Huizen *SHOW MANTRONIX 50 JAAR!*

Zoals jullie mischien weten word Taco (Mantronix) dinsdag 50, en dat word vanavond met een groot feest gevierd en word afgesloten met een vuurwerk geschoten door Wagenvoort Vuurwerk.

Plaats: Huizen
Adres: Aristoteleslaan (op een groot veld bij een skatebaan)
Tijdstip: we vertrekken rond 22.00 met een bus richting het vuurwerk, het vuurwerk zal tussen 22.15 en 22.30 beginnen.
Wat: Enkel consumenten vuurwerk van de merken proline,dynamic,lidu,crown en full loaded.
Tijdsduur: het zal tussen de 6 en 10min gaan duren, maar wel contand full sky en een lekkere finale.

Films en foto's zullen zo snel mogelijk hier verschijnen uiteraard:)

Taco weet het nog niet, dit is een verassing voor hem. Aangezien hij vandaag niet meer online komt heb ik het geplaatst:)

:bye:

Laatst bewerkt:
Leuk dat je dit heb geregeld voor Padre....Veel plezier en ben erg benieuwd naar de komende film..:bye:

Geweldig Kruitsnuiver dat jij en de rest van de familie dit feest hebben georganiseerd voor de oude meester.
Wat zal Taco (Mantronix) verrast zijn vanavond.
Ik kijk er erg naar uit, ook naar de andere festiviteiten.
Tot vanavond. :bye:

Wat een gewldig idee Kruitsnuiver. Je zal je vader hier een onvergetelijke dag mee geven, wat geweldig. Maak er een mooi feest van met zijn allen.
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's en de film.

Kruitsnuiver, heb je de producten zelf allemaal samengesteld?

Erik, je zusje heeft mij ook uitgenodigd dus ik zie je vanavond dan! kijk er erg naar uit!:D

Trouwens een heel goed idee van je:bye:

Bericht voor Bassiefirework,Vinnie,Alexy:
Dit is ook de reden waarom ik niet bij de show in Naarden kan zijn vanavond.
Surprise.!!!

Bericht voor Bassiefirework,Vinnie,Alexy:
Dit is ook de reden waarom ik niet bij de show in Naarden kan zijn vanavond.
Surprise.!!!

Ik ben daar ook niet aanwezig wegens een klapband en dus geen vervoer heb.:wink:
Ik zal mijn OF vest aan doen en als je me dan ziet zeg dan maar wat ofzo:p

Hmmz als ik het eerder had geweten dan had ik me plannen omgegooid maarja das voor jou natuurlijk ook lastig he om het eerder te zeggen :wink:
Nouja in ieder geval heel veel plezier en succes maar dat komt helemaal goed ga ik van uit!!!!
Groeten

Zo wat zal hij hebben genoten zeg! Een vuurwerkshow voor je verjaardag, beter kan het haast niet!

Het was een leuke show, waarbij best veel freaks aanwezig waren. Heb ook met een aantal van hen even gesproken:p voordiegene die niet weten wie ik ben : ik was diegene in het original vest:wink:

Diegene met die lekke band ? zoja dan heb ik je wel gezien en anders niet liepen er zoveel mensen :) was lekkere show met heerlijke tempo :)

Deze hele dag was speciaal. Taco werd goed in de watten gelegt, en als finale een mooie vuurwerkshow. Zeer goed tempo erin met goed geweld. Absoluut een onvergetelijke dag.
Hierbij wil ik nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en de goeie organisatie!

Een geweldig feest ter ere van Mantronix zijn verjaardag (dinsdag wordt hij 50)
werd vanavond afgesloten met een eigen vuurwerkshow(wat een kado, zijn maar weinigen die dit krijgen) geschoten door Wagenvoort.
Het was een hele leuke show waar heel veel werd afgeschoten in een korte tijd.
Veel vuurwerk van Proline,Crown en LIDU.
Tempo lag hoog, effecten waren mooi, zo gingen er 4x Power palm van LIDU in de lucht,6x Thundergold Brocade van Proline, 2x Zensation van Crown. etc.
Finale was een lichtshow met de letters : Taco 50, waarop natuurlijk bijzonder enthousiast werd gereageerd vooral door de oude meester zelf, en een aantal potten met palm en brocade,s.

Een fantastische avond beleefd waarvoor ik de a.s. jarige en de familie voor wil bedanken. En dinsdag alvast een fijne verjaardag in huiselijke kringen.

Groet,

Fred

En Bassiefirework: Leuk om je gesproken te hebben, ik zou zeggen tot een volgende show.!!!

Mooi om te zien dat de freaks in ieder geval genoten hebben!
Ben benieuwd wat taco er zelf van gevonden heeft... :D

Back
Bovenaan