Hydra Serie

Ik stond met mijn bek vol tanden bij het zien van deze cakes. Zulke grote effecten, die zie je zelden in een cake met slechts 30mm tubes. En vooral van Original ben ik dit niet gewend. Ik zag dat slechts één keer eerder, en dan was in een proff blok van Lidu. Voor zo'n kwaliteit wil ik nou wel wat extra euro's voor betalen en ik hoop dat ze dit ook toepassen in hun andere producten.

helemaal mee eens ... hydra serie is de topper van de avond kwa grote van boeket en burst !!!! word als je het mij vraagt een bestseller ;-)

Zena kwam van de zomer met grote verhalen waar van ik dacht jaja dat zal wel .
maar ik ben bang dat ze hun worden waar maken .
en opzich is dat alleen maar een goede zaak .
want dit schut de Nederlandse markt weer wakker :)

als je ze niet live gezien heb heb je geen goed beeld van deze cake's.
en die reactie van lijkt wel 2" ben ik het helemaal mee eens.

dikke burst mooie effecten en volle boeketten

ik noem ze alvast de toppers van 2011 :D

Wat een geweldige cake's zeg.
Prachtig grote effecten, een goede burst zo te horen van de gene die erbij waren.
En ook nog een goede prijs, wat een toppers.

Absoluut deze. Waarom? Duidelijk toch?! Hehe.

Nee het is nog even lastig om te zeggen of deze cakes beter zijn omdat we niet weten hoe de hele serie gaat presteren. Uiteraard over een kleine 100 dagen weet iedereen het wel. Maar ik ga niet liegen.

Wat ik wel ken vertellen, ik heb ze beiden meegemaakt. De Golden Dragon Box (Red Dragon Box, omlabeling van elkaar) bij de demonstratie van Wolff Vuurwerk en afgelopen zaterdag deze batterijen in Laakdal op de demonstratie van Original Fireworks.

Diverse factoren spelen mee: dit zijn Belgische cakes, hebben meer kruitvulling per tube, hebben minder schoten, zijn per stuk goedkoper en hebben diverse(re) effecten. De Golden Dragon Box is minder gevuld per schot, heeft minder grotere effecten, de burstknal is zachter, heeft meer schoten, maar voor je 200 euro (of wat hij ook kost bij Loots Vuurwerk) heb je de helft minder cakes.

Vanuit deze feiten/ ervaringen zou ik zeggen neem de Hydra serie, daar ga je veel meer plezier aan beleven.

Zijn deze cakes ook los te koop of moet meteen de hele serie mee genomen worden (niet dat dat zo'n vervelend idee is hoor :wink:)?

Uiteraard zijn deze batterijen allemaal los te koop. Wanneer je specifiek een cake wilt mag je er maximaal 2 van meenemen om veel open kartonnen te voorkomen in de bunker.

Wat is de max burst lading nu in belgie?

Als het 2 gram max is twijfel ik toch een beetje aan de movies hierboven.

Oh,wat een supercakes waar je U tegen mag zeggen. endan die prijs super!, 400-500 grammers voor 25 euries, kunnen ze in nederland wat van leren. vooral A vind ik prachtig !, jammer dat belgie er voor mij niet inzit :(

Back
Bovenaan