Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een totaal ander soort project deze keer, en ben benieuwd naar wat jullie zouden doen.

Mijn schoonzus stelt mij de vraag om een pakketje samen te stellen voor €100,- aangezien ik wat goedkoper in kan kopen. Nou zijn de meeste acties wel voorbij, al kan ik vast her en der nog wat leuks meepakken. Dus dacht ik, laat ik eens kijken hoe ver ik kom vanuit mijn eigen collectie. Wat zouden jullie bij elkaar rapen met een waarde van ongeveer 100 euro (freakprijzen) uit de onderstaande collectie?

Ik wil rekening houden met;

- het is voor een gezin met 2 kids van 7 en 10 jaar. Ze willen wel 'echt' vuurwerk hebben.
- het moet een mix zijn van kwaliteit én kwantiteit
- ik ben niet gebonden aan verpakkingseenheid. Dus ik kan een cake los pakken uit een pakket, of een pijl uit een setje, etc.
- alles wat ik in het pakket stop, haal ik automatisch uit mijn eigen collectie!

Hier de lijst, ben benieuwd naar de pakketjes;

Boxen:

2x Sidewinder
1x Extreme Ignition
1x Ultimate City Trip

Cakes:

13x Avalanche Thunder
1x Erupter
1x Maverick
1x Baron Samedi
1x Yellow River 2014
1x 16 shots Salute Zena
3x Eclipse
1x Thundertronix
2x Howling Wolf Bezerk
1x Willow Time
1x Rapapapah
2x Sky Screamer 2.0
1x Monster Ride
4x WCKD Warlord

Pijlen:

1x Flashing Rocket 2009 (lont bovenop)
4x Bolpijlen Salon Roger
3x Lightyear pijl los
1x Spanish Rockets 5 stuks
1x Rufous owl Luypaars 4 stuks
2x Copperhead Rockets los
6x Crown Shell pijlen
55x Babypijl knal

Fonteinen:

1x Nikishi Superlight
2x Snowman Fontein
7x Knetterton XL Zena
2x Popcorn Fountain
4x Cuckoo Cuckoo fountains

Single Shots:

1x Sky Hunter 2017
1x Kometenbomben Funke 4 stuks
3x 2” Big chill
4x Thunderkings 4 stuks
1x Sick 6 singleshots 6 stuks

Overig:

1x Table Bomb
2x Neon Ster 4 stuks
4x Parade Brocade crown Blue tip
2x Zena 0.2” celebration cracker 450 shots
2x Schijtlijster
1x Pooping baby
3x Romeinse kaars 30 shots
130x Super Cracker BVD 1995
10x F1 Truck
1x Wheels of fortune
1x Jumping Jack 12 st.
1x Phantom
1x 2" R.T.C

Ik heb een totaal ander soort project deze keer, en ben benieuwd naar wat jullie zouden doen.

Mijn schoonzus stelt mij de vraag om een pakketje samen te stellen voor €100,- aangezien ik wat goedkoper in kan kopen. Nou zijn de meeste acties wel voorbij, al kan ik vast her en der nog wat leuks meepakken. Dus dacht ik, laat ik eens kijken hoe ver ik kom vanuit mijn eigen collectie. Wat zouden jullie bij elkaar rapen met een waarde van ongeveer 100 euro (freakprijzen) uit de onderstaande collectie?

- het is voor een gezin met 2 kids van 7 en 10 jaar. Ze willen wel 'echt' vuurwerk hebben.
- ik ben niet gebonden aan verpakkingseenheid. Dus ik kan een cake los pakken uit een pakket, of een pijl uit een setje, etc.
- alles wat ik in het pakket stop, haal ik automatisch uit mijn eigen collectie!

Hier de lijst, ben benieuwd naar de pakketjes;

Boxen:

2x Sidewinder
1x Extreme Ignition
1x Ultimate City Trip

Cakes:

13x Avalanche Thunder
1x Erupter
1x Maverick
1x Baron Samedi
1x Yellow River 2014
1x 16 shots Salute Zena
3x Eclipse
1x Thundertronix
2x Howling Wolf Bezerk
1x Willow Time
1x Rapapapah
2x Sky Screamer 2.0
1x Monster Ride
4x WCKD Warlord

Pijlen:

1x Flashing Rocket 2009 (lont bovenop)
4x Bolpijlen Salon Roger
3x Lightyear pijl los
1x Spanish Rockets 5 stuks
1x Rufous owl Luypaars 4 stuks
2x Copperhead Rockets los
6x Crown Shell pijlen
55x Babypijl knal

Fonteinen:

1x Nikishi Superlight
2x Snowman Fontein
7x Knetterton XL Zena
2x Popcorn Fountain
4x Cuckoo Cuckoo fountains

Single Shots:

1x Sky Hunter 2017
3x 2” Big chill
4x Thunderkings 4 stuks

Overig:

1x Table Bomb
2x Neon Ster 4 stuks
2x Schijtlijster
1x Pooping baby
10x F1 Truck
1x Wheels of fortune
1x Jumping Jack 12 st.
1x Phantom
1x 2" R.T.C

Als je echt om je schoonzus geeft zou ik je boxen weggeven. Vervolgens €100 vangen en samen vieren, heb je €100 in de zak.

Dit jaar voor het eerst met een schietkist schieten.
De show zou ongeveer 30 minuten duren. Er word hier en daar nog wat toegevoegd.
Iemand nog een leuke toevoeging of verandering?

Schietlijst (Channels en posities moeten nog toegevoegd worden)
https://www.mupload.nl/img/b3cxybtwpk4bv.png Voor groter formaat.

Bekijk bijlage 56684

Schietveld
Bekijk bijlage 56685

Waarom kies je er voor om zon lange show te schieten met heel veel single cakes? Ik denk dat je beter een show van 8 minuten kan doen met veel meer producten tegelijk.

Even uitgegaan van de gemiddelde freakprijzen:
- 2 cakes uit The Ultimate City Trip = 2 x €15 = Ca. €30,-
- 1 cake van de Willow Time = Ca. €17,50?
- 1 x Monsterride Ca. €6,-
- 1x WCKD Warlord Ca. €13,-
- 1x Popcorn Ca. €7,-
- 2x Cuckoo Cuckoo Ca. €3,50

Zo kom je op ongeveer 77eu. Wellicht nog een idee om wat klein spul voor ze te bestellen. Vinden kids altijd wel leuk. Of de Yellow River erbij, zit je op ongeveer €100. Al zou ik de 2014 versie lekker zelf houden. Schitterende cake.

Maar denk dat ze met bovenstaand lijstje echt een leuke samenstelling hebben van top artikelen.

Dit jaar wil ik me ook eens aan een projectje wagen en dan wel als afsluiter van de avond. Nu had ik zelf het volgende in gedachten;

4xmix compound
Triple-x
Katan special 4 ( alle cakes tegelijk in V / W shape)
Tegelijk met de special 4: cake 3 salute inferno
Een kleine pauze van 5 / 10 seconden
Katan special 1
Katan special 5
2x secret salute limited edition
6x mega mine + 6x rtc tegelijk

Alles wordt gewoon doorgelont gezien ik geen ervaring heb met schietkisten oid.

Verder heb ik nog tot mijn beschikking (wil niet meer als 5 compounds gebruiken)
1.2 bad #ss box
Collision thunder
Event flash of the Gods
Nano shots
Cardinal of souls
Katan special 2+3
EVO bomber
Mega 6 star assorted
2x Katan beast mode
2x Katan king bleu

Zouden jullie voor dezelfde producten kiezen voor een project of totaal wat anders pakken?

Laatst bewerkt:
Ik heb het volgende qua fluit besteld:

2x Wicked Whistle
2x Hellfire Thunder
2x The Scream.

Nu zou ik ze af kunnen steken achter elkaar, 1 tegelijk, of per 2, of mixen, of bijvoorbeeld beginnen met The Scream, dan Hellfire, dan Wicked Whistle 2x dan weer Hellfire en dan ook eindigen met The Scream.
Of ik zou Wicked Whistle, dan Hellfire, dan The Scream en dan herhalen. Maar wat lijkt jullie het mooiste?

Gezien alle beperkingen e.d. ben ik gaan nadenken over een nieuwe show. Graag jullie mening:

- Sterretjes 16cm
- Sterretjes 40cm
- Party Popper 30cm (gekleurd)
- Morning Glory.

Nu denk ik dat het gaaf is om met een Party Popper te beginnen om de aandacht te trekken. Maar weet niet of het handig is om met vuur aan de gang te gaan als er overal confetti ligt?

Iemand die van de volgende lijst een doorlontproject kan bedenken, incl. hoe dan?

Dit ligt nog fysiek opgeslagen van vorig jaar (excl. pijlen en klein spul), de rest van mijn lijst dreigt er nu natuurlijk niet te komen.

Ik wil alles weg hebben na deze jaarwisseling, en het liefste met 1x aansteken zoveel mogelijk. Iemand ideën?

1x Nikishi Superlight
1x Sky Hunter
3x 2” Big chill
2x Snowman fontein
3x Avalanche Thunder
4x Thunderkings 4 stuks
7x Knetterton XL Zena
1x Erupter
2x Sidewinder
1x Extreme Ignition
1x Maverick
1x Baron Samedi
1x Yellow River
1x 16 shots Salute Zena
3x Eclipse
1x Thundertronix
2x Howling Wolff Bezerk
1x Willow Time

Avalanche, ik heb eerst je lijst eens gesorteerd op los spul en showtjes spul. Ik denk dat je er goed aan doet om een pakje aansteekfakkels te halen, dan kun je een leuke show weg fakkelen. Doorlonten is met zo'n diverse selectie aan producten best een uitdaging, maar opzich zou je wel elementjes kunnen lonten om het makkelijker te maken.

1x Nikishi Superlight
1x Erupter + 1x Sky Hunter Skyhunter gaat leuk als allereerste klap, en cracklt met de fontein mee
1x Maverick + 1x Baron Samedi Ik zou deze twee tegelijk schieten, om zo een klein caliber chaos te maken
3x Eclipse (w-shape) Dit is eventueel wel door te lonten met wat snellont
4x Parade Brocade crown Blue tip (in fanshape neerzetten) met aansteekfakkels heb je deze zo aan!
1x Yellow River Matcht erg leuk met die candles van hiervoor
1x Thundertronix + 1x 16 shots Salute Zena Is de Thundertronix niet onderhand iets voor in het museum?? Nee zonder gekheid, denk dat als je die combineert met het knalcakeje heb je een leuke combi en iets rust na de yellow river
1x Willow Time Blijft gewoon een top boxje, mis dat ding echt...
2x Sidewinder Kan in V-shape, kan in i-shape. Kun je ook lonten met howling wolffs en willowtime, mocht je der een beetje handig in zijn.
2x Howling Wolff Bezerk
1x Extreme Ignition Lekker rammen!
3x Avalanche Thunder Nog lekkerder rammen!!!!
3x 2" Big Chill

2x Snowman fontein
4x Thunderkings 4 stuks
7x Knetterton XL Zena

Ps. Als je me kunt laten weten waar je die Nishiki Superlight kan halen...

Avalanche, ik heb eerst je lijst eens gesorteerd op los spul en showtjes spul. Ik denk dat je er goed aan doet om een pakje aansteekfakkels te halen, dan kun je een leuke show weg fakkelen. Doorlonten is met zo'n diverse selectie aan producten best een uitdaging, maar opzich zou je wel elementjes kunnen lonten om het makkelijker te maken.

1x Nikishi Superlight
1x Erupter + 1x Sky Hunter Skyhunter gaat leuk als allereerste klap, en cracklt met de fontein mee
1x Maverick + 1x Baron Samedi Ik zou deze twee tegelijk schieten, om zo een klein caliber chaos te maken
3x Eclipse (w-shape) Dit is eventueel wel door te lonten met wat snellont
4x Parade Brocade crown Blue tip (in fanshape neerzetten) met aansteekfakkels heb je deze zo aan!
1x Yellow River Matcht erg leuk met die candles van hiervoor
1x Thundertronix + 1x 16 shots Salute Zena Is de Thundertronix niet onderhand iets voor in het museum?? Nee zonder gekheid, denk dat als je die combineert met het knalcakeje heb je een leuke combi en iets rust na de yellow river
1x Willow Time Blijft gewoon een top boxje, mis dat ding echt...
2x Sidewinder Kan in V-shape, kan in i-shape. Kun je ook lonten met howling wolffs en willowtime, mocht je der een beetje handig in zijn.
2x Howling Wolff Bezerk
1x Extreme Ignition Lekker rammen!
3x Avalanche Thunder Nog lekkerder rammen!!!!
3x 2" Big Chill

2x Snowman fontein
4x Thunderkings 4 stuks
7x Knetterton XL Zena

Ps. Als je me kunt laten weten waar je die Nishiki Superlight kan halen...

Zo dan, dan heb je snel bedacht. Ik denk dat je best wel in de richting zit van wat ik kan gaan uitvoeren. De reden dat ik niet wil fakkelen is omdat het verbod me dan toch niet lekker zit. 1x aansteken, filmen, en er niets meer aan kunnen veranderen. Dat is het plan.

Wat betreft de Superlight; die heeft een collega destijds van een klant in Duitsland meegekregen toen ik nog bij een importeur werkte. Hij was zo aardig om die aan mij te geven, en is er afgelopen oud en nieuw niet van gekomen. Ben wel benieuwd hoe bizar veel licht dat ding geeft!

Ik heb het volgende qua fluit besteld:

2x Wicked Whistle
2x Hellfire Thunder
2x The Scream.

Nu zou ik ze af kunnen steken achter elkaar, 1 tegelijk, of per 2, of mixen, of bijvoorbeeld beginnen met The Scream, dan Hellfire, dan Wicked Whistle 2x dan weer Hellfire en dan ook eindigen met The Scream.
Of ik zou Wicked Whistle, dan Hellfire, dan The Scream en dan herhalen. Maar wat lijkt jullie het mooiste?

Wicked Whistle
Wicked Whistle
Hellfire Thunder 2x
The Scream 2x

Dit jaar wil ik me ook eens aan een projectje wagen en dan wel als afsluiter van de avond. Nu had ik zelf het volgende in gedachten;

4xmix compound
Triple-x
Katan special 4 ( alle cakes tegelijk in e Shake)
Tegelijk met de special 4: cake 3 salute inferno
Een kleine pauze van 5 / 10 seconden
Katan special 1
Katan special 5
2x secret salute limited edition
6x mega mine + 6x rtc tegelijk

Alles wordt gewoon doorgelont gezien ik geen ervaring heb met schietkisten oid.

Verder heb ik nog tot mijn beschikking (wil niet meer als 5 compounds gebruiken)
1.2 bad #ss box
Collision thunder
Event flash of the Gods
Nano shots
Cardinal of souls
Katan special 2+3
EVO bomber
Mega 6 star assorted
2x Katan beast mode
2x Katan king bleu

Zouden jullie voor dezelfde producten kiezen voor een project of totaal wat anders pakken?

Met de producten die je hebt zijn er opties genoeg. Als je het wat simpeler wil houden kun je gewoon de specials na elkaar schieten als projectje, geheid een succes! En zoals je wilde max 5 compounds. Een andere optie is:

Beast Mode
Beast Mode
Special 2
4 cakes van de Mega 6 star Ass. in V-Shape
Optioneel nog een Special 1 / Bad Ass / 4x mix compound
Triple-X
Katan special 5 + eerste twee cakes Salute inferno
Max 3 seconden eventueel een lege lucht, 5 tot 10 zoals je aangeeft vind ik te lang voor mijn voorkeur.

Special 4 (optioneel tegelijk zoals je zelf aangeeft)
2x secret salute limited edition + finale cake Salute inferno + 6x mega mine + 6x rtc tegelijk

Ook voor mij geldt dat ik dit jaar alles er zoveel mogelijk door heen wil jagen, en dus onderstaand project het liefst in 1x aansteek. Vooralsnog heb ik e.a. als volgt achter elkaar gezet, maar twijfel zo hier en daar over de lengte van het geheel (bijna 20 minuten, moet er iets tussen uit ?, of gelijktijdig worden geschoten ?), en het verschil in tempo en/of uitwerkingen tussen de boxen onderling (positionering in de lijst), eventuele suggesties zijn dus meer dan welkom,

Ps.ik heb eventueel ook nog 2x de Valk TI-Thunder (64 schots) en een losse scream (25 schots) om tussen te voegen,

Schietlijst 20_21.JPG

Met de producten die je hebt zijn er opties genoeg. Als je het wat simpeler wil houden kun je gewoon de specials na elkaar schieten als projectje, geheid een succes! En zoals je wilde max 5 compounds. Een andere optie is:

Beast Mode
Beast Mode
Special 2
4 cakes van de Mega 6 star Ass. in V-Shape
Optioneel nog een Special 1 / Bad Ass / 4x mix compound
Triple-X
Katan special 5 + eerste twee cakes Salute inferno
Max 3 seconden eventueel een lege lucht, 5 tot 10 zoals je aangeeft vind ik te lang voor mijn voorkeur.

Special 4 (optioneel tegelijk zoals je zelf aangeeft)
2x secret salute limited edition + finale cake Salute inferno + 6x mega mine + 6x rtc tegelijk

Thanks! geeft weer stof tot nadenken ! alle 5 de specials achter elkaar is een leuk chaos project maar niet wat ik zoek. Ik twijfel nog of ik de triple x wel wil gebruiken. Deze bak is los natuurlijk gewoon prachtig en heeft geen project nodig.. al is een flinke eind show wel iets wat ik wil... twijfels twijfels twijfels:bonk:

Het blijft een leuk thema
Ook omdat het kleurtje veel aanwezig is in producten. Rood
De volgende producten heb ik hiervoor
Zena snapte box
Vuurwerktotaal code red
Cafferata colour plum coco x 2
Transbomber
Ik heb voor de thema aan katan special 2
Met deze info vraag ik jullie mij te helpen in de schiet volgorde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan