Hyper Trilogy *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 7143
Artikelnaam: Hyper Trilogy
Bruto Gewicht: 15 kg
Netto Kruitgewicht: 1906 gram
Aantal Schoten: 210 schoten
Effectomschrijving: Deze compound til je niet zomaar naar buiten! Mega box schiet in hypersnelheid felle staarten de lucht in. Met deze compound haal je 100% de WAUW-factor in huis!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,95

7143-Hyper-Trilogy-B.png

Je zou hem bijna achterstevoren aan willen steken. Heel sterk begin, maar de boeketten passen er in mijn ogen niet echt goed bij. Ook wel heel erg snel voor het geld. De effecten zien er wel fantastisch uit, zelfs de horsetails komen goed uit de verf.

Goed de beide filmpjes gekeken is bijna precies hetzelfde als pyro tsunami. Alleen bij die nieuwe gaat op eind iets langer door..

Heb de something different en de supercharged al dus deze slaan we over, wordt tijd voor een goede multishape 30mm bak van wolff én in afwachting natuurlijk naar de nieuwe huilbak

Laatst bewerkt:
Mooi ding en voor 90% mijn smaak, zonder het laatste deel was het 100% geweest. Het laatste deel is helemaal niet slecht uitgevoerd maar ik had hem dan liever met alleen maar "stille" effecten gezien. Het tempo is wel super!

Mooi ding en voor 90% mijn smaak, zonder het laatste deel was het 100% geweest. Het laatste deel is helemaal niet slecht uitgevoerd maar ik had hem dan liever met alleen maar "stille" effecten gezien. Het tempo is wel super!
Hier sluit ik me bij aan! Burst is ook beetje slapjes vind ik

Wat zou (had) ik toch graag zelf bakken mogen ontwikkelen. Zie zoveel 'bijna / net niet' producten....
ja zonde he ,ik bedoel als je het dan toch doet ,doe het dan goed ,zie zoveel producten waarvan je denkt zonde vd productiecapaciteit ,tijd,handjes en transport en bunker kosten .maar vergeet uiteraard niet dat er naast ons als "freaks / liefhebbers "nog een heel groot marktaandeel zit in de gewone huisvaders en jonge nieuwe pyro's die gewoon lekker en betaalbaar willen afsteken samen met het gezin ;) ;) :thumbup: ,ps geld met deze prijs uiteraard niet voor dit product he !!!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GMP
Artikelnummer: 7143
Artikelnaam: Hyper Trilogy
Bruto Gewicht: 15 kg
Netto Kruitgewicht: 1906 gram
Aantal Schoten: 210 schoten
Effectomschrijving: Deze compound til je niet zomaar naar buiten! Mega box schiet in hypersnelheid felle staarten de lucht in. Met deze compound haal je 100% de WAUW-factor in huis!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,95

Bekijk bijlage 1810117

Te gek !!!

Back
Bovenaan