Hulde aan alle leden voor het uploaden !!

Zonder filmpjes zou ik dus nooit weten wat ik neem, dus ik heb de filmpjes zelf nodig!
Het is een deel van vwc in mijn ogen.

De laatste dagen komen er weer hele mooie films van de jaarwisseling voorbij.
Ik wil iedereen ontzettend bedanken hiervoor !

Het is best wat werk en het feit dat mensen de moeite nemen om hun beeldmateriaal te maken en delen vind ik echt een grote pluim waard.

Ook al reageer ik niet overal, weet dat het gewaardeerd wordt :wink:

Bedankt.

Het is best wat werk en het feit dat mensen de moeite nemen om hun beeldmateriaal te maken en delen vind ik echt een grote pluim waard.

Bedankt.

Niks aan toe te voegen. Ben t er helemaal mee eens.

Ben tegenwoordig zelf ook aan t filmen en uploaden hatstikke leuk, moet er nogiets handiger in worden maar t lukt me al aardig:p en idd zonder films weet ikniet wat ik koop. Applausje voor mods en leden:applause:

Bedankt.

Dit dus. Iedereen bedankt voor de bijdrage!

Ik wil iedereen bedanken voor de fotos en videos en vooral voor de informatie.
heb genoten van ieder zn showtje

Ook namens mij dank voor al het moois wat we weer voorbij zien komen qua foto', videos maar ook zeker reacties en verhalen!

Bedankt.

Hey mede verslaafden,

Ook dit jaar zie ik weer heel wat moois voorbij komen, van erg creatieve showtjes tot prachtige straatfilms. Complimenten weer voor jullie bijdrages,

:thumbup:

Hey mede verslaafden,

Ook dit jaar zie ik weer heel wat moois voorbij komen, van erg creatieve showtjes tot prachtige straatfilms. Complimenten weer voor jullie bijdrages,

:thumbup:

Daar heb je helemaal gelijk in! Door de films en reacties kan ik altijd weer een mooi collectie kopen voor oud en nieuw!!
Bedankt daarvoor!

Film een paar grote shows per jaar, en Oud en Nieuw, maar iedereen die alle hoeken van het land ziet om shows te filmen en info bij importeurs te krijgen... thnx!!

:wink: :wink:

Ik wil toch nog wederom even alle leden bedankt voor het uploaden van alle films en foto's hoor! Prachtig om te zien en te bekijken! Super!

Back
Bovenaan