Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja de DRGN Crosette ziet er wel goed uit alleen benieuwd naar de prijs.
Verder heb ik de Xplode crosette cakes nog op het oog. Maar eigenlijk wil ik dit jaar eens geen vuurwerk bij de Oosterburen halen.

EVOLUTION....

Imaginary-Small ass.

Imaginaty-M Aas

Willows in Color

Lichts of heaven

Rainbow twinkler

Insane*

Ice Queen

Crackling purpel

Red ghost

Crown mix

Elements of fire

Epic Lights

Kings Gold

Cracker Jack

Fading stars Topper 2016

Sparkles

Splitting Stars

Fast or Furious combi 1 tm 5

Shape shifter

Sumbeam 1

Sunbeam 3

Sumbeam 4

De Happy Thunder Q*

BLUE FALLING SPIRIT

Golden Thunder

Flashing Flower

Red Fury In Blue

Diamonds in gold*

Wall Of Gold XXL

Pro Fire Collectie compleet 14 cakes

KATAN...

SPARKLING SNOW*

MEGA CAULIFLOW

Iemand nog leuke doorlont ideeën bij deze bestelling?

Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal cakeboxen reeds besteld. Deze gaan allemaal echter hoog de lucht in.

Ik zoek nog iets wat dichter bij de grond blijft. Een gave fontein, een crackling (die van Zena ken ik) zoiets.

Wie heeft er een tip?

Ik heb een aantal cakeboxen reeds besteld. Deze gaan allemaal echter hoog de lucht in.

Ik zoek nog iets wat dichter bij de grond blijft. Een gave fontein, een crackling (die van Zena ken ik) zoiets.

Wie heeft er een tip?

Misschien vind je mines leuk zoals bij de Awaken/Amazon of de Wonderland A?

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43229-Awaken

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43505-Wonderland-A

Misschien mooie tails uit de Sunbeam collectie?

http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?710-Sun-Beam-Collection

Ja, heb ik ook gezien. Maar zelfs dan wil ik hem niet hebben, maar meer omdat de sparkling snow ook iets minder leek te zijn...

Vraagje. Ik wil dit jaar een crackling/geweld/escalatie dingetje doen. Ik heb de transbomber 2016 en crackling chry 2.0 staan. Hoe kan ik dat practisch gezien het beste combineren, en wat kan/moet er nog bij? Ik wil niet fakkelen, visco zat.

Ja, heb ik ook gezien. Maar zelfs dan wil ik hem niet hebben, maar meer omdat de sparkling snow ook iets minder leek te zijn...

Eens een pyro altijd een pyro, hoe meer te stoken hoe beter. Heb me dit jaar toegelegd op evo, en daar hoorde deze ook bij!

Vraagje. Ik wil dit jaar een crackling/geweld/escalatie dingetje doen. Ik heb de transbomber 2016 en crackling chry 2.0 staan. Hoe kan ik dat practisch gezien het beste combineren, en wat kan/moet er nog bij? Ik wil niet fakkelen, visco zat.

Je zou de Daisy Beam/Zombie Zone er ook nog tussendoor kunnen schieten, extra kleur(blauw), extra fluit en nog meer crackling.

Crackling escalatie voorbeeldje:

:cool:

Ja, dat escaleert wel.

Misschien kan je de Crackling Chry 2.0 tegelijk af laten gaan met Cake 3 van de Transbomber. Maar dat zou je even moeten tellen. Dat je wel eindigd met die laatste all-at-once-cake van de Transbomber.

Wel heerlijke chaos in de straat dan lijkt me, dikke salvo's in het midden en brede crackling wolken daar omheen.

Je zou de Daisy Beam/Zombie Zone er ook nog tussendoor kunnen schieten, extra kleur(blauw), extra fluit en nog meer crackling.

Hele goede keus voor Avalanche denk ik inderdaad. Daisy Beam voldoet hier perfect aan.

Misschien kan je de Crackling Chry 2.0 tegelijk af laten gaan met Cake 3 van de Transbomber. Maar dat zou je even moeten tellen. Dat je wel eindigd met die laatste all-at-once-cake van de Transbomber.

Wel heerlijke chaos in de straat dan lijkt me, dikke salvo's in het midden en brede crackling wolken daar omheen.

Hele goede keus voor Avalanche denk ik inderdaad. Daisy Beam voldoet hier perfect aan.

Klinkt cool, maar hoe doe ik dat dan met visco? Gewoon tegelijk starten, of met iets vertraging zodat ie wel voor de finale klaar is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan