Houten 30 april 2012

Ik ben ook naar deze show geweest.
Mooi showtje, mooie waterbommen blokken gezien, goed opgebouwd.
Soms wat lege stukken, maar ik heb net uit betrouwbare bron vernomen, dat de organisator dat wou en dat het geen technische fouten waren.
2 nadelen, een aantal shells waren niet rond, maar gerafeld rond en de wind was iets te hard.
Dat het iets te hard waaide kan je ook wel aan mijn foto's zien.

DSC_6710.jpg

DSC_6714.jpg

DSC_6715.jpg

DSC_6717.jpg

DSC_6721.jpg

DSC_6726.jpg

DSC_6728.jpg

DSC_6729.jpg

DSC_6731.jpg

DSC_6737.jpg

DSC_6740.jpg

DSC_6741.jpg

DSC_6745.jpg

DSC_6747.jpg

DSC_6749.jpg

DSC_6750.jpg

DSC_6752.jpg

DSC_6755.jpg

DSC_6757.jpg

DSC_6763.jpg

DSC_6764.jpg

DSC_6772.jpg

DSC_6785.jpg

DSC_6786.jpg

DSC_6794.jpg

DSC_6795.jpg

DSC_6797.jpg

DSC_6798.jpg

DSC_6800.jpg

DSC_6803.jpg

DSC_6805.jpg

Was hier uiteraard ook aanwezig:d Was wel een aardig showtje met een goede salute finale.Zijn erna nog even snel door geraced naar de show op tolsteeg(utrecht) en daar zat t gas er ook flink op.

Ik heb leuke dingen voorbij zien komen deze avond.
Blijft toch altijd een leuk showtje in Houten.

Hierbij ook nog ff mijn filmpie!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo...ik heb ook weer even een gaatje in mijn agenda gevonden om de film te posten, en een korte reactie te geven op de show :p

De wokchinees was erg smakelijk. Mijn ontbijt de volgende dag was bijzonder licht omdat ik nog de maaltijd van de avond ervoor aan het verteren was :p Bedankt voor de gezelligheid, medefreaks!

De show was best aardig. Niet formidabel, maar bij vlagen erg leuk. Ik vond hem wel ietsje minder dan vorig jaar, maar dat kan aan vele factoren hebben gelegen. Ik vond de shells deze avond over het algemeen van bijzonder slechte kwaliteit! Echt van die ruk afdankertjes. De enige shells die mijn in positieve zin zijn bijgebleven, zijn de crackling palms, en half rood/half blauw. De rest was onregelmatig, niet rond, dertien in een dozijn, en slechte kleuren.
Desondanks waren het juist de andere materialen die mijn mond open liet vallen. Zo waren de single shots helemaal aan het begin erg mooi. Ik vond de opening (eerste 20 sec) zeer subliem. Ook de watershells/watermines waren echt een gaaf gezicht! Zeer toffe fish en kometen, nice! De finale was een stoot van multicolor, de hele lucht lekker vol stampen. Een stelletje salutes waren de kersen op de slagroom :cool:
Tip: gebruik eens een keer fluit-effecten, Dream. Dat doen jullie zó bar weinig. Een gemiste kans!

http://www.youtube.com/watch?v=vBouy0dUw9s
Mijn filmpje! Natuurlijk veel mooier en beter dan de films die al gepost zijn, dus je moet hem zeker helemaal bekijken...:angel:
*ahem*

Back
Bovenaan