Hypnotize

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: 4504
Artikelnaam: Hypnotize
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 929 gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: Wanorde compleet met deze gave 72-shots compound! Zeer gevarieerde compound opbouwend naar een waaier-finale.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 63 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 79,95

Met dank aan Wolff vuurwerk voor de informatie, foto en video.

Hypnotize.png

Die color change effecten in het begin en daarna na 40 seconden de gruwelijke uitwerkingen en het tempo... ik noteer deze iig met stip.

Dan oogt deze echt stukken beter, maar dat is natuurlijk een vergelijking met een China en straatfilmpje

Dit is helaas geen straatfilmpje. Ik moet wel zeggen dat ik die Raff lijn echt wel prima vind, leuke betaalbare compounds en de Chaos bijvoorbeeld heeft er ook minder gangbare effecten in zitten en die pak ik dan ook al een paar jaar mee.

Raff lijn idd afgelopen jaar Chaos, Disorder en Rock & Raw gehad zijn wel super dingen moet ik eerlijk zeggen. Al vind ik de Black Jack (omlabeling Belgische Rock & Raw van Loots) net iets mooier presteren kwa kleuren en compound zijnde.

Ook wel benieuwd naar deze dan als ze uit een andere fabriek komen 2 om in het achterhoofd te houden voor aankomende jaren.

Viel mij net ineens op dat er op de doos een mooie verwijzing naar Bohemian Rhapsody staat. Leuk gevonden. :D

Ik heb deze wel gestookt maar volgens mij geen filmpjes van
Corrective, heb ik wel, ga ik uploaden voor je Clumsy

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan