Hysteria

Leuk box, had hem 2x. Alleen de eerste ging niet af via het hoofdlont daarna de reserve maar gedaan De tweede ging na de eerste cake uit dus die ook via de reserve aangestoken. Daardoor beetje rommelig geworden maar wil prima uitwerkingen.

Vond dit best een goed product.
Wat traag maar mooie strakke effecten!
Gezien dit kooiloos was,,niet eens heel gek!

Vond hem uiteindelijk helemaal niks, tempo te laag en kwam er met deze wind niet lekker uit. Meerdere bombettes klapte ook in de cake, zo te lezen hierboven was ik niet de enige waar dat gebeurde.

De gewonnen box van de Wolff actie op ons prachtige forum: de Hysteria. Nogmaals bedankt voor deze fantastische actie. Met 63 schoten en bijna een kilo kruit weet je dat dit een topper moet worden. De verwachtingen waren dan ook erg hoog! Een kleine sidenote: De straatfilm is uiteindelijk alleen gemaakt met een Telefoon, helaas hadden we problemen met de Camera.
Het moment van de waarheid, klokslag 23.15 weer even naar buiten, het regenen was gestopt. De wind was iets gaan liggen. In plaats van rukwinden was er nu een constante aanvoer van de wind en ik wilde de box natuurlijk zo goed mogelijk op film krijgen.
Mijn idee over de box zelf: Toen de eerste mine omhoog kwam wist je dat dit gewoon een lekkere klapper ging worden. De burst was uitstekend, niet de aller hardste maar gewoon goed. De boeketten die volgende waren echt groot, spreiding was flink en op de een of andere manier leken ze door de wind nog groter. De kleuren kwamen mooi door en het 2e gedeelte van de cake kwam het tempo er ook nog bij. De crackeling vulde de lucht goed. Al met al een hele fijne box om in je collectie te hebben. Met een minuut voor 63 schoten moet deze topper het niet van zijn tempo hebben. Zoek je de wauw factor door overrompeling en hoog tempo is deze coppound het niet helemaal voor jou weggelegd. Zoek je de wauwfactor door ergens op de avond met een lekkere alcoholische versnapering in je hand een langdurende goed uitgevoerde box met een een enorme spreiding op je gemak te kunnen kijken, zet 'm dan op je wishlist. Want daar is deze topper echt geschikt voor!

Zeker! Vooral cake 2 en 3 kwamen goed uit de verf. Voor 99 euro een prima 30mm doos!
Moet video’s nog ff uitzoeken.

Exact ook mijn ervaring. Na de indrukwekkende Full Assault leek cake 1 wat tegen te vallen, maar cake 2 en 3 waren echt prima. Sommige boeketten waren echt perfect rond.

Ook deze met je jaarwisseling afgeschoten.

Prima compound welke vaak wel met "korting" te verkrijgen is. Goede burst en lekker volle boeketten.

Filmpje;

Deze was mij niet doorgelont, dus stond lekker te verpieteren in de regen. Uiteindelijk cake 1 en cake 2 geschoten, had er iets meer van verwacht. Maar was zeker niet slecht.

Hele dikke cake, voor een mooie prijs neem ik hem komend jaar weer en dan hopen op wat minder wind dat de effecten wat lekkerder uitkomen.

Deze compound komt uit een andere fabriek dan waar het grootste deel van de Wolff (en China Red) compounds vandaan komen en dat merk je. De kleuren en effecten zijn anders, ze lijken wat feller maar de burst is ook wat minder. Kan ook komen doordat deze kooiloos is. Hierdoor leek deze wat meer last te hebben van de harde wind. Volgens mij is het echt een prachtbox met minder wind. Wij schoten hem per twee.

Ja zeker dat kan het blijft mensen werk een compound is eigenlijk een cakebox al door verbonden in de fabriek. Ook bij dit proces gaat wel eens wat mis net zoals bij het zelf door lonten!

Daar heb je gelijk in, raar dat ik er eigenlijk nooit bij heb stil gestaan om het te doen. Waarschijnlijk omdat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.

Deze kon mij niet boeien. Heb deze gehad, maar de effecten waren niet mooi rond, en vond het geen bijzonder item.

Ja, stopte na de 1e cake. tijdje later kregen we de 2e cake nog aan de praat, die liep weer niet door naar de 3e. Die kregen we door de regen niet meer aan. Helaas. Had het moeten checken maar dit was de 1e keer dat dit gebeurde.
Jammer genoeg regende het, anders is het minder vervelend.

Deze maar een jaartje weggezet. Durfde het niet aan met de wind, wetende dat ie kooiloos geleverd wordt. Geen slechte keuze geweest zo te zien. Volgend jaar kurkdroog en bij beter weer maar eens proberen :)

Back
Bovenaan