Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@BurstDuo: Ik gebruik tail of crossette bakjes altijd als rustige momenten in mijn show dus waarom gooi je die sunbeams en boxen niet door elkaar? Bv. sb2, sb1, mayhem, sb4 , 3xh, sb5, serenity en dan de rest.
Zou wel wat beter zijn inderdaad dan alles op een hoop denk ik.
Jullie hebben wel een punt, zo ziet het er wel leuker uit! Denk dat ik het zo ga houden, alleen nog even de volgorde van de producten hiervoor aanpassen. Daar kom ik zelf wel uit.
- Sunbeam 2
- Sunbeam 1
- Mayhem box
- Sunbeam 4
- 3x Heaven box
- Sunbeam 5
- Serenity box
- 2x Shape Shifter
- 2x Fading Stars
- On The Beat
- Colorfull City
- Golden Ilusion
- 2x Snowstorm
Bedankt!!
Jullie hebben wel een punt, zo ziet het er wel leuker uit! Denk dat ik het zo ga houden, alleen nog even de volgorde van de producten hiervoor aanpassen. Daar kom ik zelf wel uit.
- Sunbeam 2
- Sunbeam 1
- Mayhem box
- Sunbeam 4
- 3x Heaven box
- Sunbeam 5
- Serenity box
- 2x Shape Shifter
- 2x Fading Stars
- On The Beat
- Colorfull City
- Golden Ilusion
- 2x Snowstorm
Bedankt!!
- Sunbeam 2
- Sunbeam 1
- Mayhem box
- Sunbeam 4
- 3x Heaven box
- Sunbeam 5
- Serenity box
- 2x Shape Shifter
- 2x Fading Stars
- On The Beat
- Colorfull City
- Golden Ilusion
- 2x Snowstorm
Bedankt!!
Allereerst complimenten voor de productkeuze. Kan niet misgaan.
Persoonlijk zou ik twee setjes sunbeams maken, en deze verder uit elkaar schieten. Op die manier verleg je 2x de aandacht naar de breedte, zonder dat het rommelig wordt...
Een mooi lijstje met prachtige producten!
Ik vraag me alleen af waarom je gekozen hebt voor de Golden Illusion als pre-finale? Het is een prachtig uitgewerkte box maar het tempo is vrij rustig, vooral vergeleken met de colorful city en on the beat.
De effecten en kleuren sluiten wel goed op elkaar aan van golden illusion naar snowstorm, maar de box kan nog wel eens wegvallen door het geweld dat je ervoor afsteekt.
Gaarne advies over de afsteek volgorde.
Pangu
Colorfull City (4x25)
Smash Box 3 (4x25)
Evolution
Winter Night (4x25)
Snow Storm (4x25)
Vuurwerkmania
Escape from Hell (4x20)+(4x25)+waaier
Bad #ss Box (6x20)
Spinning Multicolor (2x25)
Steekt iedereen de boxen in zijn geheel in 1 keer af. Of maken jullie ook mini combi boxen door b.v. 3 blokjes aan elkaar te verbinden?
Gaarne advies over de afsteek volgorde.
Pangu
Colorfull City (4x25)
Smash Box 3 (4x25)
Evolution
Winter Night (4x25)
Snow Storm (4x25)
Vuurwerkmania
Escape from Hell (4x20)+(4x25)+waaier
Bad #ss Box (6x20)
Spinning Multicolor (2x25)
Steekt iedereen de boxen in zijn geheel in 1 keer af. Of maken jullie ook mini combi boxen door b.v. 3 blokjes aan elkaar te verbinden? (Mix & match)