Hulp met royal secret treasure!?

Hielke

VWC lid
Hallo allemaal, sorry dat ik mijn entree op dit forum zo maak zonder voorstellen enzovoorts maar ik zit met een probleem.

Mijn vader heeft vandaag een royal secret Treasure aangeschaft maar zit nu met een probleempje. Ik heb zelf al vaker cakes doorgelont maar snap hier niks van.
Het probleem is dit: ik kan de cakes op geen enkele manier met de lonten aan elkaar in de doos kwijt, ook zit er bij een van de cakes een roze lontje onder het start plakkertje en een groene onder het reserve plakkertje..:sad:

De enige mogelijkheid die ik zo zie is om de cakes buiten de doos in diagonale lijn neer te zetten, dit betekend echter dat ik ze op straat moet doorlonten, wat natuurlijk niet erg handig is.

Even een foto ter verduidelijking(voor zover jullie door alle lonten heen kunnen kijken:wink:) Vuurwerk.jpg

Mocht er iemand een idee hebben over hoe het zit hoor ik dat graag..

bij voorbaat dank

Cakes uit de doos halen. Lont kan je los trekken uit het papier tot waar deze de tube in gaat. Cakes doorlonten zoals gewenst. Cake met lonten verkeerd zou ik omdraaien zodat ie goed schiet. Als je alle lonten aan elkaar hebt kan je ze gemakkelijk weer in de doos zetten.

Best lastig ja, beste wat je kan doen in mijn opzicht is de cakes uit de doos halen en ze zo doorlonten als dat jij denkt dat ze horen. Dan vervolgens er een rolletje tape omheen en aan de onderkant en dan kan je hem volgens mij gewoon afsteken! Dat met cake D en die roze en groene lont snap ik ook niet precies.

Wat Genius zegt, je kan de zijkant van de cake voorzichtig open maken, dan heb je veel meer lengte om ze aan elkaar door te verbinden. Het rode lont is quickmatch en ontbrand razendsnel deze kun je aan de zijkant tussen de cakes en doos stoppen als ze zijn doorgelont. zorg er wel voor dat ze goed aan elkaar vast zitten want dat brand flink krachtig.

je kan ze aan elkaar vast maken door de viscolontjes langs elkaar vast te maken of je kan de viscolont van de ene cake in de quickmatch van de andere cake stoppen dan loopt ie in ene keer door.

Ik pulk altijd ff een van de visco's los van het quickmatch (tapje los maken), dan kan je de visco van de andere cake op de plek stoppen waar je net dat ene viscolontje uit hebt gehaald. tapje om bijde quickmatchjes en knallen maar :)

past ook allemaal gewoon weer terug in zn doosje

@ Hielke: Als je nog nooit met quickmatch hebt gewerkt en je gaat knippen en plakken doe dan voorzichtig. 1 vonkje van een statische trui is al voldoende en die lont gaat aan. Knippen met een schaar met rubber of kunststof greep.

Dat is ook de reden waarom ik een van de 2 tapjes los maak om de visco los te maken. dan hoef je ook niet te knippen of te snijden in het quickmatch.

Goed filmpje voor doorlonten van deze blokjes

Is wel is waar de garden of eden maar het precipe is het zelfde.. succes

Dat is ook de reden waarom ik een van de 2 tapjes los maak om de visco los te maken. dan hoef je ook niet te knippen of te snijden in het quickmatch.

Als je er 1 hebt is dat wel veiliger ja. Ik heb zelf al een stuk of 50 boxen doorgelont bij demo's dus dan is knippen makkelijker. :D

Back
Bovenaan