Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar een mooie tail cake. Vorig jaar hebben de gigant soaring tail van Rubro gehad. Heb deze tot nu toe nergens voorbij zien komen. Zijn er soortgelijke cakes/compounds?

Ik ben op zoek naar een mooie tail cake. Vorig jaar hebben de gigant soaring tail van Rubro gehad. Heb deze tot nu toe nergens voorbij zien komen. Zijn er soortgelijke cakes/compounds?

Check de tailgate fan van broelhof!

Of splitting rainbow, met dikkr crossettes van gbv

Ik kan geen stille cakes vinden, behalve een te dure GBV crossette cake. Maar ik heb ook weinig zicht op bv al die nieuwe Caff omlabelingen (en ook weinig zin/tijd om die ultradure troep bijlangs te kijken)

Dus; stille cake, geen tailbakkie (en geen compound), winkels/imp; Cafferata/Katan, Lesli, Rubro, Vuurwerk Outlet Groningen, Giezen, evt andere gbv/weco...CR hier ook maar behalve Hummingbird zie ik daar ook niks... Trend over, te weinig vraag?

Enige wat misschien enigzins in de buurt komt zijn de crosette cakes uit de pyroshowlijn van Broekhoff. Maaar weet niet of je dat bedoelt en of je daar aan kunt komen.

Ik kan geen stille cakes vinden, behalve een te dure GBV crossette cake. Maar ik heb ook weinig zicht op bv al die nieuwe Caff omlabelingen (en ook weinig zin/tijd om die ultradure troep bijlangs te kijken)

Dus; stille cake, geen tailbakkie (en geen compound), winkels/imp; Cafferata/Katan, Lesli, Rubro, Vuurwerk Outlet Groningen, Giezen, evt andere gbv/weco...CR hier ook maar behalve Hummingbird zie ik daar ook niks... Trend over, te weinig vraag?

Outlet Groningen heeft iig de Change Direction van Wolff (go-getters) en de Dream Chaser van de Evo winkel specials (crossettes) staan. Ik weet niet of de tails van de Dream Chaser een afknapper voor je zijn.

Voor volgend jaar, graag een topic.

"hulp bij het niet doorzetten van je bestelling".

Wat heb ik een slappe ruggegraat :bonk:

Streetmuscle van VWT. Wel erg moeilijk te verkrijgen, maar een prachtige unieke cake.

Blow Out van Wolff, in Rijssen kun je die voor een leuke prijs nog krijgen.

Geen Vuurwerkland hier, Wolff wel eigen inkoop her en der maar geen Blow Out. Ook bar weinig Lesli/VWT en dan meest voor de überhoofdprijs buiten Outlet. Ik noemde ze niet voor niets niet :D Tnx anyway

Geen Vuurwerkland hier, Wolff wel eigen inkoop her en der maar geen Blow Out. Ook bar weinig Lesli/VWT en dan meest voor de überhoofdprijs buiten Outlet. Ik noemde ze niet voor niets niet :D Tnx anyway

Inderdaad, overheen gelezen:bonk:

Wel jammer dat dit soort producten schaarser lijken te worden. Ideaal voor de afwisseling of in een showtje.

Bij Outlet Groningen zou ik de Alpha meepakken; toffe gouden crossettes.

Change directions van wolff is een omlabeling van de Shaft; ook gaaf!

Overweeg de Crank; dikke tails met crackling mines, en enkele goudboeketten. Toffe cake om mee te starten. En gaat super in combi met de Beast Mode van Katan; zomaar een tipje haha

In principe ga ik dit jaar (voor het eerst) de Transbomber schieten. Maar nu zag ik ook de Big Momma weer voorbij komen. Mij vraag aan jullie is dan ook welke van deze twee jullie zouden nemen/aanraden?

In principe ga ik dit jaar (voor het eerst) de Transbomber schieten. Maar nu zag ik ook de Big Momma weer voorbij komen. Mij vraag aan jullie is dan ook welke van deze twee jullie zouden nemen/aanraden?

Transbomber zou ik doen. Big Momma nooit gehad, maar filmpjes overtuigen mij nog niet terwijl de Transbomber zich al ruimschoots heeft bewezen.

Ik zou persoonlijk ook voor de transbomber gaan, die geeft een grotere wauw factor in de straat dan de big momma.

Eigenlijk heel stiekem nog een joekel van een bak halen voordat deze eruit gaan. Twijfel momenteel tussen Shots of Anarchy of Dutch Protocol. Graag jullie mening of andere suggesties ook welkom

Eigenlijk heel stiekem nog een joekel van een bak halen voordat deze eruit gaan. Twijfel momenteel tussen Shots of Anarchy of Dutch Protocol. Graag jullie mening of andere suggesties ook welkom

Dan zou ik voor de Dutch Protocol gaan, gave bak met dat rood wit en blauw. Een andere optie indien nog vindbaar kan de Heisenberg zijn.

Edit: Heisenberg staat nog voor 280 bij Langenberg, Dutch Protocol is daar 300

Ik zou toch voor de Shots of Anarchy gaan. Het laatste deel is toch wel een tandje harder dan de DP. Zo'n finale zal je niet vaak meer tegenkomen denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan