Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde eerst de Kingdom van China Red halen maar deze is helaas in de online voorverkoop niet meer te krijgen. Iemand zo snel misschien een ander "Budget"compound dat lekker hard knalt voor ongeveer 70 euro?
Omgeving Hengelo en Enschede.

The lockdown
Venom
Adraline
The rebel
Extreme tsunami
Golden tears
Sunsong 8 cakes

1141 totaal

Zoiets?

Dan zou ik toch echt voor dat geld gewoon in Nederland bestellen. Zat mooi spul te krijgen voor 1200 euro en dan krijg je vaak ook nog een mooie korting, want dat lijstje van jou is zeer zeker mooi maar voor dat bedrag gewoon veel te weinig. Ik zou kiezen voor;

Triple-X 250,-
W-Triple Layer 100,-
Fire Festival 80,-
Twilight 70,-
Undercover 200,-
Momentum 80,-
2x Caïro 50,-
Obsessed 160,-
Katan special 1 80,-
Katan special 6 80,-
En dan voor 50,- euro fonteinen e.d.

Dit zou ik er voor kopen en waarom zou je risico willen lopen zo tegen het eind van het jaar, want duidelijk meer dan 25 kilo waar je de grens mee over wilt steken, ik zou dat iig niet doen. Maar als geld geen rol zou spelen en er geen risico zou zijn, dan zou ik ook wat top spul bij SR halen. Dan ook niet te vergeten die ontzettend goede 2" shell rockets, die staan bij mij al enkele jaartjes op mijn wenslijst maar niet het lef gehad om te halen. :(

Ik wilde eerst de Kingdom van China Red halen maar deze is helaas in de online voorverkoop niet meer te krijgen. Iemand zo snel misschien een ander "Budget"compound dat lekker hard knalt voor ongeveer 70 euro?
Omgeving Hengelo en Enschede.

Is de Sidewinder van Broekhoff nog bij je in de buurt te krijgen?

Stel, je hebt een budget van €500. Welke keuze maak jij?

- bij de ene winkel scoor je de 6 Elements van Rubro en de Black Cobra van Wolff. De bestelling wordt aangevuld met de Willow Mayhem van Magnum, Special #4 van Katan en de Total Event Box van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €45
- bij een andere winkel scoor je ook de Willow Mayhem, Total Event Box en de Special #4. De bestelling vul je aan met de Sidewinder van Broekhoff, de Total Star Domination 400’s van Rubro, de Professional Shock Box 216’s van eveneens Rubro (vermoedelijk 20mm, 4x 500gr NEM) en de Strobe Attack van Katan. Vervolgens maak je de bestelling af met 6 Space Flyers en 40 Crackling Mines van Magnum en 40 Thunderking Trickshots van Broekhoff. Overschrijding van het budget: €7

De eerste bestelling bevat uitsluitend echte must haves waarvan 2 uitloopproducten en volgend jaar waarschijnlijk dus niet meer te krijgen. Tweede bestelling bevat duidelijk meer producten voor minder geld, maar het zijn niet allemaal must haves. En de producten (of gelijkwaardige producten) die niet in de eerste bestelling zitten kun je volgend jaar ook gewoon nog weer op je lijstje zetten.

Succes, ben benieuwd naar jullie keuze!

Degene die hierop advies hebben gegeven: bedankt! Wat is het uiteindelijk geworden? Een combinatie van beide waarbij ik de Total Star Domination en de Strobe Attack heb laten vallen. En uiteraard is er nog wat ander moois bij besteld zoals de 1.2” Bad #SS Box. Sja, heel herkenbaar voor velen denk ik:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan