Houten 30 april 2012

dieter

VWC lid
Datum : 30-4-2012
plaats : Houten
prov : Utrecht
tijd : Ca. 22.00 uur
wie : Azuma fireworks
wat : Prof. Max 75 mm
waar : Kooikerplas
waarom : Koninginnedag

Hoe is deze show?
Dit jaar wil ik er misschien naartoe gaan, maar als ik filmpjes kijk krijg ik het er niet echt warm van.. (kan ook aan de kwali van de filmpjes liggen)
Iemand die me kan zeggen of het de moeite is om een stuk voor te rijden?

Hier de show van vorig jaar Morris, met dank aan Jack van pyroworld:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben vorig jaar zelf ook bij deze show aanwezig geweest en het jaar er voor overigens ook. Ikzelf vind het een heerlijke show die azuma daar weg schiet, het is niet het beste van het beste maar gewoon een leuke show met een heerlijke finale. Ook wordt het water wat tussen het publiek en het schietveld ligt vaak goed gebruikt! Wat deze show ook uniek maakt is de mooie locatie, het is namelijk een geweldige locatie voor een vuurwerkshow!

Ik zeg, gewoon komen en je zal er, denk ik, geen spijt van krijgen. Ik ben er dit jaar ook weer en het zal vast wel weer gezellig worden met z'n allen, er komen namelijk zat vuurwerkgekkies naar deze show!

Moet zeggen dat het er op de film inderdaad beter uitziet dan wat ik heb gezien.
Inmiddels staat ie dan ook in de agenda dus 30 april ben ik in Houten :)

Vond deze show afgelopen jaar behoorlijk goed.Dikke mines en aan het eind nog een stepper ja ben hier zeker weer bij dit jaar.:D

Ook aanwezig met kwintos :)
Als je iemand ziet rondlopen met een blik mandarijnen is het kwintos :D

Laatst bewerkt:
Er zijn meer dan genoeg liefhebbers bij deze show aanwezig! :)
Dus er is altijd wel iets af te spreken zodat we elkaar treffen hoor.. hoe meer mensen, hoe gezelliger! :)

Ben benieuwd of de overname van Dream te zien is in de show. Ik hoop dat 'ie weer net zo goed wordt als vorig jaar. Eerst lekker wokken morgen met een groepje freaks en daarna eens kijken naar de show. Hopen dat mn kruitvirus weer een boost krijgt :D
Nog andere die hier heen gaan?

Ben ook benieuwd, ben daar nog nooit geweest, maar schijnt toch vaak de moeite waard te zijn. Eerst dus lekker eten en dan gezellig een showtje pakken, top, heb er zin an!

Tot vanavond! :bye:

Back
Bovenaan