Huis in brand na vuurwerk

zandaah

VWC lid
goedendag ik wou dit graag effe kwijt maar ook om hulp vragen. naast het bedrijf van mijn ouders en ons huis is gister een huis compleet afgebrand omdat 1 of andere om maar effe zo te zeggen mongol een lawinepijl door een steegje heeft geschoten en deze is in het riet van het huis gekomen. dit is daarna vlaam gaan vatten door waarschijnlijk het boeket van die pijl de brand weer heeft het niet meer kunnen blussen hierna gelukkig door attente buren was het oude vrouwtje dat er wonden uit er husi gehaald want die durfde door de klap niet meer naar buiten en zij hebben bij ons tot half 7en gezeten ochtends omdat ze niet weg mochten want de hele straat was afgezet dit oude vrouw is nu der der huis kwijt die na 2 jaar renovatie eindelijk af was dit is misschien de reden waarom ze zo streng controleren op illegaal vuurwerk omdat er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan en gewoon iemands leven verpesten. dit is het kranten artikel dat erbij hoort en als u iets weet van de dader meld het astublieft bij de politie. sorry voor mijn dyslexie en daardoor waarschijnlijk ook grammaticale fouten. http://www.blikopnieuws.nl/bericht/138159/Getuigen_gezocht_van_brand_Van_Panhuisstraat.html
DSC_0813GJ.jpg

godverdomme, bah wat een *****streek van die idioten die dit flikte.

Pff ben je zo je huis kwijt omdat een of andere lompe mafkees een pijl door een steeg schiet.

Ik hoop dat de dader gepakt word!

Sterkte man!

Hoezo ben jij zo zeker van de oorzaak van de brand? Ik heb verder niets over vuurwerk kunnen lezen in de informatie omtrend de brand. Heb ook even de titel aangepast, het huis is niet totaal afgebrand.

Ik heb je bericht even verplaatst naar het gedeelte "Vuurwerk in de media".

Dit is erg spijtig nieuws Zandaah, zoiets komt dan wel heel erg dichtbij. Gelukkig is de bewoonster er goed vanaf gekomen, het is alleen verschrikkelijk sneu en zonde dat het huis helemaal is afgebrand. De dader is moeilijk om te vinden denk ik, maar ik hoop van harte dat ze de dader vinden!

Hoezo ben jij zo zeker van de oorzaak van de brand? Ik heb verder niets over vuurwerk kunnen lezen in de informatie omtrend de brand. Heb ook even de titel aangepast, het huis is niet totaal afgebrand.

Ruben, het persbericht vertelt ons het volgende:
De brandweer heeft gezien de brand besloten het huis gecontroleerd uit te laten branden.

brand is altijd balen .
ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wie de dader is .
maar ik ben bang dat die niet zomaar tevoorschijn komt .
je zult wel erg geschrokken zijn

De forensische opsporing van Politie Hollands Midden doet onderzoek naar de brand. Daarbij wordt ernstig rekening gehouden dat vuurwerk de oorzaak van de brand is. Direct is door de Noordwijkse recherche ook een buurtonderzoek ingesteld. De politie zoekt echter nog meer getuigen.
en er is een enorme klap gehoord en buurt bewoners hebben een pijl er op af zien schieten en er scheurde een auto keihard weg toen de vlam er insloeg.

wij zijn nietzo erg geschroken wij hebben vooral die mensen bij ons in het bedrijf een drankje aangeboden op de banken met een dekentje neergelegd en wij zijn hun ook heel dankbaar want die oude mevrouw heeft vandaag een mooie bos bloemen gegeven en dat is het meer als waard als je er waardering voor krijgt.

Hey Zaandah werd er niet een vingertje naar jou gewezen, vuurwerk volgens jou de oorzaak, er woont een freak naast het afgebrande huis.

maar ik denk ook niet dat een pyrofreak het heeft gedaan want die zou nooit bedenken om in een steegje met een huis dat een riete dak heeft een lawine pijl of zoiets dergelijks af te steken

er is goed nieuws de technische recherche heeft geen resten van de kat gevonden dus die is waarschijnlijk op tijd ontsnapt

Balen voor u en vooral de bewoonster dat dit weer gebeurt is. Gebeurt vaak de laatste tijd dat er branden uitbreken door vuurwerk. (Maar of dit daadwerkelijk zo is, dat blijkt niet zo te zijn). Maar goed simpelweg. De mensen op deze site zijn er niet schuldig aan, althans dat hoop ik. Want alleen mensen die vuurwerk niet waardig zijn maken zulke domme fouten. Illegaal vuurwerk op een illegale tijd en dan nog, al is het per ongelijk een huis in de fik steken (trouwens een grote dakbrand volgens de pieper), is gewoon zielig. Ik hoop dat ze de dader zo snel mogelijk pakken, al zal dit helaas niet of althans niet snel gebeuren.

Sorry voor dit bericht.

Back
Bovenaan