[HVLV] Crowdfunding voor #VeiligVieren campagne

Q Sounds better with, HVLV!

Binnenkort te horen op de radio en daar werkten jullie aan mee! Door jullie donaties is het eerste doel van de campagne behaald. We kunnen met jullie hulp nu een grote groep mensen bereiken en voorzien van juiste informatie! Dank jullie wel!

Hoe nu verder? Stichting HVLV blijft vechten voor onze zeer geliefde traditie! Dus je kunt ons altijd blijven steunen! Jouw gift wordt ten alle tijden goed besteed, dit jaar in de campagne of volgend jaar in de strijd tegen een verbod!

Bekijk bijlage 67646
Nog €2000,- en de radioreclame is een feit!

Jullie hebben massaal gehoor gegeven aan onze oproep om te doneren aan de #VeiligVieren campagne! Het gaat boven verwachting goed, en daar zijn we jullie erg dankbaar voor!

Het gaat zelfs zo goed, dat we nog maar €2000,- nodig hebben om de radioreclame op Q-Music te kunnen realiseren! Dus draag jij de Nederlandse vuurwerktraditie een warm hart toe, en is het voortbestaan van de traditie je wel wat waard? Doneer dan aan de #VeiligVieren campagne via onderstaande link:

https://hvlv.nl/doneren/

Help ons over de streep!
Help de vuurwerktraditie voortbestaan!

Wederom een bump; nog even doneren mensen! :D

Maar goed zie nu dat importeurs met vloggers samen werken.
Laat ze dan ook meteen de veiligheid door nemen.

En neem bijv een vuurwerkstandaard die is 7,50 ik weet zeker dat veel liever de meeste 7,50 vuurwerk hebben dan een standaard promoot dat ding promoot de bril.
Promoot het legale.
Maar promoot zeker het legale siervuurwerk.
Wees bikkelhard in een reclame campange laat de brandwond van het nederlandse vuurwerk zien.
En wat nederland op de hals haalt als ze het verbieden toon dat bommenhandje met het spul dat het hele jaar door te koop is op schoolpleinen en s huurtjes.
Onze media krijgt zieltjes met overhypte artikelen angst.
Doe het zelfde maar dan met de waarheid.
Toon dat bommenhandje van een c6 schud de mensen wakker wat er met de handjes gebeurt als er geen legaal gekeurd vuurwerk op de markt komt.
Veel mensen denken dat de bommen granaten etc waar de politie het over hebt bij big bazar in het schap te vinden is.
Tis nu of nooit.

Moet wel zeggen jullie zijn wel goed en serieus bezig hvlv zal niet makkelijk zijn met de hetze tegen het vuurwerk maar de wil en stappen zijn er bedankt

Vanmorgen om 10:00 op 3fm (Serious Request) eerst dat spotje van "Nietonsvuurwerk" en even later hoorde ik voor het eerst het spotje van "Veiligvieren". (kan dat voor de 18e en op 3fm?)
Ik vond het spotje goed omdat het niet enkel (te) pro vuurwerk klinkt maar juist ingaat en wat aanbied op het voorkomen risico's op een vriendelijke en niet belerende toon.
Heerlijk om dat in de auto te horen. Ik heb gelijk de site bezocht en trof daar een heel leuke en leerzame plek over vuurwerk aan.

De campagne van "nietonsvuurwerk"vind ik ook erg goed. Omdat het zich richt op mensen die tegen vuurwerk zijn.
Toen ik het vrijdag voor het eerst hoorde zat ik gelijk op de kast; "GVD wat nou weer"? Toen ik ging kijken verscheen er een grote dikke glimlach op m'n smoel.

Ik ben heel blij met beide initiatieven.:thumbsup:

Back
Bovenaan