Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Tegenwoordig zijn steeds meer webshops grote delen of zelfs het gehele jaar online met als gevolg dat het bestellen van vuurwerk het hele jaar door gaat. Daarnaast wordt het vuurwerk jaar in jaar uit steeds mooier. Elk jaar komen er weer velen toppers bij en dat keuze is dus reuze! Kom je er niet uit en weet je niet wat je moet bestellen of twijfel je tussen een paar producten? Vraag het dan hier in dit topic.

Op Vuurwerkcrew zitten veel leden met veel productkennis en we zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dus schroom je niet om je vraag te stellen. Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

Ps, dit topic wordt in September verplaatst naar de countdown.

Vannacht zag ik een box de lucht in gaan met enkel gouden crackling en felgroene blinkers. Helaas lag mijn telefoon in de lader. Iemand enig idee welke Box het kan zijn of heeft iemand andere suggesties met vooral veel groen? Alvast bedankt!

Vannacht zag ik een box de lucht in gaan met enkel gouden crackling en felgroene blinkers. Helaas lag mijn telefoon in de lader. Iemand enig idee welke Box het kan zijn of heeft iemand andere suggesties met vooral veel groen? Alvast bedankt!

Kan deze het zijn geweest?

Zelf had ik de Zimmermann Crackling Monster, die door Nordlicht is geïmporteerd. Volgens mij is dat exact dezelfde cake.

We zijn weer uit onze zomerslaap inmiddels en zijn langzaam weer bezig om een mooie collectie samen te stellen. We willen dit jaar ook weer wat goede salute cake's, iemand hier tips voor? Zie onder andere de silver salute en sterling Thunder staan waar onze interesse naar uit gaat. Of zijn er andere goede salute cake's te koop?

We zijn weer uit onze zomerslaap inmiddels en zijn langzaam weer bezig om een mooie collectie samen te stellen. We willen dit jaar ook weer wat goede salute cake's, iemand hier tips voor? Zie onder andere de silver salute en sterling Thunder staan waar onze interesse naar uit gaat. Of zijn er andere goede salute cake's te koop?

'Meneer de beuk' van GBV-Weco is leuk als je die voor 10 euro kan krijgen of goedkoper

Als dat de 2 opties zijn zou ik persoonlijk voor de silver salute gaan. Helaas zelf al een tijd niet meer gehad, maar lees er nog steeds positieve dingen over. Maar sowieso lastig welke salute cakes nog steeds de moeite zijn, wordt steeds minder. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het ook graag.

Die in het verleden heel vaak geschoten, maar schijnt ook niet meer te zijn wat het geweest is helaas.

De betere knalcakes gaan in mijn ervaring toch minder dan een 30mm siercake.

Overweeg eens de Cairo Crackling van Magnum, Secret Salute van Rubro, of Mountain Dog van Katan voor harde knallen.

Qua salutecakes zijn de DumBum16 van Klasek (Vuurwerktotaal), Red Alert (Wolff) en Color Insanity van Vuurwerkmania denk ik de hardere cakes op de markt.

De betere knalcakes gaan in mijn ervaring toch minder dan een 30mm siercake.

Overweeg eens de Cairo Crackling van Magnum, Secret Salute van Rubro, of Mountain Dog van Katan voor harde knallen.

Qua salutecakes zijn de DumBum16 van Klasek (Vuurwerktotaal), Red Alert (Wolff) en Color Insanity van Vuurwerkmania denk ik de hardere cakes op de markt.

Eens met je Pim, daarom stook ik al jaren de secret salute en afgelopen jaar de Cairo Crackling. Maar een echte salute cake met titanium effectjes is wel echt gaaf, kom ik tog alweer snel op de silver salute.

2 dikke boxen, mooie cake en fonteinen.

Transbomber
Leider Spielerei
Neon Maroon
Firestorm Vulcans
Brokat Meister

goedenavond,
budget 220 euro
importeurs rubro/mania

1 dikke compound, een paar goede cakes en wat budget toppers

Transbomber / crashbox / Espada Palms (+- 100€)

Double demolition (los schieten)

Leider spielerei
Monster ride / Heavy legend 16 (ook leuk per 2)
Black dandy (aanraderrrr)
Yellow moon / Malibu magnet
Secret salute

1 dikke compound, een paar goede cakes en wat budget toppers

Transbomber / crashbox / Espada Palms (+- 100€)

Double demolition (los schieten)

Leider spielerei
Monster ride / Heavy legend 16 (ook leuk per 2)
Black dandy (aanraderrrr)
Yellow moon / Malibu magnet
Secret salute

Had eerst ook wat producten van jou lijst in gedachte, maar sowieso de black dandy gaat eruit. Wellicht nog ergens te koop, maar acht die kans heel klein. En ook de Double demolition wou ik benoemen, maar dacht dat die er ook uit ging.

Is de Immortal Gold voor 100,- nog altijd de moeite waard of is deze box “minder” geworden? Twijfel tussen deze en de Ocean of Lights.

Is de Immortal Gold voor 100,- nog altijd de moeite waard of is deze box “minder” geworden? Twijfel tussen deze en de Ocean of Lights.

Beide in het verleden gehad en beide zker gezien de huidige prijzen voor € 100 een no brainer. Ligt er dus puur aan wil je een dikke goud bak of heb je toch liever meer kleur

Zelf ook deze afweging gemaakt. Immortal Gold lijkt qua burst wel wat dikker. Maar vooral goud inderdaad. Ook vanwege het wel meetellen voor een actie van de Ocean of Lights, ben ik zelf voor die laatste gegaan. Maar wellicht dat de Immortal Gold er later ook nog bij komt. Voor 100 euro is dat tegenwoordig wel goed te doen.

Vind de immortal gold voor 100 zeer zeker de moeite waard. Staat al jaren in de top van de boxen vind ik, blijft een geweldig ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan