HQ Fireworks

Ik vind de "exclusieve" producten, die je echt niet op de nederlandse markt kan krijgen toch ook wel interessant om een bezoekje te brengen. Of die ik prijstechnisch hier voor de zelfde prijs haal. Wat dan dichterbij is, dan wanneer ik heel Nederland door moet.

Die unleashed furry is wel een heerlijk bakkie hoor! Lekker snel tempo en volgens mij prima burst!!
Die salvo's klinken prima.

Eerste keer bij deze winkel geweest, ligt echt super afgelegen! Goed geholpen, alles wat ik wilde was op voorraad + extra gekregen en drankje voor de weg terug.

Ze hadden nog de Titanium Salute op voorraad, maar volgens mij niet heel veel meer.

Eerste keer bij deze winkel geweest, ligt echt super afgelegen! Goed geholpen, alles wat ik wilde was op voorraad + extra gekregen en drankje voor de weg terug.

Ze hadden nog de Titanium Salute op voorraad, maar volgens mij niet heel veel meer.

serieus? bummer, heb van het weekend nog getwijfeld om te gaan :(

Oldskool Newskool assortiment is vernieuwd, wij hebben hem voor jullie getest. Meer kruit, nieuwe effecten! :D

Groetjes!

Leuk assortiment, alleen de crackling vind ik eerder een verarming van de effecten dan een verrijking.
Maar ja, ik ben ook anti crackling... sorry.

Bedankt voor het op de hoogte houden van de Belgische producten haha, ik vindt het ook een mooie, die 2018 versie! Blijft wel een groot pluspunt dat bij HQ Fireworks dat de voorraad altijd dik in orde is! :)

Graag gedaan hoor! :) We hebben er nog een want als je dove of love zegt moet je eigenlijk ook vlaamse leeuw zeggen. Dus bij deze ook de nieuwe versie van de vlaamse leeuw online! :)

Groetjes LVT

Het heeft wel iets weg van de cakes die in de Exodus van Wolff zitten die nieuwe Vlaamse leeuw. Mooie cake

Dit waren toch gewoon omlabelingen van de Wolff alcatraz en de panter? Ik vind die Vlaamse leeuw aardig bedroevend geworden, de dove of love is daarentegen wel verbeterd. Maar voor dat geld haal ik liever iets anders....

Dit waren toch gewoon omlabelingen van de Wolff alcatraz en de panter? Ik vind die Vlaamse leeuw aardig bedroevend geworden, de dove of love is daarentegen wel verbeterd. Maar voor dat geld haal ik liever iets anders....

Waren inderdaad. Tegenwoordig niet meer. En vind ze beiden erg mooi geworden!

Back
Bovenaan