Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer 🙈 ben zeer benieuwd naar jullie idee.
- Stel je mag elke compound maar 1x hebben.
- Wil het liefste de grootste uitwerking van de straat hebben vanaf 00:00.
- wil voor heel veel kleur gaan dit jaar. (Mag zeker ook wat anders tussen zitten anders komen we denk niet aan de grootste effecten)
- Wil eigenlijk vanaf 17uur gaan borrelen en elk uur een cake afschieten (6 leuke cake’s die niet al te duur zijn want het beste moet natuurlijk met nieuwjaar omhoog gaan)
Hebt maar een budget van €800. 😔😪

Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer 🙈 ben zeer benieuwd naar jullie idee.
- Stel je mag elke compound maar 1x hebben.
- Wil het liefste de grootste uitwerking van de straat hebben vanaf 00:00.
- wil voor heel veel kleur gaan dit jaar. (Mag zeker ook wat anders tussen zitten anders komen we denk niet aan de grootste effecten)
- Wil eigenlijk vanaf 17uur gaan borrelen en elk uur een cake afschieten (6 leuke cake’s die niet al te duur zijn want het beste moet natuurlijk met nieuwjaar omhoog gaan)
Hebt maar een budget van €800. 😔😪
je hebt nog niets van die 800,- uitgegeven? Welke omgeving woon je ergens? Break out is een hele toffe 100 shots 30mm bak.

Qua cakes zou ik een 19 shots assortiment willen aanraden. Zijn er een aantal. Soms kan je de disturbed nog wel eens vinden.

Zou vooral de freaksites nog even checken. Op 800 euro scheelt dat serieus geld.

Ik zou dan een assortiment proberen te scoren, tussen de 70 en 100 euro, 20 mm zou nog goedkoper zijn dus kun je er nog meer halen en nog meer stookvoer voor 17:00
Dan zou ik de grootste en dikste bak kopen met verschillende shapes. richtprijs tussen de 170 en 250.
Dan 1 of 2 redelijke 30mm cakeboxen kopen, max 130 tot 150 euro x2 laat zeggen rond de 250 en 300 euro
En dan eventueel nog 2 rambakken 144 schots 25 mm erbij halen, denk aan publiektrekkers als de Transbomber en Blitzbomber.

Als er dan nog wat over is zou ik wat leuke fonteinen halen, die je eventueel tegelijk aansteekt voor extra chaos. Denk aan Wtf Snowcrystal en de 888 en 999 fountain.

je hebt nog niets van die 800,- uitgegeven? Welke omgeving woon je ergens? Break out is een hele toffe 100 shots 30mm bak.

Qua cakes zou ik een 19 shots assortiment willen aanraden. Zijn er een aantal. Soms kan je de disturbed nog wel eens vinden.

Zou vooral de freaksites nog even checken. Op 800 euro scheelt dat serieus geld.
Kom uit de buurt van Tilburg. En nee had nog niks uitgegeven ben veelste laat dit jaar 🙈 was even keuze maken tussen huis verbouwen en vuurwerk vroeg inslaan

Back
Bovenaan