Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Een doosje Blinq is dan nog wel een leuke aanvulling. Ook een extra pakje Thunder King (de echte) is nooit verkeerd. Daar kan je er nooit genoeg van hebben :p En misschien nog wat romeinse kaarsen?

Hier dan eindelijk mijn voorlopige lijstje. Ik kan niet zeggen dat ik echt hulp er bij nodig heb, maar tips zijn altijd welkom :)
Groene artikelen zijn vrijwel zeker. Zwarte dingen niet; afhankelijk van mijn budget en beschikbaarheid komen die er nog bij of niet.

2a9b6ft.jpg

De bedragen zijn "ter waarde van"-bedragen. Ik betaal dat zeer zeker niet ervoor. Gaan nog allerhande kortingen vanaf. Desondanks kom ik wel wat boven mijn geplande budget uit :p dus er gaat nog wel wat geschrapt worden.

Nee, want ik heb nog niets besteld :D

Maar misschien dat iemand mij dan kan zeggen:
Big whisling rockets (BKV) of Cruise rockets (Wolff)?
Space Shooters (Wolff) of Black Surprise (Wolff)?

Maar misschien dat iemand mij dan kan zeggen:
Big whisling rockets (BKV) of Cruise rockets (Wolff)?
Space Shooters (Wolff) of Black Surprise (Wolff)?

Big Whistling Rockets nog nooit gehad, maar de Cruise Rockets gaan in ieder geval erg hard. Zou zeker de Space Shooters verkiezen boven de Black Surprise. Ik vind dat door het tempo van de Space Shooters deze cake harder en grover overkomt dan de Black Surprise.

Ik zit met een probleem:

Ik wil voor 150 euro siervuurwerk halen bij Harry's Vuurwerkhal. Ik hou enorm van salvo's en V-shapes, dus wil eigenlijk het volgende:

- Outblast 39,95
- Poisonous Spider 35,95
- Xperiance 30,75

(in totaal 106,65)

Heeft iemand een tip om die laatste 45 euro aan uit te geven?

Wat ook een optie is, is een fascinating pakket halen van 152 euro. Is dat pakket een aanrader? Of weinig ervaring mee tot nu toe?

Ik hoor graag van jullie!

Ik zit met een probleem:

Ik wil voor 150 euro siervuurwerk halen bij Harry's Vuurwerkhal. Ik hou enorm van salvo's en V-shapes, dus wil eigenlijk het volgende:

- Outblast 39,95
- Poisonous Spider 35,95
- Xperiance 30,75

(in totaal 106,65)

Heeft iemand een tip om die laatste 45 euro aan uit te geven?

Wat ook een optie is, is een fascinating pakket halen van 152 euro. Is dat pakket een aanrader? Of weinig ervaring mee tot nu toe?

Ik hoor graag van jullie!

Ha, nice, harry's vuurwerkhal. Topwinkel joh :p

Outblast en Poisenous Spider zijn inderdaad erg gruwelijk, heb de Poisenous Spider zelf ook besteld. Xperiance weet ik niet hoe die gaat, maar is ook een dikke salvo-pot, niet?

Als ik jou was zou ik nog de Special4U van HR-Line erbij doen. 4 potten voor +- 45 euro. Misschien geen salvo/waaiers meer, maar ik vind dat Hardix voor de rest niet echt toppers heeft qua waaiers/salvo-cakes. Special4U vind ik daarentegen wel erg goed: dat zijn 4 potten van de oude Brilliant Five. Heb ik zelf ook besteld. Erg mooie potten waarbij van een of 2 potten de effecten tot de grond raken (willows). Op zich zou je die ook nog per 2 oid tegelijk aan kunnen steken.

Fascinating pakket viel een beetje tegen dacht ik, sowieso zou ik mooi zelf uitkiezen ipv een pakket halen.

Hallo jongens, even een vraag ik ben een echte vuurwerk freak en heb meestal ( al jaren) een flinke collectie illigaal/legaal vuurwerk, alleen dit jaar verhinderd mijn situatie mij om weer het normale bedrag uit te geven, ik heb dit jaar maar 10-30 euro uit te besteden.
Nu zou ik graag willen weten wat ik het beste zou kunnen kopen en daarmee kunnen jullie mij mischien helpen.
Ik kijk uit naar jullie reacties.
En ik hoef geen strijkers, die vertrouw ik wat minder:)

M.V.G okkie

Hallo,

Heb een budget van rond de 300 euro.
Ben opzoek naar goede cakes. Aantal maakt me niet zoveel uit, als ze het maar goed doen!

Dus mocht iemand iets voor mij kunnen samen stellen, dan graag!
Liefst op http://www.vuurwerkgigantfraneker.nl/

Dynasty:

-Temple of Stone
-Silver Salute (als ie van knal houdt, ikzelf niet zo)

Bonfireworks:

-Wodka Blue
-Earcatcher
-Outrageous

Deze kun je in ieder geval nemen, zijn goede cakes.

Heeft er iemand tips voor SIER vuurwerk uit Duitsland?

Ik wil nu dit(zie lijstje hieronder) ophalen. Iemand andere ideen? Budget is rond de 50 euro.

Weco Aligator 2x 7,98
Weco FireFighter 1x 8,99
Weco Uranus 1x 5,95
Weco Titanium 1x 24,95
Weco Kubik Kanons 3x 3,00

Totaal 50,95

Ik heb nog zo'n €125 te besteden ivm met een meevaller.Ik wil kiezen tussen deze 2 opties: 1x the factory collection + China by night of 1x dynastie super4-16 + heavy3 + Royal fireworks the factory collection??Ik denk zelf de 1e optie maar wat zouden jullie doen??

Ik heb nog zo'n €125 te besteden ivm met een meevaller.Ik wil kiezen tussen deze 2 opties: 1x the factory collection + China by night of 1x dynastie super4-16 + heavy3 + Royal fireworks the factory collection??Ik denk zelf de 1e optie maar wat zouden jullie doen??

Mensen zijn over het algemeen niet zo te spreken over de China by Night.Ik heb hem persoonlijk wel besteld, maar nog niet live gezien.

Back
Bovenaan