Huisman Vuurwerk

20161202_210856.jpg

20161202_210945.jpg

20161202_210908.jpg

VUURWERK STORE GEOPEND!! We zijn er inmiddels klaar voor! Nog niet alle dummy's zijn binnen maar dat mag de pret niet drukken. Dat wat er wel is hebben we weer een mooie plekkie gegeven en ook de etalage is verbouwd tot vuurwerkparadijs. Iedereen is dan ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen in onze Huisman Vuurwerk Store. En als je er dan toch bent kun je eventueel meteen wat CAT.1 Vuurwerk meenemen... :wink:

Flash off the Gods: ca. 2,5x zo breed als de Immortal Gold en ook iets dieper.

Golden Box: ca. de helft van de ZENA Cakebox

Parkeren: ruim voldoende in de directe omgeving, er zijn karretjes en personeel aanwezig om mee te lopen (meer info volgt binnenkort op onze site)

Top! Goed om te weten!

Klopt het dat de Bad Ass Box een andere vorm heeft gekregen? Het lijkt op de foto's nu meer een soort 6 elements (6 in een rij) ipv 3x2. Is de inhoud nog wel hetzelfde?

De bestellingen uit de freakactie, dingen die ook weer mee naar het gratis vuurwerk uit de "normale" voorverkoop.
Of moet je dat los van elkaar zien?

Dat moet je los van elkaar zien. Onze Gratis Vuurwerk-actie is op 28-11 begonnen. Bestellingen die vanaf die datum binnen zijn gekomen, komen in aanmerking voor gratis vuurwerk. Voor die datum kon je bestellen met de Freak-actie. Het is of/of en niet en/en, dat gaat ondernemingstechnisch niet. We willen er graag volgend jaar ook nog zijn... :wink:

Dat moet je los van elkaar zien. Onze Gratis Vuurwerk-actie is op 28-11 begonnen. Bestellingen die vanaf die datum binnen zijn gekomen, komen in aanmerking voor gratis vuurwerk. Voor die datum kon je bestellen met de Freak-actie. Het is of/of en niet en/en, dat gaat ondernemingstechnisch niet. We willen er graag volgend jaar ook nog zijn... :wink:

Nabestellingen die tegen regulier tarief zijn gedaan na de Freakactie vallen die ook buiten de gratis vuurwerk actie?

Klopt het dat de Bad Ass Box een andere vorm heeft gekregen? Het lijkt op de foto's nu meer een soort 6 elements (6 in een rij) ipv 3x2. Is de inhoud nog wel hetzelfde?

Dat durf ik niet te zeggen. We hebben op dit moment alleen maar een dummy binnen, het echte vuurwerk is nog onderweg op de boot vanuit China. Regelmatig komt de dummy overeen met de daadwerkelijke productie maar af en toe dus ook wel eens niet. Van de Transbomber hebben die rare Chinezen bijv. de omdoos als dummy opgestuurd...

Nabestellingen die tegen regulier tarief zijn gedaan na de Freakactie vallen die ook buiten de gratis vuurwerk actie?

Nee, die vallen er juist binnen, zie mijn eerdere reactie: "Bestellingen die vanaf die datum binnen zijn gekomen, komen in aanmerking voor gratis vuurwerk." Dat doen we al jaren zo.

Uitzonderingen hierop zijn bijv. de nacalculatie-afhandeling maar dat maakt natuurlijk onderdeel uit van de Freak-actie. De nacalculatie wordt binnenkort uitgevoerd waarna we contact opnemen. Overigens komt er ook nog een speciale Freak Nieuwsbrief aan met nog wat laatste dingetjes.

Nee, die vallen er juist binnen, zie mijn eerdere reactie: "Bestellingen die vanaf die datum binnen zijn gekomen, komen in aanmerking voor gratis vuurwerk." Dat doen we al jaren zo.

Uitzonderingen hierop zijn bijv. de nacalculatie-afhandeling maar dat maakt natuurlijk onderdeel uit van de Freak-actie. De nacalculatie wordt binnenkort uitgevoerd waarna we contact opnemen. Overigens komt er ook nog een speciale Freak Nieuwsbrief aan met nog wat laatste dingetjes.
Ok, bedankt. Ik heb eerdere jaren begrepen dat er door de verzamelbon niet meer te zien viel welk deel van het totaal wel en niet onder de gratis vuurwerkactie viel en dat er daarom voor mensen die zowel in de Freakactie als daarna bestelden sowieso geen gratis vuurwerk bij zat.
Komt het gratis vuurwerk dit jaar op de bon te staan?

Ok, bedankt. Ik heb eerdere jaren begrepen dat er door de verzamelbon niet meer te zien viel welk deel van het totaal wel en niet onder de gratis vuurwerkactie viel en dat er daarom voor mensen die zowel in de Freakactie als daarna bestelden sowieso geen gratis vuurwerk bij zat.
Komt het gratis vuurwerk dit jaar op de bon te staan?

Je kunt dat op de Verzamelbon idd niet zien. Gratis Vuurwerk staat zoals vermeld op onze website bij niemand op de bon, ook niet bij niet-Freak bestellers. Dit wordt automatisch toegevoegd. Komt goed!!

IK denk dat RUBRO nog niet binnen is. En dat het daar om hangt, RUBRO heeft (betreft DEALER RENKUM) vorige week de levering uitgesteld naar eind deze week. Dat is het nu zo ongeveer wel.
Hoe gaaf zal het zijn om te kunnen roepen dat je de Transbomber gaat schieten.....

Jammer iig dat ik er niet bij kan zijn, is er een livestream?

Ik denk dat Gizmo de boot aan het tegemoet varen is...

Haha, ja die neiging had/heb ik wel ja!! We weten inmiddels dat ze onderweg zijn met de laatste lading. Nu hopen dat alles erbij zit wat ons is toegezegd. Wel hebben we noodgedwongen wat andere keuzes moeten maken omdat er nog steeds meerdere nieuwe artikelen op zee ronddobberen. Desondanks hebben we samen met onze Importeurs wel weer een mooie lijst met een verzameling bestaande en nieuwe artikelen samen weten te stellen. Mits alles er dadelijk is natuurlijk. En zoals beloofd, zodra we die bevestiging hebben (lees: als ik de artikelen in de hand heb) zullen we de Schietlijst zeker publiceren!!

Haha, ja die neiging had/heb ik wel ja!! We weten inmiddels dat ze onderweg zijn met de laatste lading. Nu hopen dat alles erbij zit wat ons is toegezegd. Wel hebben we noodgedwongen wat andere keuzes moeten maken omdat er nog steeds meerdere nieuwe artikelen op zee ronddobberen. Desondanks hebben we samen met onze Importeurs wel weer een mooie lijst met een verzameling bestaande en nieuwe artikelen samen weten te stellen. Mits alles er dadelijk is natuurlijk. En zoals beloofd, zodra we die bevestiging hebben (lees: als ik de artikelen in de hand heb) zullen we de Schietlijst zeker publiceren!!

Spannend! Kan er helaas niet bij zijn, hoop op een stream? En inderdaad... De transbomber al binnen?

Spannend! Kan er helaas niet bij zijn, hoop op een stream? En inderdaad... De transbomber al binnen?

Daar kan en wil ik nu wel wat over zeggen: deze hadden we natuurlijk wel hééél graag geschoten maar die zit nog op zee. Wel is deze week het schip met het boertje ervan binnengelopen en inmiddels bij ons afgeleverd. Oftewel: de Crash Box staat bij ons in de bunker en schieten we vanavond!

PS: wijzelf streamen niet maar misschien dat aanwezigen dat nog van plan zijn?

Back
Bovenaan