Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar zon- en draaivuurwerk, stijgtollen enz. Het soort vuurwerk dat straks als memorabel vuurwerk zal gelden!

In bestelling voor dit jaar heb ik al staan;
Wheels of Fortune Vulcan
Phantom Wolff
Turbo Copter Wolff
Mad Bats Cafferata
Scream Ufo Klasek
Fire Fly Vuurwerkmania
Racing Drones Eurostar
Ufo Wolff
Super Bee Broekhoff
Airforce 1 Magnum

Beetje dit type vuurwerk en grootte, dus

Iemand die mij nog iets kan aanbevelen of nog iets heeft gezien bij dealers in Regio Zuid-Holland, dan hoor ik het graag!

Mad Bats van Vulcan en Fire Planes van Magnum staan hoog op de wishlist!

Ik ben op zoek naar zon- en draaivuurwerk, stijgtollen enz. Het soort vuurwerk dat straks als memorabel vuurwerk zal gelden!

In bestelling voor dit jaar heb ik al staan;
Wheels of Fortune Vulcan
Phantom Wolff
Turbo Copter Wolff
Mad Bats Cafferata
Scream Ufo Klasek
Fire Fly Vuurwerkmania
Racing Drones Eurostar
Ufo Wolff
Super Bee Broekhoff
Airforce 1 Magnum

Beetje dit type vuurwerk en grootte, dus

Iemand die mij nog iets kan aanbevelen of nog iets heeft gezien bij dealers in Regio Zuid-Holland, dan hoor ik het graag!

Mad Bats van Vulcan en Fire Planes van Magnum staan hoog op de wishlist!
Wolff Vuurwerk heeft nog eigen "Flying Bees" staan in het assortiment en het "Mi Flai Haai" assortimentje (https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/mi-flai-haai.26532/), maar weet niet of die wel in ZH te krijgen zijn,

Voor dit jaar gaan we op zoek naar bakken met kleur, goeie rammers met lekker veel blink..
Heb dit jaar al staan de Glitter Willow 2 Colorz en de Ocean of Lights wil ik weer halen. Zijn er nog meer bakken als deze?
Flinke rammers met minder goud erin en veel kleur?

Voor dit jaar gaan we op zoek naar bakken met kleur, goeie rammers met lekker veel blink..
Heb dit jaar al staan de Glitter Willow 2 Colorz en de Ocean of Lights wil ik weer halen. Zijn er nog meer bakken als deze?
Flinke rammers met minder goud erin en veel kleur?
Heb voor komend jaar al een nieuw topic aangemaakt;

Heb voor komend jaar al een nieuw topic aangemaakt;

Dank! Jullie zijn echt snel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan