How to survive Dutch New Year's Eve

Echt waar, vinden jullie dit een leuk filmpje? Ik vind er echt een iets te moraliserend toontje in zitten. Misschien komt het vooral door die opmerkingen over 'bijna alle andere landen doen dit niet'. Is precies zo'n onjuist argument van de verbodslobby. Misschien dat ik daardoor de leuke dingen in het filmpje een beetje heb gemist en het gevoel kreeg naar een filmpje van de verbodslobby te zitten kijken. Misschien moet ik het nog eens proberen :)

Dit is regelrechte zwartmakerij! Het begint al met het vergelijken van oud en nieuw met een oorlog! En vervolgens filmpjes laten zien die niet allemaal in nederland zijn gemaakt maar dat word er niet bij vermeld!

Voor een oorlog hadden wij hier dusdanig vrolijk publiek die ons allemaal kwamen bedanken voor de leuke en mooie show. Dat heb ik in syrië nog niet zien gebeuren....linkse rotvent

Wat een ongelovelijk k u t filmpje. \ik hoor ze in Amerika allemaal denken dat wij hier gek zijn, dat we eigenlijk alleen maar slopen ipv leuk oud en nieuw vieren...

Tsja, VWC doet eigenlijk precies hetzelfde in hun media topic!
Dat is namelijk een geweldig verzamel platform van negatieve vuurwerk gerelateerde berichten.
Op geen 1 andere website zoveel negativiteit wbt vuurwerk als in het media topic van VWC!
Perfecte onuitputtelijke bron voor de anti-vuurwerklobby!!!

In dit filmpje hebben ze er tenminste nog een humoristisch sausje overheen gegoten...

Dit soort negatieve kansloze filmpjes moet gewoon geen aandacht aan besteed worden.
Je ziet op Facebook niks anders dan dit soort filmpjes.

Ik vind het wel een prima filmpje.
Omdat het gewoon een kern van waarheid heeft.

Die kansloze jeugd met hun opblazen/benzinebommen troep moet gewoon oprotten.

Gelukkig is de echte jaarwisseling heel anders dan dit filmpje alleen scoort die waarheid niet op YouTube.

vind het maar een kansloos filmpje...
opzet is leuk, maar vervolgens filmpjes tonen die niet in Nederland zijn gemaakt slaat totaal de plank mis.
daar naast vind ik het erg negatief overkomen, zonde...

Back
Bovenaan