzy.

Dan zijn het Triplex blokken.

Back
Bovenaan