goedendag ik wou dit graag effe kwijt maar ook om hulp vragen. naast het bedrijf van mijn ouders en ons huis is gister een huis compleet afgebrand omdat 1 of andere om maar effe zo te zeggen mongol een lawinepijl door een steegje heeft geschoten en deze is in het riet van het huis gekomen. dit is daarna vlaam gaan vatten door waarschijnlijk het boeket van die pijl de brand weer heeft het niet meer kunnen blussen hierna gelukkig door attente buren was het oude vrouwtje dat er wonden uit er husi gehaald want die durfde door de klap niet meer naar buiten en zij hebben bij ons tot half 7en gezeten ochtends omdat ze niet weg mochten want de hele straat was afgezet dit oude vrouw is nu der der huis kwijt die na 2 jaar renovatie eindelijk af was dit is misschien de reden waarom ze zo streng controleren op illegaal vuurwerk omdat er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan en gewoon iemands leven verpesten. dit is het kranten artikel dat erbij hoort en als u iets weet van de dader meld het astublieft bij de politie. sorry voor mijn dyslexie en daardoor waarschijnlijk ook grammaticale fouten. http://www.blikopnieuws.nl/bericht/138159/Getuigen_gezocht_van_brand_Van_Panhuisstraat.html