Houten 30-04-2011

Zo dan, na met koninginnen-nacht een beetje teleurgesteld naar huis te zijn gegaan door de slordige show die ik in Almere heb gezien

Jammer ( kan niet zeggen wat er was ) dat dit zo was maar had echt een oorzaak die je geen enkele vuurwerkmaker toewenst.

Zo we hadden een mooie show gezien van Azuma.
Me complimenten aan het team,zoals iedereen heb er zeer van genoten.
Leuk om de bekenden te zien en spreken en zeker voor volgend jaar genoteerd om er weer heen te gaan.

was door omstandigheden al weer enige tijd (2 jaar!!!) geleden dat ik naar een show ben geweest.

Maar wat een goede show was dit zeg!!!

echt genoten, ondanks de enigzins korte duur (10 minuten) wel een show zoals ieder liefhebber ze wil hebben. Geen enkel leeg stukje lucht geweldig!!!!

Allereerst, dank aan Sunseeker en zijn erg hartelijke ouders voor de verzorging van de gezellige, lekkere en goed verzorgde BBQ waar wij met enkele leden van mochten genieten. Het smaakte ons allen erg goed, sommigen konden er haast geen genoeg van krijgen :p.

Na deze riante maaltijd, zijn wij met zijn allen naar de locatie gereden en troffen er nog enkele mede VWC-ers aan. Altijd gezellig! De camera's neergezet en daarna genoten van de show.

Ik vond het een lekkere show. Goede variatie qua niveau's en een volle hemel vergezeld van de nodige heerlijke salutes. Ook de mines aan het einde van de show vond ik van een verrassende schoonheid.

En hierbij nog enkele foto's :)

9df160b6.jpg

357282aa.jpg

7f7583a5.jpg

e2ae681e.jpg

ff9da90d.jpg

83624056.jpg

402a998f.jpg

5696a0c1.jpg

594a8194.jpg

Laatst bewerkt:
Nette show hoor. Lekker creatief bezig geweest met mine's en single-shots!
Heb eigenlijk wel van de beelden genoten.
Met dit soort shows is het weer de moeite waard om een reisje te maken!

( Gelukkig heeft dat zwarte monster geen kabels doorgeknaagd....)

Nette show hoor. Lekker creatief bezig geweest met mine's en single-shots!
Heb eigenlijk wel van de beelden genoten.
Met dit soort shows is het weer de moeite waard om een reisje te maken!

( Gelukkig heeft dat zwarte monster geen kabels doorgeknaagd....)

Eerst volgende van Azuma waar wij heen gaan is op 5 mei te Loosdrecht... ik zeg: gaat u mee?

Eerst volgende van Azuma waar wij heen gaan is op 5 mei te Loosdrecht... ik zeg: gaat u mee?

Ik zeg: Bedankt voor het aanbod, maar moet de volgende ochtend optijd vertrekken naar één of ander eiland onder "de laars", waar ze gelukkig geen code rood kennen....:bye:

Volgend jaar misschien.

Back
Bovenaan