Ideeën voor Royal Fireworks

movie

Ik mis zo iets toch echt in Nederland! En ik vermoed dat ik niet de enige ben! Gewoon een simpele 5x5 crackling chrysantium waaier en ik denk, gezien de kwaliteit van de waaiers van Royal, dat zij zeker een goede crackling chry waaier kunnen maken!

Hoop dat jullie er wat mee doen.

Goed idee, de 3 waaiers van royal die zo goed zijn, magic tree, silver willow en de fire flower.

Maar dan nu met crackling cry ja, met een moordend tempo natuurlijk!

Net als de silver willow kwa prijs, lager zelfs mogelijk, en dan 2 in een karton haha!:D

Heb nog heel veel bruizende idee-en, maar ga niet alles in 1 keer posten.
Mocht er intressen zijn zal ik wel meer ideeen posten.
Alleen er kunnen altijd ander importeurs met de idee-en aan de haal gaan.
En daar zitten vast importeurs bij die ik dat niet gun:wink:

Heb nog heel veel bruizende idee-en, maar ga niet alles in 1 keer posten.
Mocht er intressen zijn zal ik wel meer ideeen posten.
Alleen er kunnen altijd ander importeurs met de idee-en aan de haal gaan.
En daar zitten vast importeurs bij die ik dat niet gun:wink:

Nja als Jeroen daar interesse in heeft, moet hij jou maar pmen!
Inderdaad niet teveel heer neergooien:p

Heb Jeroen al een PM gestuurd, het liefst wordt het een 500 grams variant natuurlijk! 7x7 of 10x5 shots. Ben benieuwd of het wat wordt..

Royal fireworks heeft ontzettend veel goede 500 of bijna 500 grams cakes. Ik zou van een aantal cakes ook wel een wat kleinere versie willen zien in de toekomst!
Of natuurlijk een totaal nieuwe cake met net wat minder kruit maar dan wel de volle 15 gram per schot.

Kwaliteit fuitblokjes zoals Evuco Silver Dragon. Echt een top fluitbak, maar helaas niet meer verkrijgbaar. Of een goede 36sh Willow cake met blauw, rood, groen en silver strobe. Of een 36sh cake met Corolla to colored tips. Net als dit Xplode blok:http://www.youtu.be/watch?v=aiYlo3p0WkU&feature=related Royal heeft dit zeker in huis. Verder weinig eisen. Dit jaar een X-aantal karton van Royal cakes gehad en viel mij absoluut niet tegen. Veruit de beste kwaliteit voor het geld. Heeft mij overtuigd dat ik illegaal spul kan laten staan in vervolg =)

Een concept zoals de Event Box 4 season's (Rubro) en de Crystal Gold (Cafferata), 4 maal een 500-grammer die je dan door kan lonten tot een groot blok van 2 kilo. Dit met Royal kwaliteit kan een aardig mooi blok opleveren denk ik zo.

Een Set Singel shots a 6 stuks 50mm.(peanut)

Hier volgt mijn uitleg.

Ik zit te denken aan de volgende effecten.

Blue peony to salute
silver blink to salute
brocade crown to salute
gold willow to salute
purple peony/green blink to salute
Multi colour peony to salute

Is dit mogenlijk met de nederlandsche wet geving?? JA ZEKER!
Hoe? nou:...

Royal neemt een bol shell 50mm deze word gevult met 10 gram (goede black powder) voor de break en 25tot 27 gram stars.
In die shell plaatst men een inner shell/Bombette zoals een bombette van de Tears of beauty die bevat een maximale 2 gram flash+ti en een vertraging van

Dat zal helaas niet mogelijk zijn, omdat je maar een bepaald percentage van het effect knal mag zijn.

Een concept zoals de Event Box 4 season's (Rubro) en de Crystal Gold (Cafferata), 4 maal een 500-grammer die je dan door kan lonten tot een groot blok van 2 kilo. Dit met Royal kwaliteit kan een aardig mooi blok opleveren denk ik zo.

Misschien zelfs een hele lijn?

Mooie royal look, maar dan in het geel?:p net als garden en royal red label?

En dan allemaak blokken die je kan verbinden?

Wat een droomlijn:p

Voor zover ik weet zijn er al producten met een 'reserve lont', op die manier kan je ook je eigen blok creëren.

Veel leuke ideeën hier. :)

Oke mijn voorstel:D

Start 10 schoten (1 schoten per seconde) zilveren tails met zilveren palmboeketten met daaraan blauwe sterren met 2 salutes tussen elke de schoten door, daarna 10 schoten (2 schoten per seconde) zonder tail brocade boeket met gouden sterren met 5 salutes tussen de schoten door , finale deze effecten beide 5x + 5 zilveren tails+brocade crackling erbij en dit in een keer in de lucht knallen:D

(Y) wordt een toppertje

Vette pot lijkt me dit:P

De salute finale weglaten en vervangen met dezelfde sier uitwerkingen uit de pot. Anders krijg je een teleurstellend einde.

Fire Emblem in W-shape blok.
De Rock & Roll is geen alternatief.
Doorlonten is ook wel leuk, maar een W-shape is handiger.

Dit is idd een goed idee, mooi concept en jullie hebben genoeg kennis en effecten om dit soort bakken te produceren. Maar hou het dan wel ongeveer op de zelfde prijs als bovenstaande vuurwerk bedrijven.

Dit zou ook een goede actie kunnen opleveren voor aankomend jaar. 4 500 grammers voor een leuke prijs. En dit zou hoogstwaarschijnlijk ook goed verkopen.

Veder komen er al aardig wat ideeën voorbij waar jullie iets mee zouden kunnen doen.

We zijn benieuwd! Hou ons op de hoogte!

Mvg,
Thomas

Waarom zijn deze ideeen trouwens uitzonderlijk voor Royal Fireworks? Er zijn meerdere importeurs in Nederland die graag naar de consument luisteren. Heb sinds de jaarwisseling al meerdere mensen van verschillende importeurs in de chat van het forum gezien die de vraag hadden of mensen ideeen hadden voor nieuwe cakes dat ze dat graag horen.

Denk dat zo'n topic als deze in een algemeen forumgedeelte, dus voor iedere importeur, veel meer kans heeft om ook uiteindelijk daadwerkelijk doorgevoerd te worden.

Back
Bovenaan