Howling Wolf

Demo_avond_Wolff_Vuurwerk_041.jpg

Artikelnummer: 805
Artikelnaam: Howling Wolf
Bruto Gewicht: 123 gr.
Effectomschrijving: een veel fluitende fontein met blauwe en gele sterren
Tijdsduur: 40sec.
Stijghoogte: 3 m.
Richtprijs: €3,20
Verpakkingseenheid: 36/1
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze meen ik op de DVD van UtBunkertje gezien te hebben, een heel klein en goedkoop stukje vuurwerk, maar er komt verdomd veel uit dit ding. Ik hoor graag jullie reacties en ervaringen, want dit lijkt mij een aanrader voor "erbij".

:bye:

Hoeveel schoten heeft dit schatje? 2.60 euro is nou net geen geld, wil hier dus wel meer van te weten te komen.:)
:bye:

Edit; Haha lekker opgelet. XD ik zat te denken aan een fluitpotje ofzo.

Laatst bewerkt:
Een veel fluitende fontein, hoe lang fluit hij dan? Aan een stuk door of gewoon afwisselend na een fontein? Hoor het graag, dan ken ik hem nog toevoegen, want voor deze prijs wil ik het wel een gok wagen.

Beviel me dit jaar ook weer goed; felle fluiten, mooie gekleurde balletjes in 't zilvervuur, en dat voor een spotprijsje, top!

Had 4 van deze fonteintjes, waarvan er 2 spontaan uit elkaar klapten, dus er kwam verder ook niets meer uit, daarnaast nog 1 die klapte uit elkaar en ging daarna door als fontein en 1 die ging wel zoals het hoort.

Ik had er ook eentje bij genomen. Erg leuk voor het geld. Gewoon een lekker fluitfonteintje. Niks bijzonders, maar die fluiten in verschillende tonen waren toch erg leuk. Ging best hard. Zeker geen miskoop.

hahaaha, en nu nog een beschrijving :
Howling wolf: Mooie felle blauw met goud gekleurde fontijn, geluidsarm.

nee, ziet er grappig uit. Ik wil nu echt naar de wolf dealer hier in de buurt wolf heeft echt mooie goedkope dingetjes in de collectie.
haal ik er hier maar 2 van :)

Blijft een geniale pot, de combinatie van fontein met blauwe tails is gewoon al geniaal en de gilmomenten maken het helemaal af.

Weet iemand of deze fontein de afgelopen jaren in uitwerking en kwaliteit gelijk is gebleven? Demo filmpje van Koning kan mij niet echt overtuigen.

Back
Bovenaan