Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou toch voor de Shots of Anarchy gaan. Het laatste deel is toch wel een tandje harder dan de DP. Zo'n finale zal je niet vaak meer tegenkomen denk ik
Eens die finale van SoA blijft echt mijn favoriet dus die gaat het denk ik worden...

Laatst bewerkt:
Godver wil ik de Shots of Anarchy gaan halen wordt mijn mind weer getriggerd door andere boxen haha

Optie 1. Shots of Anarchy 349 + gratis Future Aurora / Duur 155 Kruit 5765 25mm 288sh
Optie 2. Dutch Protocol 300 + gratis Future Aurora / Duur 120 Kruit 110 30mm 231sh
Optie 3. Heisenberg 309,95 / Duur 120 Kruit 3720 25-30mm 236sh

Keuzestress :bonk:

Denk dat ik voor optie 2 zou gaan. Ook nog eens de goedkoopste optie, maar ook enkel 30mm. Vind die box beetje ondergewaardeerd, maar het is echt een topper. Shots of Anarchy nooit gehad helaas, maar ook daar ben je verzekerd van spektakel. Maar dat is ook me de Heisenberg :bonk: Antwoord van niets, sorry haha, lastige keus dit.

Denk dat ik voor optie 2 zou gaan. Ook nog eens de goedkoopste optie, maar ook enkel 30mm. Vind die box beetje ondergewaardeerd, maar het is echt een topper. Shots of Anarchy nooit gehad helaas, maar ook daar ben je verzekerd van spektakel. Maar dat is ook me de Heisenberg :bonk: Antwoord van niets, sorry haha, lastige keus dit.
Haha ja precies daarom vroeg ik het ook :confused: hahaha :wink: toch bedankt 30mm en goedkoopst zijn ook goede argumenten

Hallo allemaal,

Eerste post hier.

Mijn budget is dit jaar 350 euro. Voor mij veel (voor vele van jullie een half uurtje stoken haha)

Ik heb echt moeite met het maken van keuzes.
Ik wil gewoon lekker wat te stoken hebben maar ook wel wat vets hebben.

Zat zelf te denken aan de 400 shots total display box en wat kleine cakes. Jayhawk vind ik ook nog een hele goeie optie!

Hebben jullie aanraders qua kleine cakes of zouden jullie voor kleinere compounds gaan? Zo ja, welke?

Hopelijk kunnen jullie me helpen om een mooi assortiment samen te stellen.

Hallo allemaal,

Eerste post hier.

Mijn budget is dit jaar 350 euro. Voor mij veel (voor vele van jullie een half uurtje stoken haha)

Zat zelf te denken aan de 400 shots total display box en wat kleine cakes. Jayhawk vind ik ook nog een hele goeie optie!

Hebben jullie aanraders qua kleine cakes of zouden jullie voor kleinere compounds gaan? Zo ja, welke?

Welkom hier!
Uit welke regio kom je? Of beter uit welke winkels heb je de keuze?

Hallo allemaal,

Eerste post hier.

Welkom!

Vind 350,- al best veel hoor! Kan je toch een leuke collectie van samenstellen. Ik zou voor 1 a 2 compounds gaan en verder wat losse cakes van verschillende kalibers. Zo hou je de variatie, maar tegelijkertijd ook lekker veel lontjes aansteken. Een setje zoals de Hakuna matata is best leuk!

Thanks! Woon in regio Gouda maar vind het prima om een ritje in de auto te maken! Afstand is dus geen probleem
Ik heb even een lijstje voor je gemaakt bij blitterswijk vuurwerk. met budget 350 euro,

Espada palm box 99
wckd six 94.50
revolution box 29.95( niets bezonders maar veel lontjes)
crashbox 99
big block 500 en double speed 500 voor 25 euro.

kom je op een totaal van 347,45

je hebt dan met de crashbox en espada palmbox in mijn ogen prima boxen. en dan heb je daarnaast nog wat ruimte voor wat stookvoer (pakket). En wckd six zijn prima cakes.

Ik heb even een lijstje voor je gemaakt bij blitterswijk vuurwerk. met budget 350 euro,

Espada palm box 99
wckd six 94.50
revolution box 29.95( niets bezonders maar veel lontjes)
crashbox 99
big block 500 en double speed 500 voor 25 euro.

kom je op een totaal van 347,45

je hebt dan met de crashbox en espada palmbox in mijn ogen prima boxen. en dan heb je daarnaast nog wat ruimte voor wat stookvoer (pakket). En wckd six zijn prima cakes.
Super man, thanks !

Ik twijfel alleen tuss3n de WCKD Six,Hakuna Matata en de Six box van FWS

Ben van plan om me volgend jaar veel meer te verdiepen in de acties vooraf en het beter uitzoeken van de juiste producten. Besef altijd te laat dat de tijd er weer aan komt en zie dan ook dat ik veel te veel betaal. Mochten er mensen zijn die mij tips willen geven met betrekking tot alles dan hoor ik het graag. Tips mbt de freakacties en het samenstellen van wensenlijstjes etc zijn welkom!

Ben van plan om me volgend jaar veel meer te verdiepen in de acties vooraf en het beter uitzoeken van de juiste producten. Besef altijd te laat dat de tijd er weer aan komt en zie dan ook dat ik veel te veel betaal. Mochten er mensen zijn die mij tips willen geven met betrekking tot alles dan hoor ik het graag. Tips mbt de freakacties en het samenstellen van wensenlijstjes etc zijn welkom!

Ik heb hetzelfde haha. Ik volg ff! :)

Zeker dit forum in de gaten houden. Aankondigingen mbt freakacties vind je hier vaak als eerste. Mijn tips:

Koop niet te snel, want ook aan het einde van het jaar zijn er goede acties.
Magnum/Broekhoff heeft de laatste jaren altijd een 30%/25% kortingweek net na de zomer.
Bepaal in de loop van het jaar al je routes en je winkels. Met al die mooie acties ben je al gauw geneigd om overal te bestellen, met als resultaat dat je zo 800+ km aflegt tijdens de afhaaldagen :)
Bekijk de straatfilmpjes, showtjes en projecten van andere freaks ter inspiratie (Rauwe fluit met Crackling schijnt erg populair te zijn als finale bijvoorbeeld haha)

Hallo allemaal,

Eerste post hier.

Kijk hier nog eens rond met 350 en de kortingscode 252023 (t/m 10/12) kom je ook al leuk eindje met wat boxen en wat kleinere cakes
https://graafsewijk.webshop.kei.io/

Zeker dit forum in de gaten houden. Aankondigingen mbt freakacties vind je hier vaak als eerste. Mijn tips:

Koop niet te snel, want ook aan het einde van het jaar zijn er goede acties.
Magnum/Broekhoff heeft de laatste jaren altijd een 30%/25% kortingweek net na de zomer.
Bepaal in de loop van het jaar al je routes en je winkels. Met al die mooie acties ben je al gauw geneigd om overal te bestellen, met als resultaat dat je zo 800+ km aflegt tijdens de afhaaldagen :)
Bekijk de straatfilmpjes, showtjes en projecten van andere freaks ter inspiratie (Rauwe fluit met Crackling schijnt erg populair te zijn als finale bijvoorbeeld haha)

Bedankt man! Ben inderdaad wel van plan om alleen te bestellen bij de zaken die redelijk in de buurt liggen. Vooral het op tijd beginnen met uitzoeken en bestellen is goeie, dat is wel nodig!
Straatfilmpjes kijk ik al vollop ;)

Budget- €500-1000
Regio Rotterdam en omstreken.

Ben de afgelopen 2 jaar niet zo bezig geweest met vuurwerk en wil weer eens een showtje op zetten voor de familie.

Ben altijd een groot fan geweest van mooie grote boeketten maar ook een beetje power.
Zo heb ik voorheen de transbomber een aantal keer gehad evenals de imortal gold.
De laatste keer dat ik de transbomber heb gehad was er nog spraken van de volgorde van de cakes veranderen en doorlonten maar ik zie dat dit nu een compound box is geworden, gaat deze nog steeds zo hard?

Alle tips zijn welkom!

Met zo'n budget en de specifieke wens voor grote boeketten en power zou ik zeker de 1.2 200 shots display bij Outlet Pijnacker overwegen. Transbomber doet/deed 't altijd goed. Zeer consistent qua kwaliteit. Misschien dat je nog wat dieren cakes bij China Red kan meenemen en de Magic in the air. Zeer goede burst en mooie effecten.

Budget- €500-1000
Regio Rotterdam en omstreken.

Ben de afgelopen 2 jaar niet zo bezig geweest met vuurwerk en wil weer eens een showtje op zetten voor de familie.

Ben altijd een groot fan geweest van mooie grote boeketten maar ook een beetje power.
Zo heb ik voorheen de transbomber een aantal keer gehad evenals de imortal gold.
De laatste keer dat ik de transbomber heb gehad was er nog spraken van de volgorde van de cakes veranderen en doorlonten maar ik zie dat dit nu een compound box is geworden, gaat deze nog steeds zo hard?

Alle tips zijn welkom!
Voor grote boeketten is Chrina Red dit jaar zeker een aanrader.

Lion, magic in the air.

Ook de break out en de obsessed zijn beide erg goed. Transbomber is laatst op een demo geschoten en bleek nog altijd goed te zijn. verder nog de kingstown hangover / 1.2” insane crown bomber en de willow mayhem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan