Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Bekijk bijlage 1819796
Ik heb hier een showtje samengesteld

Let wel op de finale is als volgt
Eerst the apocalypse dan 3x evo bomber te gelijk en als klapstuk 2x transbomber te gelijk

Wat vinden jullie van de opstelling tips zijn uiteraard welkom de show heet Dit jaar Rise of Elements

Allereerst nice ontwerp en originele plaat zo. Ik denk dat het finale salvo van de apocalypse, de evobomber en transbomber wegblaast, zelfs met de aantallen die je hebt.

Ik zou de Opera 100 ook niet als afsluiter van je kleurenblokken doen omdat het afsluit met een I shape salvo. Zou dan eerder zo'n lang project met een indrukwekkende waaier afsluiten of 2 riakeo bakkies tegelijk.

Ik heb 2 x Funke Rising Python Silber. Deze:

Waarmee zouden jullie deze combineren? Zelf zit ik te denken aan de E Pulz of Splitting Rainbow, maar net iets te kleurrijk misschien.. Maar benieuwd of jullie nog andere ideeen hebben.

Kan iemand mij helpen? Samen met mijn zoontje om 18.00 uur (als mini showtje) wil ik een toffe pot afsteken, zouden jullie gaan voor de Attraction (Riakeo) of The saga Continues (magnum)

Kan iemand mij helpen? Samen met mijn zoontje om 18.00 uur (als mini showtje) wil ik een toffe pot afsteken, zouden jullie gaan voor de Attraction (Riakeo) of The saga Continues (magnum)
Hou je van sierlijk? Dan de Attraction. Hou je van een rammer? Dan de Saga.

Goedemorgen,

Wij organiseren een "showtje" bij ons plaatselijke bejaardentehuis op 31 december, nu heb ik de artikelen al wel uitgezocht maar nu wil ik een beetje een leuke volgorde, zou iemand mij daar misschien mee willen helpen? Ik had zelf wel het idee om te beginnen met de fonteinen en te eindigen met 4x de double elements. 1766219659306.png

Great Wall van Riakeo is een show opzich maar wel 1 van de vetste bakken in Nederland. Je kan voor dat geld er ook voor kiezen om wat meerdere compounds toe te voegen. keuzessssstress??

Something different samen met een fluitbak (rebel bijv.)
400tds
2x Philly splitters in V
full assault/blue lion king
transbomber
hardcore helium/super flowers/sky symphony
3x cairo tegelijk... ik zou nog een 4e halen. Ik hou van even getallen.

Succes in ieder geval.. laat je ons weten wat het geworden is?

Budget iets overschreden maar het is geworden:

Something Different
400 shots TDS
HBL - The Terminator
HBL - The Hitman
3x Cairo + ROTP
Transbomber
Multi Color Madness (gewonnen op vwc)
Riakeo - Extraordinary

Budget iets overschreden maar het is geworden:

Something Different
400 shots TDS
HBL - The Terminator
HBL - The Hitman
3x Cairo + ROTP
Transbomber
Multi Color Madness (gewonnen op vwc)
Riakeo - Extraordinary
Heerlijk hoor!! Ik zou persoonlijk misschien wel de Tb misschien voor de 3x Cairo zetten of er nog eentje bij halen :p

Graag deel ik afsteek volgorde zoals ik die van plan ben voor 0.00 uur met de buurt. Iemand nog suggesties voor een andere volgorde? En ik heb ook nog de Grreat Wall tot mijn beschikking, maar twijfel of die nog in de show past of dat dat een goud/Riakeo overkill wordt. Iemand ideeën daarbij? Mag ook een ander product anders plaats voor maken:

1. TDS 400
2. Hardcore Helium
3. Beast of Burden
4. 2x Royal Tears in Heaven
5. 4x Return of the Phoenix
6. Exceptional (Riakeo)
7. Triple Melody (Riakeo)
8. 2x Elegance (Riakeo)
9. 4x Sensation 5
10. 3x Rebel 2.0
11. 4x Transbomber + 2x RotP

Back