Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bloody chameleon, yellow river of scuba iets? Zou zelf voor Riakeo gaan trouwens maar dat was al genoemd
Bloody Chameleon en Yellow River zijn allebei behoorlijk aan de prijs vind ik! (resp 60 en 45 hier in de buurt). Scuba vind ik op filmpjes niet heel overtuigend over komen.

Ik ga toch maar voor Riakeo denk ik...
De 500 neem ik sowieso (kost hier maar 25), daarnaast nog de Toxic of Outburst... Welke vd 2? Ik neig zelf op basis van filmpjes naar de Outburst

Bloody Chameleon en Yellow River zijn allebei behoorlijk aan de prijs vind ik! (resp 60 en 45 hier in de buurt). Scuba vind ik op filmpjes niet heel overtuigend over komen.

De 500 neem ik sowieso (kost hier maar 25), daarnaast nog de Toxic of Outburst... Welke vd 2? Ik neig zelf op basis van filmpjes naar de Outburst
Haha ik had precies dezelfde keus en twijfel. De 500 en outburst geworden. Maar pik die toxic mss ook nog wel mee in de losse verkoop 🙃

Haha ik had precies dezelfde keus en twijfel. De 500 en outburst geworden. Maar pik die toxic mss ook nog wel mee in de losse verkoop 🙃
Haha nice, exact dezelfde keuze gemaakt. De 500 ook vanwege de prijs en de Outburst vond ik wel de mooiste van de serie.

Mocht je nog een max gevulde 30mm goudcake zoeken @Firezi zou je nog voor de Golden Treasure kunnen gaan. Double Gold en Golden Sky Twister zijn nog 30mm goudcakes maar uitloop en wellicht moeilijk te krijgen.

Riakeo 500 inderdaad sowieso meenemen, goedkope bak.

Ik heb "Dog" al in de collectie maar beide cakes zijn toch 25mm?
Oh Excuus. Had over het feit heen gelezen dat je op zoek was naar 30mm.
Heel de Animal lijn van China Red is inderdaad 25mm.
Voor 30mm cakes onder de €40 zijn deze wel mooi. Kijk zelf maar welke cake je het mooiste vindt.

White Red Rebel - €29,95
Gold Crowns - €29,99
Neon Ghost - €31,95
RIAkeo Outburst - €36,95
RIAkeo Eclypse - €36,95
RIAkeo Toxic - €36,95

De RIAkeo Toxic lijkt mij echt een aanrader!

Niet alleen bloody chameleon maar alle grote cakes van bonfireworks zijn top, echte aanraders.

Ik zag op de demo in Pijnacker deze, denk in de straat een behoorlijke beuker

Zit nog te twijfelen over of de go4gold set a €99 euro of de wistle caps 24,99, golden sky twister 27,50, en tot slot de yellow river 41,50 samen 95 zoiets
ik hoor graag jullie mening.

Zit nog te twijfelen over of de go4gold set a €99 euro of de wistle caps 24,99, golden sky twister 27,50, en tot slot de yellow river 41,50 samen 95 zoiets
ik hoor graag jullie mening.
Die go 4 gold is nog niet als straatfilm geschoten, dus daar kan ik je geen antwoord op geven. De golden sky twister, whistle caps en yellow river wel. Ik vind persoonlijk de whistle caps tof, omdat ie fluit heeft, maar vind de fluit zelf niet uniek genoeg. Sky twister is tof, 19 shots cakes, maar als je dan toch al een 19 shots cake wil, haal dan de go4gold. En mocht je nog een paar centen overhebben, dan doe je de yellow river erbij ;)

Die go 4 gold is nog niet als straatfilm geschoten, dus daar kan ik je geen antwoord op geven. De golden sky twister, whistle caps en yellow river wel. Ik vind persoonlijk de whistle caps tof, omdat ie fluit heeft, maar vind de fluit zelf niet uniek genoeg. Sky twister is tof, 19 shots cakes, maar als je dan toch al een 19 shots cake wil, haal dan de go4gold. En mocht je nog een paar centen overhebben, dan doe je de yellow river erbij ;)
Heb de hellfire thunder ook al in mijn collectie en die is nu uitverkocht vandaar de whistle caps :)

Iemand nog leuke suggesties voor een dubbele compound? +- 250,- EUR.
Color hypnose krijg ik helaas niet en van de Armageddon als vervanger ben ik niet perse fan.

Ik krijg ook 200 euro voor de Color Hypnose terug en ben een beetje inspiratieloos. Heeft iemand nog ideeën om nu nog voor 200 - 250 euro in te vullen? Eventueel mooie kleur-compounds?

Ik krijg ook 200 euro voor de Color Hypnose terug en ben een beetje inspiratieloos. Heeft iemand nog ideeën om nu nog voor 200 - 250 euro in te vullen? Eventueel mooie kleur-compounds?
Ik zat met hetzelfde vraagstuk van Huisman maar toch maar besloten de Armageddon te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan