Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog een casus.
Ik kan kiezen tussen de mega 6 star assorted van vuurwerkmania voor 75 eu, (25 mm, 6*20s shots van 425gr p.s.)
Of
Brasilian Box voor 90 eu, (30mm, 6*19 schots van 330gr p.s.)
Ik heb de Mega Star helaas nog niet live gezien. Heb wel meerdere mensen gesproken die bij de winkeliersdemo aanwezig waren en die waren echt allemaal enthousiast over het Mega Star Assortiment.
Heb tijdens een demo een keer de Brasilian Box gezien, meen de 2015 batch. Was zeker goed, maar had er op de één of andere manier iets meer van verwacht. Toen kwam er tijdens de jaarwisseling iemand aanlopen met de Brasilian Box (2017 batch). Man wat was dat genieten. Burst was echt maximaal en de spreiding van de boeketten is erg groot. De effecten zijn stuk voor stuk ook goed uitgevoerd. Het tempo ligt wat lager bij de 19sh cakes, maar heb echt van alle 6 de cakes genoten en was zeer zeker onder de indruk. Kan de Brasilian Box, als het de 2017 batch is, zeker aanraden.
Nog een casus.
Ik kan kiezen tussen de mega 6 star assorted van vuurwerkmania voor 75 eu, (25 mm, 6*20s shots van 425gr p.s.)
Of
Nog een casus.
Of
Vraagje, zijn er eigenlijk voordelige crossette cakes verkrijgbaar? Splitonium van lesli ken ik, maar weet niet welke versie er dit jaar is.. en van Exploderen in Duitsland, maar heb eigenlijk geen zin om daar heen te gaan. Iemand tips??
Vraagje, zijn er eigenlijk voordelige crossette cakes verkrijgbaar? Splitonium van lesli ken ik, maar weet niet welke versie er dit jaar is.. en van Exploderen in Duitsland, maar heb eigenlijk geen zin om daar heen te gaan. Iemand tips??
Silent Trails van Royal. In ieder geval bij megavuurwerkfreaks.nl voor 5 eurootjes. Geen geld voor een mooi bakkie.
Bedankt voor de hulpHet gaat de RamBam worden!
Nu zit ik toch weer te twijfelen. Ik ben onder de indruk geraakt van de 3xHeaven, wat natuurlijk een to-taal andere soort box is. Bij nader inzien vind ik de Rambam misschien wat eentonig daar die eigenlijk alleen blinkers heeft. De 3xHeaven is een stuk diverser qua effecten, en met een klein budget is dat denk ik wat aantrekkelijker. Bovendien is die toch ook weer een tientje goedkoper... Pff er is zoveel moois
Tsja, dat gaat inderdaad op. Buurtassortiment is leuk, goed ook zelfs. Maar wel enigszins standaard qua effecten. Ik heb er rond de 20 stuks (assortimenten) van afgestoken de afgelopen 10 jaar.. Die crackling finale na 1 keer wel weer leuk geweest.
Maar goed, die Mega 6 Star is nieuw, en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die net zo goed gaat presteren in de straat als tijdens de winkeliersdemo ja.
Heeey ben ik weer, de grootste twijfelkont op deze aardkloot.
Caaaaasuuuus 3:
Buurtassortiment van Rubro vs. Mega 6 Star van mania beiden 75eu.
Gaat dan wederom de regel op: 'buurtassortiment heeft zich al bewezen'?
Dit aangezien Mega 6 star het op de (winkelier)demo's erg goed gedaan schijnt te hebben.
Het is niet erg om aan de FOMO toe te geven en lekker de mega 6 te bestellen als je de Brasilian box ook al hebt. Nog een 2e Brasilian Box is ook aan te raden trouwens. Lekker per 2 schieten!
Maar goed. Je kan de gok op de Mega 6 wagen. Ik denk dat je er erg benieuwd naar bent. En die spanning is ook leuk. Ik heb er WEL vertrouwen in dat het leuke cakes gaan zijn. Maar ik ben ook benieuwd naar de demo's...
En het buurtass zijn gewoon toppers. Al zou ik zelf eerder nog een keer de bresilian box of anders het fairytail ass kopen.