Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik Heb er ook eentje: zojuist een pijlenrek in elkaar gezet waar 12 pijlen in kunnen. Nou heb ik nog een set light year pijlen, maar daar bouw je niet een heel rek voor. Iemand suggesties voor pijlen (40 grams) die niet onder doen voor de light years, en de moeite zijn om per minimaal 10 te schieten?

Ik Heb er ook eentje: zojuist een pijlenrek in elkaar gezet waar 12 pijlen in kunnen. Nou heb ik nog een set light year pijlen, maar daar bouw je niet een heel rek voor. Iemand suggesties voor pijlen (40 grams) die niet onder doen voor de light years, en de moeite zijn om per minimaal 10 te schieten?

Turbo clash , sky runners,

Wil met de freak actie nog 2 boxen mee pakken. Welke zouden jullie kiezen en waarom?
Zit zelf eigenlijk aan de Bas #ss box te denken met de Red Maroon, iets ouds en vertrouwd en iets nieuws :D

REBELLIOUS ROCKER BOX

TRACKMANIA BOX

1.2" BAD #SS BOX

SUPER VOODOO BOX

TEMPLAR BOX

RED MAROON

Ik zou dan voor de bad ass box en de Super syndrome box gaan! ik wss ook voor deze combi.

Beste forumleden,

Ook ik zit wat te worstelen met mijn volgende bestelling, ik ben van plan +- 200 euro uit te geven bij vuurwerkmania met de 30% korting actie, wat neer komt op +- 300 euro vuurwerk. Ik ben nog op zoek naar 2 of 3 boxen. Aangezien vuurwerkmania zoveel goede boxen heeft zie ik door de bomen het bos niet meer:bonk:

De volgende cakeboxen heb ik al besteld:
Colorful city
Smash box 2
Transbomber
Rumble in the jungle
rebellious rocker box

Ik ben vooral nog op zoek naar wat afwisseling.

alvast bedankt!

Gr SanderB10

Nog weinig reactie gehad dus ik probeer het nog een keertje:P wie kan mij helpen om de beslissing wat makkelijker te maken?

Nog weinig reactie gehad dus ik probeer het nog een keertje:P wie kan mij helpen om de beslissing wat makkelijker te maken?

Escape from hell en super syndrome zou ik dan pakken. Wat meer dan alleen I shape en wat effecten & goud dat je nog niet zo veel hebt

Hoe dan ook de Red Maroon. Verder kun je de Collision Thunder kiezen. Wel een dure bak, maar dan heb je een hele show op zich.

Hoe dan ook de Red Maroon. Verder kun je de Collision Thunder kiezen. Wel een dure bak, maar dan heb je een hele show op zich.

Ja de Red Maroon gaat er denk ik sowieso komen, is betreft zijn uitwerking redelijk uniek dus ook voor de afwisseling goed, daarbij de lovende reacties na de Demo en ik kan m eigenlijk niet laten staan. De Collision Thunder is inderdaad erg dik maar vind ik het iets te snel weg schieten voor z'n geld, dan ga ik toch liever voor de Escape from hell. toch vind ik de bad ass box en golde illusion ook erg dik. blijft toch lastig kiezen met zoveel goede boxen, gelukkig heb ik nog tot vrijdag om er over na te denken..

Ik mocht van mezelf maar 1 cakebox kiezen.. Tip van mijn kant wat voor mij gisteravond werkte..; Een ipad en m'n mobiel naast elkaar en filmpjes van de cakeboxen naast elkaar afspelen. En kijk max 3x naar de filmpjes van een cakebox. Daarna neem je het toch nauwelijks op en ga vooral op je eerste gevoel af!

Wel een slimme tip. Zo kan je het mooi vergelijken! En is het gelukt om het bij 1 cakebox te houden?:wink: Mij lukt dat namelijk nooit, zal wel de hebzucht zijn:D

Ik wil een bestelling plaatsen bij vuurwerk mania vooral cakes en cakeboxen en budget ligt zo rond de 120 euro wie heeft een paar suggesties bij voorbaat dank

Ik wil een bestelling plaatsen bij vuurwerk mania vooral cakes en cakeboxen en budget ligt zo rond de 120 euro wie heeft een paar suggesties bij voorbaat dank

misschien is dit wel wat voor je dan kom je uit op 111,26 euro. en dan kan je nog wat budget cakes erbij nemen.

DOUBLE DEMOLITION
RUMBLE IN THE JUNGLE 144'S
VENOM BOX 500G

Ondanks dat ik al diverse bestellingen heb lopen mis ik nog een leuke box als finale. Zit te twijfelen tussen de Transbomber en de Primal Instinct. Transbomber heb ik vorig jaar gehad en presteerde boven verwachting. Welke box zouden jullie kiezen?

Ondanks dat ik al diverse bestellingen heb lopen mis ik nog een leuke box als finale. Zit te twijfelen tussen de Transbomber en de Primal Instinct. Transbomber heb ik vorig jaar gehad en presteerde boven verwachting. Welke box zouden jullie kiezen?

Transbomber is meer op safe spelen

Zelf zou ik de Transbomber weten dan ben je zeker van een grootse finale. De primal instinct moet zich nog bewijzen, wel een mooie box hoor daar niet van. Maar de finale wil ik zelf altijd zeker van zijn dat deze geweldig is, daarom zou ik de transbomber nemen

oke, ik ben er bijna uit, heb voor me zelf 2 opties gemaakt, 1 = escape from hell + Red maroon, optie 2 = Bad ass box en Golden Illusion. Welke kiezen jullie? :D

Ik zoek nog leuke losse cakes, heb de cruelty's, daisy beams, Volt! capital al. zijn er nog meer toppers die je eigenlijk wel moet hebben ? mag ook iets nieuws zijn :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan