Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Ik ga/wil dit jaar het volgende stoken;

Tournament box ( 1 in bestelling, wellicht 2e erbij ) + Karton (6) cairo crackling + 6x secret salute + 2x rebel 2.0

4x transbomber met 6x return of the phoenix

2x ghost madness en 2x red salute waaier

3x 400sh total display
3x 300sh ultimate display
2x 200sh fireworks show
2x crackl king met 3x crash box

Iemand suggesties of ideeën?
Of juist wat anders met.elkaar combineren

Ik ga/wil dit jaar het volgende stoken;

Tournament box ( 1 in bestelling, wellicht 2e erbij ) + Karton (6) cairo crackling + 6x secret salute + 2x rebel 2.0

4x transbomber met 6x return of the phoenix

2x ghost madness en 2x red salute waaier

3x 400sh total display
3x 300sh ultimate display
2x 200sh fireworks show
2x crackl king met 3x crash box

Iemand suggesties of ideeën?
Of juist wat anders met.elkaar combineren
Klinkt als een dikke pompshow, wellicht is het mooi om tussendoor een rustiger siermoment te plannen met een waaierbak of “stil” vuurwerk.
Enkele suggesties:
- FireFestival - Wolff
- Something Different - Wolff
- Hyper Trilogy - Wolff
- Glitter Wall - Vuurwerkexpert
- Tailgate Fan - Vuurwerkexpert
- Different Direction - Hello Fireworks
- Escape Room - Lesli
- Splitting Rainbow - GBV

Klinkt als een dikke pompshow, wellicht is het mooi om tussendoor een rustiger siermoment te plannen met een waaierbak of “stil” vuurwerk.
Enkele suggesties:
- FireFestival - Wolff
- Something Different - Wolff
- Hyper Trilogy - Wolff
- Glitter Wall - Vuurwerkexpert
- Tailgate Fan - Vuurwerkexpert
- Different Direction - Hello Fireworks
- Escape Room - Lesli
- Splitting Rainbow - GBV
Zoals je ziet inderdaad houd ik van tempo rammen, chaos maken 😉 je moet het wel even zien los van elkaar, hoe het naast elkaar staat wil ik combineren niet 1 lange ram show.

Thnx.voor je suggesties, zat aan een rustiger cakes te denken om even het geram eruit te halen en daarna weer vol gas💪

Goedenavond Freaks,

Aangezien ik de enige vuurwerkliefhebber ben in onze vriendengroep kan ik wel wat hulp gebruiken.
Ik heb onderstaande producten al aangeschaft en ben nog opzoek naar een passend vervolg en einde. Budget circa 600 euro.
Hebben jullie wellicht suggesties welke 2 / 3 compound hier zouden passen. Ik zat zelf nog te denken om te eindigen met Riakeo - The Great Wall.
Alle ideeën zijn welkom.

1. Something Different - Wolff
2. 400 sh total display show
3. 3x Cairo Crackling
4...
5/6..

Zoals je ziet inderdaad houd ik van tempo rammen, chaos maken 😉 je moet het wel even zien los van elkaar, hoe het naast elkaar staat wil ik combineren niet 1 lange ram show.

Thnx.voor je suggesties, zat aan een rustiger cakes te denken om even het geram eruit te halen en daarna weer vol gas💪
Zowiezo met jou lijst(👌) ff een paar keer tussendoor van rustig naar chaos.. maar smaken verschillen.ik vind die momenten van een paar seconden niks(dat je denkt is de boel gestopt)en dan weer schot voor schot opbouwen.je hebt zoveel op je lijst😅😅genoeg mogelijkheden.. Ben benieuwd hoe je het uit eindelijk aan gaat pakken!👍

• Like
Waarderingen: n4ck
Goedenavond Freaks,

Aangezien ik de enige vuurwerkliefhebber ben in onze vriendengroep kan ik wel wat hulp gebruiken.
Ik heb onderstaande producten al aangeschaft en ben nog opzoek naar een passend vervolg en einde. Budget circa 600 euro.
Hebben jullie wellicht suggesties welke 2 / 3 compound hier zouden passen. Ik zat zelf nog te denken om te eindigen met Riakeo - The Great Wall.
Alle ideeën zijn welkom.

3. 3x Cairo Crackling
4...
5/6..
1. Something Different
2. Whistling Rainbow - GBV x2 (€170)
3. 400 TDS
4. Furious - Wolff (€110)
5. Peking Opera 100 - Riakeo (€155)
6. 3x Caïro
7. Elegance - Riakeo (€165)

Of als je meer van rammen houdt:

1. Something Different
2. Toxic - Riakeo (€30)
3. Blue Lion King - Lesli (€89)
4. 400 TDS
5. Super Flowers (€140)
6. Hardcore Helium (€130)
7. Transbomber - Rubro (€95)
8. 3x Caïro + Rebel 2.0 - Hello Fireworks (€120)

Veel plezier 😁

Zowiezo met jou lijst(👌) ff een paar keer tussendoor van rustig naar chaos.. maar smaken verschillen.ik vind die momenten van een paar seconden niks(dat je denkt is de boel gestopt)en dan weer schot voor schot opbouwen.je hebt zoveel op je lijst😅😅genoeg mogelijkheden.. Ben benieuwd hoe je het uit eindelijk aan gaat pakken!👍
Jaa ik hou van beuken, gas geven zoals je ziet 😉

Thnx voor je reactie, genoeg mogelijkheden dus komt.goed

Je moet het wel zien me.lijst wat.ik.met.elkaar.wil.combineren, dus niet die hele lijst achter elkaar maar.door

3x.display box.tegelijk zeg maar

Tournament met 6x.cairo + 6x secret.salute en als eind 2x.rebel

Etc
Etc

Goedenavond Freaks,

Alle ideeën zijn welkom.

3. 3x Cairo Crackling
4...
5/6..
Great Wall van Riakeo is een show opzich maar wel 1 van de vetste bakken in Nederland. Je kan voor dat geld er ook voor kiezen om wat meerdere compounds toe te voegen. keuzessssstress??

Something different samen met een fluitbak (rebel bijv.)
400tds
2x Philly splitters in V
full assault/blue lion king
transbomber
hardcore helium/super flowers/sky symphony
3x cairo tegelijk... ik zou nog een 4e halen. Ik hou van even getallen.

Succes in ieder geval.. laat je ons weten wat het geworden is?

1. Something Different
2. Whistling Rainbow - GBV x2 (€170)
3. 400 TDS
4. Furious - Wolff (€110)
5. Peking Opera 100 - Riakeo (€155)
6. 3x Caïro
7. Elegance - Riakeo (€165)

Of als je meer van rammen houdt:

1. Something Different
2. Toxic - Riakeo (€30)
3. Blue Lion King - Lesli (€89)
4. 400 TDS
5. Super Flowers (€140)
6. Hardcore Helium (€130)
7. Transbomber - Rubro (€95)
8. 3x Caïro + Rebel 2.0 - Hello Fireworks (€120)

Veel plezier 😁
Bedankt, dit geeft weer nieuwe inzichten. Dat wordt weer opnieuw straatfilmpjes bekijken :d

Great Wall van Riakeo is een show opzich maar wel 1 van de vetste bakken in Nederland. Je kan voor dat geld er ook voor kiezen om wat meerdere compounds toe te voegen. keuzessssstress??

400tds
2x Philly splitters in V
transbomber

Pff ja zeker keuzestress. Ik denk dat ik er toch wel iets van Riakeo in wil verwerken. Vorig jaar niet gehad en lees daar zoveel goede verhalen over.

Bedankt en ik laat zeker weten wat het is geworden.

400tds
2x Philly splitters in V
transbomber

En als er zoals afgelopen 2 jaar wind 5a6 is, dan zonde toch van het effect van riakeo bakken of is jou ervaring ermee andersm

Back
Bovenaan