Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd optie 2, jammer dat de blue maroon zo gedowngrade is. Wanneer hij zoals vorig jaar was zou ik wel voor de Maroon gaan afgaande op de straatfilms

Thnx voor de reacties. Ik ga toch voor optie 3, ik wil toch graag weten wat ik koop. 400 tds heb ik dit jaar nog geschoten in Toscane op de bruiloft van mijn broertje, dus nu maar eens de 300 shots proberen. Coconut bounty als die is zoals op de demo dan moet ik die gewoon hebben.

Ik zal spijt krijgen dat ik de color cream niet heb genomen, maar moet ergens een knoop door hakken.

Maar ik wil die blue lion ook nog hebben, dus het wordt optie 3 + een blue lion 😅

Ik neigde zelf ook al naar de BreakOut, maar ik vind met name de eerste cake van de Big Final ook erg mooi. Ik ga voor zekerheid en kies daarom voor de BreakOut.

Wat zouden jullie aanraden voor een dubbele compound, max €200.
Zit te kijken naar de Magnum P.I. vandaag nog verkrijgbaar voor €186.
Andere suggesties / tips zijn zeker welkom

Wat zouden jullie aanraden voor een dubbele compound, max €200.
Zit te kijken naar de Magnum P.I. vandaag nog verkrijgbaar voor €186.
Andere suggesties / tips zijn zeker welkom
Vind persoonlijk color hypnose een mooiere I shape bak. Kan je ook rond de 200 wel vinden

Heb nog een extra budget bij elkaar weten te krijgen van 250 euro. Alleen twijfel ik erg wat ik nou zou doen. Had eventueel dit zelf in gedachten ( zie lijst hieronder)of zouden jullie wat anders nemen bij breda vuurwerk en/of vuurwerk7kamp of zouden jullie wachten op black friday.

Compound

- atmosphere Magnum
- 1.2" The Showdown* (omlabeling Extreme Fireworks Magnum

- cakes

-Golden Treasure 500G Rubro
- Caïro Crackling Magnum
-Return of the Phoenix wolf

Dit heb ik al eerder besteld

Compound

Full assault - wolff
-Freestyle madness- magnum
- Unbeatable - wolff
-Crackling King - special
-Limited Edition 3 - evolution
- transbomber - rubro
- strong Celebration - breda
- event 4 Seasons - rubro
- Ultimate Mixed Display 300 shots- broekhof
-gorilla - china red
-lion - china red
-skat box- special
-moonwalker - china red

Cakes

-las fallas - china red 3x
-pig - china red
-dog - china red
-Display turbo Box 100 shots - broekhof
-Return of the Phoenix- wolff
-Crackling cairo- magnum 2x
-X Treme- rubro 2x
-Cubic Thunder - broekhof
-Mega Mine - broekhof

Die 1.2" The Showdown is absoluut een top bak als die net zo goed is als de Extreme Fireworks Show maar het is géén omlabeling aangezien de 2e cake anders is. De Atmosphere spreekt mij niet aan. Wat misschien ook nog een goede optie is dat is de Insane Crown Bomber, absoluut een van de beste 30mm bakken.
Cairo Crackling en Return of the Phoenix zijn beide hele goede cakes dus daarmee zit je altijd goed.

Maar als je nu twijfelt of dit wel de producten zijn die je wilt hebben is het misschien beter om je budget tot BF te bewaren.

Ik zit te twijfelen om de Transbomber nog mee te pakken voor 115 euro. Heb deze box nu al 3 keer gehad en wou hem daarom dit jaar een keer overslaan. Maar door het naderende kooienverbod slaat de twijfel weer toe. Wat zouden jullie adviseren?

Ik zit te twijfelen om de Transbomber nog mee te pakken voor 115 euro. Heb deze box nu al 3 keer gehad en wou hem daarom dit jaar een keer overslaan. Maar door het naderende kooienverbod slaat de twijfel weer toe. Wat zouden jullie adviseren?
Voor 115 zou ik 'm persoonlijk laten liggen. Onder de 100 is het wel waard.

Ik zou je bedrag iets verhogen en een mooie 100 shots 30mm kooipound kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan