knallertjeee
VWC lid
Ik ben op zoek naar een mooie tail cake. Vorig jaar hebben de gigant soaring tail van Rubro gehad. Heb deze tot nu toe nergens voorbij zien komen. Zijn er soortgelijke cakes/compounds?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben op zoek naar een mooie tail cake. Vorig jaar hebben de gigant soaring tail van Rubro gehad. Heb deze tot nu toe nergens voorbij zien komen. Zijn er soortgelijke cakes/compounds?
Ik ben op zoek naar een all at once cake die lijkt op deze oude van Zena:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?37109-All-at-Once
Is er een kenner die toevallig weet of dat nog bestaat?![]()
Weinig nog maar!
Allicht kun je nkg ergens Big Fat Chill vinden!
En anders de bejn van Vulcan![]()
Ik kan geen stille cakes vinden, behalve een te dure GBV crossette cake. Maar ik heb ook weinig zicht op bv al die nieuwe Caff omlabelingen (en ook weinig zin/tijd om die ultradure troep bijlangs te kijken)
Dus; stille cake, geen tailbakkie (en geen compound), winkels/imp; Cafferata/Katan, Lesli, Rubro, Vuurwerk Outlet Groningen, Giezen, evt andere gbv/weco...CR hier ook maar behalve Hummingbird zie ik daar ook niks... Trend over, te weinig vraag?
Ik kan geen stille cakes vinden, behalve een te dure GBV crossette cake. Maar ik heb ook weinig zicht op bv al die nieuwe Caff omlabelingen (en ook weinig zin/tijd om die ultradure troep bijlangs te kijken)
Dus; stille cake, geen tailbakkie (en geen compound), winkels/imp; Cafferata/Katan, Lesli, Rubro, Vuurwerk Outlet Groningen, Giezen, evt andere gbv/weco...CR hier ook maar behalve Hummingbird zie ik daar ook niks... Trend over, te weinig vraag?
Geen Vuurwerkland hier, Wolff wel eigen inkoop her en der maar geen Blow Out. Ook bar weinig Lesli/VWT en dan meest voor de überhoofdprijs buiten Outlet. Ik noemde ze niet voor niets nietTnx anyway
In principe ga ik dit jaar (voor het eerst) de Transbomber schieten. Maar nu zag ik ook de Big Momma weer voorbij komen. Mij vraag aan jullie is dan ook welke van deze twee jullie zouden nemen/aanraden?
Eigenlijk heel stiekem nog een joekel van een bak halen voordat deze eruit gaan. Twijfel momenteel tussen Shots of Anarchy of Dutch Protocol. Graag jullie mening of andere suggesties ook welkom
Eigenlijk heel stiekem nog een joekel van een bak halen voordat deze eruit gaan. Twijfel momenteel tussen Shots of Anarchy of Dutch Protocol. Graag jullie mening of andere suggesties ook welkom