Hysteria

Ik had gehoopt dat deze op de Avri demo geschoten zou worden maar helaas. Van de andere kant blijft het zo wel een verrassing hoe deze het in de straat gaat doen :)

Hmm, het eerste deel begon goed tot het tweede deel. Het is niet dat ik het slecht vond, zeer zeker niet, alleen iedere keer maar weer de crackling erbij. Alsof crackling er altijd standaard bij moet zitten. Wat mij wel opvalt is de zeer mooie strakke effecten. Mooie rechte staarten met tip. In de straat zul je altijd dat dwarrelende zien, dat vind ik zo jammer. Ik betaal dan liever iets meer zodat het er exact uitziet als op bovenstaand filmpje. Maar over het algemeen vind ik het toch een leuk doosje om in de vooravond te stoken en wie weet zijn de effecten toch ook allemaal zo mooi en strak. :)

Ben heel benieuwd naar dit product.
Gezien dit kooiloos is.
Hoeft niet veel te betekenen, heb vorrig jaar de augenweide van Evo gehad en die zijn ook kooiloos.
In praktijk heb ik daar niets van gemerkt.
Ja minder harde klap, maar de verspreiding was gewoon zeer goed te noemen.
Ben dus erg benieuwd!
Hopelijk wordt deze nog geschoten op een demo.

Ben ook wel benieuwd. De productvideo spreekt me echt totaaaaal niet aan, de boeketten en burst zien er prima uit maar het effect spreekt me gewoon niet aan. Had hem via de mysterie box van feestje dus ik laat me graag verassen.

Op het product filmpje ziet deze er wel heel dik uit, ben benieuwd hoe hij presteert in de straat. Over 8 dagen weten we het, kan zomaar de verassing van het jaar worden. :D

Back
Bovenaan