HR-Line

TenJ

VWC lid
De HR-Line, een collectie geïmporteerd door Hardix en die verkocht wordt bij Harry's Vuurwerkhal.

Hier een actueel overzicht van de producten:

- Demonstration
Aantal shots: 10
Kruitinhoud: 120 gram
Adviesprijs: €15
Foto:
HR-Demonstration.jpg

- Venon
Aantal shots: 35
Kruitinhoud: 460 gram
Effectomschrijving: Brocade crown to brocade crown
Adviesprijs: €68,50
Foto:
HR-VENON.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

- Celsius Vulkaan
Adviesprijs: €5,50 per stuk, €19,50 per 4
Foto:
celcius4.jpg

- Sweet Heaven
Aantal shots: 7
Kruitinhoud: 85 gram
Effectomschrijving: Silver tail to red/green glitter
Adviesprijs: €9,50
Foto:
HR-SWEET-HEAVEN.jpg

Filmpje - zie 1.49:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

- Air
Aantal shots: 49
Kruitinhoud: 350 gram
Adviesprijs: €39,95
Foto:
Air_4ceed2ae445e4.jpg

- Night Reflection
Aantal shots: 61
Kruitinhoud: 500 gram
Effectomschrijving: yellow/silver/blue tail to blue star and red/green/golden/silver/blue glitter
Adviesprijs: €46,50
Foto:
HR-NIGHT-BLASTERL.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video

- Alive
Aantal shots: 19
Kruitinhoud: 140 gram
Adviesprijs: €9,95
Foto:
Alive_4ceed2952316b.jpg

- Temptation
Aantal shots: 13
Kruitinhoud: 180 gram
Adviesprijs: €17,50
Foto:
temptation.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
De filmpjes doen het niet bij mij, maar dat heb ik je al verteld dus kijk zo als het opgelost is of ik probeer het zometeen weer.
Maar de laatste foto (kan productnaam net niet lezen), lijk wel erg op outblast?
Veel tubes, schat evenveel en zelfde formaat.
Denk dat dit net als de vuurwerkreuscollectie is maar dan van Hardix inplaats van GBV?

Laatst bewerkt:
Denk dat dit net als de vuurwerkreuscollectie is maar dan van Hardix inplaats van GBV?

Dat heb je goed, dit is geïmporteerd door Hardix en heeft o.a. een omlabeling, maar heeft daarnaast dus ook zijn eigen producten in de collectie. Wij hopen dit jaar de informatie over deze collectie ook geheel aan te bieden, i.v.m. drukte hebben wij dat vorig jaar even laten zitten. :wink:

Dat heb je goed, dit is geïmporteerd door Hardix en heeft o.a. een omlabeling, maar heeft daarnaast dus ook zijn eigen producten in de collectie. Wij hopen dit jaar de informatie over deze collectie ook geheel aan te bieden, i.v.m. drukte hebben wij dat vorig jaar even laten zitten. :wink:

Wanneer gaat deze informatie online komen mike?

ik ben erg benieuwd naar de hr-line producten....welke zijn omgelabeld? welke zijn 100% uniek?

bedankt fred,

ik blijf nog steeds nieuwsgierig welke 100% nieuw zijn tov. de "normale" hardix collectie.

(en dat geld ook voor de pr-line)

Harry's Sunshine is zeker de Fourty Stars? hmmm ff aanvulling: ik kijk even verder: http://www.harrysvuurwerkhal.nl/ind...ategory_id=55&option=com_virtuemart&Itemid=80 en die harry's superline lijkt wel echt een unieke lijn. fourty stars is het zeker niet, want de harry's sunshine is geen 500 gram.

maar wat ik me ineens bedenk, misschien willen ze dat dit uit commercieel oogpunt niet al te inzichtelijk wordt???

Laatst bewerkt:
Volgens informatie zijn de volgende 4 producten binnen de HR line uniek.
(dwz niet omgelabeld)

Tropical
Sunshine
Memory
Big Firetree

Volgens informatie zijn de volgende 4 producten binnen de HR line uniek.
(dwz niet omgelabeld)

Tropical
Sunshine
Memory
Big Firetree

bedankt fred!!!

ff opschrijven op het things to buy lijstje :wink::wink:

weet je het ook van de pr-line, havanna line en harries superline?

Laatst bewerkt:
Trouwens, Rob, die Harry's Sunshine heb ik afgelopen oud en nieuw gehad. Ik kreeg hem gratis, en vond hem wel leuk ! :)

Hier een filmpje:

- http://nl.youtube.com/watch?v=CbJGy_9ZQJ4

Big Firetree had ik met oud en nieuw gezien, weet totaal niet meer hoe die ging :p maar nog wel dat ik um erg mooi vond!

Laatst bewerkt:
Weet iemand of de Demonstration van de HR-Line wat is? Of van welke pot deze is omgelabeld? Is nou bij Harry's Vuurwerkhal voor €9,- , aanbieding voor vaste klanten.

Weet iemand of de Demonstration van de HR-Line wat is? Of van welke pot deze is omgelabeld? Is nou bij Harry's Vuurwerkhal voor €9,- , aanbieding voor vaste klanten.

Ik heb het filmpje, ik moet alleen even zoeken waar precies. :)

ik heb vorig jaar de special 4u pakket gekocht.
ik stak de purple night aan en maar 5 shots kwamen er uit i.p.v 12 . foutje in de productie !!

Vooral de Memory vind ik een topper. Vorig jaar heb ik deze cake ook in de straat gezien en ik vond het de mooiste cake van Hardix. Heb dit jaar dus de memory besteld, en verder van deze serie nog de Harry's celebration cake 30 jaar en de Sweet Heaven.

Laatst bewerkt:
Hop, ik heb de Memory 3 keer dit jaar. Net al even eentje getest en dat was genieten! Sweet Heaven heb ik tevens 3 keer, alleen dat was niet zo genieten; het potje viel na 2 schoten al om. Effecten waren wel nice, mooie blinkers.

Back
Bovenaan