Huisman Vuurwerk

Vandaag hier een bestelling opgehaald. Wat een ramp parkeren in Huissen als je de weg niet kent en geen parkeerschijf hebt :(

Uiteindelijk in mijn tijdslot 14.00-14.30 aangekomen bij de winkel, waar het erg druk was.
Even in de rij gestaan, wat op zich nog meeviel en daar werd ik door een jongeman geholpen.

Even naar gizmo75 gevraagd en die kwam een kleine 10 minuten later, met het zweet onder de oksels denk ik (in ieder geval op het hoofd). Even kort kennisgemaakt, maar het was erg druk en hij moest snel verder.

Mijn bestelling gecontroleerd aan de balie en ik denk dat een boel mensen daar minder blij mee zijn geweest, want de controle duurde denk ik toch gauw 30-40 minuten.

Hier is denk ik nog wel wat winst te behalen, er is immers een grote balie naast de afhaalbalie die me daar bij uitstek voor geschikt lijkt.
Het tempo van bestelling controleren zou denk ik iets sneller kunnen, maar zelf heb ik het als redelijk ervaren. Het was gewoon echt druk en er werd af en aan gelopen met vuurwerk.
Ik ben goed geholpen, zeker ook door Gizmo75 (al kregen we niet echt de kans een beetje te praten ;)) en zal zeker volgend jaar weer overwegen om
hier te gaan kopen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties. Kritisch, positief of negatief: we horen ze graag want alleen dan kunnen we ermee aan de slag!!

Tot onze spijt zat het inderdaad wat tegen waardoor er te lange wachtrijen ontstonden. Dat is vervelend voor iedereen, zowel onze klanten als voor onszelf. Sommige leveringen kwamen laat of zelfs helemaal niet binnen en dan loop je eigenlijk van de eerste minuut achter de feiten aan. Letterlijk werden er op een gegeven moment busjes uitgeladen met artikelen waar klanten aan de afhaalbalie op stonden te wachten. Uiteindelijk hebben onze 5 leveranciers met vereende krachten het wel voor elkaar gekregen om (bijna) alles op de eerste Losse Verkoop- en Afhaaldag bij ons te krijgen, ook al was het in meerdere gevallen later dan van tevoren aangegeven. We zijn in ieder geval tevreden over de inzet die zij hebben getoond.

De meesten van jullie hebben ons inmiddels persoonlijk kunnen ontmoeten en Huisman staat als 100-jarig bestaand familiebedrijf voor service, kwaliteit en klanttevredenheid. Als je dan met lede ogen aan moet zien dat de wachtrijen groeien, doet dat pijn. Letterlijk hebben we met "klotsende oksels" staan stampen om de ontstane achterstand in te lopen, maar dat is pas in de loop van de middag echt gelukt. Voor degene die dat echt dwars heeft gezeten: nogmaals excuses!! En voor degene die nog gaan komen: we gaan er uiteraard alles aan doen om dit de komende dagen te voorkomen en/of zoveel mogelijk te beperken!! En uiteraard gaan we daar volgend jaar mee aan de slag.

Tijdens de eerste dag hebben de eerste winnaars van onze Facebook-actie zich ook gemeld:

Prijswinnaar FB1.jpg

Prijswinnaar FB2.jpg

Prijswinnaar FB3.jpg

Nogmaals gefeliciteerd met jullie prijs!!

Op naar Oud & Nieuw!!

De winkelkar vonden we erg fijn om de spullen naar de auto te brengen.
De balie rechts werd voor mijn gevoel (links vanuit de verkoper kant) niet optimaal benut, in ieder geval niet toen wij er rond half drie waren.
Ik denk dat ik een aardige bestelling had en wellicht was dit beter gecontroleerd op die balie, dan bij het afhaalpunt voor bestellingen, waardoor er nu niemand langs kon :)

Zelf heb ik het afhalen als positief ervaren, maar ik heb niet lang hoeven te wachten om eerlijk te zijn ;)
Ik denk alleen dat als er een aantal grotere bestellingen worden opgehaald, de wachttijden nogal kunnen oplopen op die afhaalplek?

Misschien nog een klein tipje: ik had best wel wat cakes in meervoud besteld, maar deze zaten over meerdere dozen verspreid (dus bijvoorbeeld 4 keer gate of heaven 2, in 2 verschillende dozen). Hierdoor duurt de controle denk ik ook iets langer dan nodig is.

Aankleding van de winkel top overigens!

Morgen ga ik mijn bestelling ophalen. Ben benieuwd! Ook na het parkeer verhaal van Paulus. Hoop dat alles goed komt en dat m'n (toch wel redelijk grote) bestelling compleet is. Voor mij eerste keer Huisman en moet toch bijna anderhalf uur rijden.

Ik vond het parkeren eigenlijk meevallen. Iets verder door 2min lopen en er was plaats genoeg.
Winkelkar was ook erg handig.

Je auto bij de kerk pakeren= 1 min lopen. En dan lopen ze ook nog mee naar je auto met een karretje, hoe bedoel je service!

Vandaag de bestelling hier opgehaald, en wat een topzaak!

We hadden de tegenvaller dat we twee afgekeurde producten hadden uitgezocht. Zoals eerder al vermeld is het issue met de China by Night in een eerder stadium al keurig opgelost. Ook bleek de Hot Hot Hot niet voorradig te zijn. Deze hadden ze naar eigen inzicht vervangen voor een product van gelijke waarde, met een klein cakeje voor het ongemak. Toen ik vroeg of ik de vervanger mocht ruilen voor de Heavy Legend 16 was dit geen enkel probleem. Gizmo75 heeft hem persoonlijk voor ons opgehaald uit de bunker.

Verder waren we een uur te vroeg met ophalen en onze bestellingen stonden nog niet klaar. Ondanks de drukte deed men hier niet moeilijk over en pakte e.e.a. direct bij elkaar. We kregen ook nog een leuke bonuscake, ondanks dat we daar volgens mij officieel geen recht op hadden :-).

De winkel is leuk aangekleed, er heerst een gezellige sfeer en er staan lekkere koekjes en cakes (dit maal bedoel ik het bakkersproduct).

Al met al een hele goede ervaring met Huisman Vuurwerk, die zeker heeft bijgedragen aan de voorpret.

@gizmo75; leuk dat we elkaar even de hand hebben kunnen schudden en even een babbeltje hebben kunnen maken. Ons zie je zeker volgend jaar weer terug!

Laatst bewerkt:
Het was top geregeld vanochtend. Heb de auto bij de kerk kunnen zetten, geen enkel probleem! Was bijna meteen aan de beurt. Alles meteen samen doorgenomen dat ging prima. Rock the show was niet leverbaar helaas, hiervoor de minder mooie maar stuk duurdere event 4 gekregen. Het is niet anders!

Ook gizmo even gesproken, jij ook bedankt voor de hulp;)
Lekkere bak koffie er bij gehad, dat is sowieso een reden om terug te komen:)

Vandaag mijn vuurwerk opgehaald bij Huisman.

Het was mij ongeveer een uur rijden, ik had voor de zekerheid de TomTom meegenomen en Raadhuisplein ingevoerd. Dit op basis van de informatie op de site van Huisman. En het was inderdaad maar 1 minuut lopen naar de winkel. Bij binnenkomst kwam ik al een paar mensen tegen met zeer goed gevulde AH karretjes.

De winkel is knus ingericht met mooi alle producten aan de wanden. Ook de opstelling met de ZEN cakeboxen vond ik een goede oplossing. In de rij voor de bestelling was het wel wat druk, maar nadat een groep jongens de rij verlate ging het allemaal redelijk snel.

De bestelling hadden ze net bij elkaar gezocht (ik was een dan ook precies om 17:00, wist niet wat ik onderweg tegen zou komen). Al snel werd duidelijk dat Rock The Show niet leverbaar was en in overleg met huisman een oplossing gevonden in de Event Stage Maker (had nog zitten twijfelen tussen rock the show en event stage maker) en een color break,werden deze meteen uit de bunker te voorschijn getoverd. Ook de Cakeboxen kwamen er snel aan en er werd een AH karretje vol geladen.

Daarna liep er zelf een jonge dame mee naar de auto om te helpen en voor dat ik er erg in had zat alles in de auto. En werd het karretje netjes mee teruggenomen en kon de terugreis beginnen.

Via deze weg wil ik graag Huisman vuurwerk bedanken voor de Topwinkel die ze runnen en de Topservice. Niet bij elke winkel staan de winkelkarretjes klaar en loopt personeel mee. Na deze positieve ervaring zal ik zeker overwegen om volgend jaar weer terug te komen!

Het was een uur (eigenlijk twee uur,namelijk heen en terug) rijden zeker waard!

Edwin

Gisteren heb ik mijn vuurwerk mogen ophalen bij Huisman.

We hebben een halfuurtje moeten wachten. Geen probleem, het is vakantie! :)
Alles stond al klaar, samen met een medewerker alles gecontroleerd, was helemaal in orde.

Wat ik toch nog even wil melden: de communicatie van Huisman. Perféct gewoon. Snel, duidelijk en altijd meedenken met de klant. :applause:

Ik wil Huisman bedanken voor een fantatische actie. Tot volgend jaar!

Vandaag ook voor de 1ste keer m,n vuurwerk bij huisman opgehaald.
Parkeren was geen probleem op het raadhuisplein
Ik was direct aan de beurt ondanks dat ik 15 min tevroeg was.
Alles gecontroleerd met een medewerker van huisman en het was helemaal compleet, winkelwagen volgeladen en het werd netjes bij de auto afgeleverd top service!!!

Huisman bedankt en zeker tot volgend jaar

Zaterdagavond ook mijn bestelling opgehaald. Het was even wachten, maar tijdens het wachten me goed weten vol te proppen met de aanwezige nootjes en volgegoten met fris :D. Uiteindelijk werd het wachten beloond met een paar volle dozen voor Dhr. Weerzelhem, waarna alles samen gecontroleerd werd. Een enkel product was er niet, maar dit werd netjes opgelost met een waardige vervanger. Via het achterdeurtje alles in de auto weten te proppen. Nog geen 10m lopen. Leuk initiatief, zo'n avond.

Volgend jaar uiteraard weer aanwezig! :)

Allemaal bedankt voor de mooie woorden en complimenten!

Vandaag is het gegaan zoals we het zaterdag ook voor ogen hadden: gezellig druk, met een nette doorstroming en niet al te lange wachttijden. Af en toe krijg je dan toch nog te maken met piekmomenten en dan is het flink aanpezen, vooral omdat de Losse Verkoop een nogal wisselende toestroom heeft. En die is op voorhand nou eenmaal moeilijk in te schatten. Zo zijn de piekmomenten van vorig jaar bij de Losse Verkoop dit jaar juist een stuk rustiger en andersom.

Ook vandaag hadden we inderdaad weer te maken met enkele artikelen die niet of te laat werden geleverd. Maar zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn lossen we dit inderdaad samen op. Nog 1 dag te gaan en dan zit het er weer op en kunnen ook wij gaan genieten van onze favoriete hobby. Maar ook wij zullen om 10.00u alles even stilleggen om de Dag der Dagen officieel te openen!!

Namens het volledige Huisman Vuurwerk Team de allerbeste wensen voor 2014!!

We hopen dat iedereen heeft genoten van het bij ons aangeschafte vuurwerk en dat we jullie later dit jaar weer terug mogen verwelkomen op onze website en in onze Vuurwerk Store.

Wij gaan er in ieder geval alles aan doen om daar waar nodig verdere verbeteringen door te voeren en weer te zorgen voor een geweldig assortiment.

We houden jullie uiteraard op de hoogte!!

Later deze maand staan de eerste beurzen, gesprekken en evenementen voor het nieuwe seizoen alweer op het programma. Zijn er effecten, merken, artikelen, enz. die jullie missen in ons assortiment en/of waar wij extra aandacht voor zouden moeten hebben? We beloven niets maar we horen het graag van jullie!!

Sinds vandaag is onze wand met CAT.1-Vuurwerk in de Sportwinkel weer geopend! CAT.1-vuurwerk mag het hele jaar door verkocht én afgestoken worden. Niet alleen zijn alle vertrouwde toppertjes er weer, er zijn ook een aantal nieuwe artikelen. Kom langs en geniet binnenkort ook weer van onze favoriete hobby!!

CAT.1 Vuurwerk-wand 2014.jpg

Back
Bovenaan