Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de breda's finest toch verdomde goed. Yellow river, cake van corfull city en de crackling cake van de smashbox in 30mm.. pff

k heb een beetje spijt van mijn keuze. Afgelopen jaren had ik altijd Cruel Traction als afsluiter. Omdat die vorig jaar nog al tegenviel heb ik dit jaar het Fairy Tail asortiment besteld. Alleen die schiet vrij langzaam waardoor je niet zo veel spektakel hebt. Ik heb nu geen budget meer om een spectakelbox uit te zoeken. Dus wie weet een goede cake van max 40 euro om het tocht nog spectaculair te laten eindigen? Ik heb ook nog een cruelty cake (2013) liggen, wellicht kan ik dat ergens mee combineren. Ben benieuwt naar jullie adviezen.

k heb een beetje spijt van mijn keuze. Afgelopen jaren had ik altijd Cruel Traction als afsluiter. Omdat die vorig jaar nog al tegenviel heb ik dit jaar het Fairy Tail asortiment besteld. Alleen die schiet vrij langzaam waardoor je niet zo veel spektakel hebt. Ik heb nu geen budget meer om een spectakelbox uit te zoeken. Dus wie weet een goede cake van max 40 euro om het tocht nog spectaculair te laten eindigen? Ik heb ook nog een cruelty cake (2013) liggen, wellicht kan ik dat ergens mee combineren. Ben benieuwt naar jullie adviezen.

Wellicht is de Insane van EVO dan iets voor je? Vooral batch 2018

Een crackling chry is ook altijd wel dik, zeker als je m achter de cruelty knoopt

de fairytail heeft ook een reservelont dus evt de laatste cake(s) 2x zo snel. doe je er dan 2 tegelijk is het 4x zo snel, dan heb je al wel wat.
Anders vind ik idd een crackling chry/crack attack een goed idee.
Ook kun je denken aan een all at once cake (bijvoorbeeld brocade crown finale of chrysanthemum finale)

Dag allemaal,

Een beetje last-minute maar ik ben nog op zoek naar wat goede cakes voor een budget van ongeveer €300.

Het liefst in de omgeving Den Haag maar niet buiten Zuid-Holland. Daarnaast heb ik het beste meerdere cakes dan enkel een paar. Een goede burst en mooie effecten zijn natuurlijk een pre :). Hoor graag jullie aanbevelingen, alvast bedankt! :)

Dag allemaal,

Een beetje last-minute maar ik ben nog op zoek naar wat goede cakes voor een budget van ongeveer €300.

Het liefst in de omgeving Den Haag maar niet buiten Zuid-Holland. Daarnaast heb ik het beste meerdere cakes dan enkel een paar. Een goede burst en mooie effecten zijn natuurlijk een pre :). Hoor graag jullie aanbevelingen, alvast bedankt! :)

Ik zou eens kijken bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Weet zo uit mijn hoofd niet wat hun complete assortiment is maar in ieder geval wel China Red. Afgelopen zaterdag ben ik bij de demo van Vuurwerkstunthal Elst geweest. Cakes die ik persoonlijk erg goed vond presteren zijn de Mistral, Rooster, Dog, Las Dallas en Night Fever. Voor deze cakes ben je nog geen 100 euro kwijt. Heb je nog 200 over om ander leuk spul uit te zoeken

Dank voor jouw reactie! Die cakes zien er zeer belovend uit! Voor de overige 200 nog wat aanraders? En zou je nog wat knalcakes kunnen aanraden?

Wederom bedankt!

Ik ben even wat dieper op hun assortiment gedoken, de las fallas is een knalcake en klapt voor Nederlandse begrippen goed.

Ik heb even wat samengesteld in hun webshop moet je zelf maar ff kijken wat je er van vind, zag trouwens dat Dog al is uitverkocht.

Mistral
Manipulator
Rooster
Las Fallas X2
Ruffneck
Crack Attack
Insane
Bulldozer of Evo Bomber als compound box.

Ben je voor iets meer dan 300 klaar en je tijdens een voorverkoop ook nog eens 2.560 spaarpunten om gratis vuurwerk mee uit te zoeken

Ik heb nog max 100 euro te besteden. Deze zou ik graag willen besteden bij valk in Nijverdal. De Acatenango heb ik al.

Wat zouden jullie aanraden om er nog bij te doen? Zelf zat ik te denken aan de tsunami box.

Jongens!!!

Kruitstress

Help heb nog 100 euro budget.

Keuze uit Zena,evo, redwire.

Kan nog in leidschendam en in de route Rijssen-->zutphen iets inpassen.

Iemand goede cakes ?

Jongens!!!

Kruitstress

Help heb nog 100 euro budget.

Keuze uit Zena,evo, redwire.

Kan nog in leidschendam en in de route Rijssen-->zutphen iets inpassen.

Iemand goede cakes ?

Die evo cakes die hierboven worden genoemd zijn idd aanraders. Verder heeft Redwire nog de Criss Cross crackhead, een crackling waaier. Zena heeft bijvoorbeeld de Pyro's Delight, Feuerblitz, Zena NR.1 en de Crackling Chry 2.0 die goed zijn.

Op zoek naar nog een echte goede rambak ter afsluiting van de avond (Wat losse NL cakes als massive etc, en wat cakeboxjes, wat duits spul etc.) Hou wel van een mooie waaier etc ertussen, zoals bv de skyline on fire van evo. Maar daar zitten dan net die rustige stukken met mines en strobes tussen die het hem net niet maken voor mij. Ik vroeg me af of er nog een lekkere rambak voor een redelijke prijs wordt verkocht op het moment? Regio Holten / Rijssen, maar vind het niet erg om een stukje verder te rijden als ik toch al uit duitsland kom.

Als je toch in Duitsland bent daar niet van Funke wat meenemen? Supernaut of de nieuwe Fireball? Die laatste ramt er zeker lekker doorheen.

Op zoek naar nog een echte goede rambak ter afsluiting van de avond (Wat losse NL cakes als massive etc, en wat cakeboxjes, wat duits spul etc.) Hou wel van een mooie waaier etc ertussen, zoals bv de skyline on fire van evo. Maar daar zitten dan net die rustige stukken met mines en strobes tussen die het hem net niet maken voor mij. Ik vroeg me af of er nog een lekkere rambak voor een redelijke prijs wordt verkocht op het moment? Regio Holten / Rijssen, maar vind het niet erg om een stukje verder te rijden als ik toch al uit duitsland kom.

In holten heb ik mijn transbomber besteld voor 80 euro.
moet er wel bij zeggen dat de meningen over deze box verdeeld zijn.

Longshot, maar...
Ik vind de neon kleuren uit de fonteinen mythos, jellly beans, neom fishes, neon lights, pragmatic etc echt helemaal geweldig. Is er ook een cake/pijl/mortier/mine met dit soort kleuren?
Maakt me niet uit waar :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan