Huis zwaar beschadigd door vuurwerk, Edenaren met de schrik vrij.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
694

EDE - Bewoners van een huis aan de Trumandreef in De Rietkampen in Ede zijn met de schrik vrijgekomen nadat hun huis in de nacht van woensdag op donderdag zwaar beschadigd raakte door zwaar vuurwerk. Even na 03.00 uur schrokken de Edenaren wakker van een enorme knal.

De woning raakte ernstig beschadigd. Muren zijn gescheurd, er is brandschade; alles wijst volgens de politie op zwaar vuurwerk.

Enorme knal
De bewoners lagen te slapen en schrokken wakker van de enorme knal. Ze hebben geen idee waarom iemand het op hun woning voorzien heeft. Volgens een politiewoordvoerder is geen sprake van dreiging en is niet duidelijk of het een gerichte actie betreft.

De bewoners willen zelf niet reageren.

https://www.gelderlander.nl/de-vall...uurwerk-edenaren-met-de-schrik-vrij~a4b16455/

Schade wordt erg groots weg gezet door de media.
Des al niet vind ik het erg naar om te lezen en erg Naar voor de bewoners.
Het tuig die dit soort fratsen uithaald mogen ze van mij kei hard aan de schandpaal plaatsen!

Ach ja, als iemand met een baard en een bepaalde geloofsovertuiging dit doet is het een aanslag en terrorisme, en moet de doodstraf ingevoerd worden, en hier is het "maar vuurwerk" "zal wel meevallen" etc etc...

Wat nou als iemand net op dat moment z'n deur open trekt om nog even een rondje met de hond te doen voor hij gaat slapen?

Even over 03.00 uur. Mooie tijd, om voor het slapen nog even een rondje met de hond te doen....

Hoe laat iemand een rondje met zijn hond gaat doen heeft mag hij of zij zelf weten. Al doet hij/zij de hele nacht om de 10 minuten een rondje. Dat doet totaal niet ter zake.

De gek(ken) die het (mogelijke) vuurwerk gegooid hebben, daar gaat het om. Dat zijn hier de randdebielen!
Dit soort types verkloten het voor ons allemaal.
En dus ook zeker geen echte vuurwerkliefhebbers!

Dat soort gasten spoort gewoon niet.
Onze hond slaapt bij de voordeur.
En er zullen meer mensen zijn bij wie dat zo is.
Maar ik hoop dat die persoon of personen gepakt worden en nu eens goed worden gestraft.

Back
Bovenaan