Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Maar nu zoek ik nog een compound met mooie kleuren (multicolor) met het liefst geen goud en crackling. Of in ieder geval zo min mogelijk.
Hebben jullie een suggestie die gelijk bij jullie opkomt ?
GRACEFULNESS ► RK-50-2501s ► RIAKEO FIREWORKS

Spinners en kleur: Zena Thor line ,Frigg een 35 shots cake

Laatst bewerkt:
De mega sky thunder 100sh 30mm als hij nog ergens te krijgen is. Nooit gehad, wel besteld maar niet uitgeleverd gekregen. Vond ik er op films altijd uitzien als een dikke blinker kleuren box

Makkelijk Tang Empire (verliefd op 't doosje ook) of met veel moeite voor zelfde geld (plus €20 reiskosten trouwens, dat wel) Gold Navy plus Golden Tower en dan nog te dure Washington Monopolist erbij (hmm, is wel €80 duurdere optie dan de eerste...). M'n bankrekening en ouwe lichaam hebben liefst dat iemand me van beide opties afpraat :D en ik heb niet perse nog goudbakkies nodig

Makkelijk Tang Empire (verliefd op 't doosje ook) of met veel moeite voor zelfde geld (plus €20 reiskosten trouwens, dat wel) Gold Navy plus Golden Tower en dan nog te dure Washington Monopolist erbij (hmm, is wel €80 duurdere optie dan de eerste...). M'n bankrekening en ouwe lichaam hebben liefst dat iemand me van beide opties afpraat :D en ik heb niet perse nog goudbakkies nodig
'Het liefst geen goud" heb je denk ik over het hoofd gezien 😅

Zou de Exclusive Funky Town of de Blitz Bomber vervangen voor een waaiercompound. Uiteindelijk zijn ze hetzelfde alleen de Blitz heeft minder shots. Of heb je daar bewust voor gekozen?
Dank voor je reactie. Heb de Blitz Bomber geschrapt. De Jackhammer toegevoegd en ga nog een andere waaier toevoegen. Maar dat betekent wel dat er 1 moet afvallen van de IG, Super Flowers, Sky Symphony en 4 seasons. Welke van deze 4 zouden jullie schrappen?

De collectie begint al aardig vorm te krijgen.
Ik ben echter nog op zoek naar leuke compound met spinner effect (crash box al paar keer gehad)
Tevens nog naar mooie waaier die het liefst snel gaat en de rijen all at once schiet.
Riakeo Massive.
VOLT! Scuba.
Futurism Future Aurora.
Wolff Turning Boom.
Wolff Crazy Cyclone.
Wolff Swirling Thunder.
Wolff Twister.
Oriental Fireworks Temple Twirl.

Er zijn er nog wat bij gekomen voor je, check even Vuurwerkbunker Zoetermeer.

Die hebben geupload: Crazy Cyclone * Desert Storm * Deep Jungle * Eternal Blossom * Bamboo Blast *

Daar waar de Crazy Cyclone een mooie spinner cake is en Deep Jungle een spinner compound.

Back
Bovenaan