Avalanche, ik heb eerst je lijst eens gesorteerd op los spul en showtjes spul. Ik denk dat je er goed aan doet om een pakje aansteekfakkels te halen, dan kun je een leuke show weg fakkelen. Doorlonten is met zo'n diverse selectie aan producten best een uitdaging, maar opzich zou je wel elementjes kunnen lonten om het makkelijker te maken.
1x Nikishi Superlight
1x Erupter + 1x Sky Hunter Skyhunter gaat leuk als allereerste klap, en cracklt met de fontein mee
1x Maverick + 1x Baron Samedi Ik zou deze twee tegelijk schieten, om zo een klein caliber chaos te maken
3x Eclipse (w-shape) Dit is eventueel wel door te lonten met wat snellont
4x Parade Brocade crown Blue tip (in fanshape neerzetten) met aansteekfakkels heb je deze zo aan!
1x Yellow River Matcht erg leuk met die candles van hiervoor
1x Thundertronix + 1x 16 shots Salute Zena Is de Thundertronix niet onderhand iets voor in het museum?? Nee zonder gekheid, denk dat als je die combineert met het knalcakeje heb je een leuke combi en iets rust na de yellow river
1x Willow Time Blijft gewoon een top boxje, mis dat ding echt...
2x Sidewinder Kan in V-shape, kan in i-shape. Kun je ook lonten met howling wolffs en willowtime, mocht je der een beetje handig in zijn.
2x Howling Wolff Bezerk
1x Extreme Ignition Lekker rammen!
3x Avalanche Thunder Nog lekkerder rammen!!!!
3x 2" Big Chill
2x Snowman fontein
2x Zena 0.2” celebration cracker 450 shots
4x Thunderkings 4 stuks
1x Sick 6 singleshots 6 stuks
7x Knetterton XL Zena
3x Romeinse kaars 30 shots
130x Super Cracker BVD 1995
1x Kometenbomben Funke 4 stuks
Ps. Als je me kunt laten weten waar je die Nishiki Superlight kan halen...